quote:Hevige buien die op dit moment van zuid naar noord over ons land trekken, hebben een slachtoffer gemaakt. Een 35-jarige vrouw uit Zeeland werd in Walsoorden bij Terneuzen rond 10:30 uur getroffen door de bliksem. De vrouw was op slag dood.
De vrouw liep met haar hond op een open veld toen opeens het noodweer losbrak. De fikse regenbuien trekken nu naar Rotterdam.
Er werd zelfs op AT5 voor geadverteerd, dus het is zeker nog niet uitverkocht dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is nog niet uitverkocht heb ik gehoord...
Idd.quote:
Er zijn er nog genoeg volgens mijquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:16 schreef Againzender het volgende:
Zo, met mascotte achter de computer
quote:
U morgen @ Decibel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Morgen cadeautjes kopen voor mijn petekindje, die is onder mijn vakantie 1 jaar geworden!
1 smakelijk hapje is het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie!! Jan-Joost van G. is weer vrijgezel!![]()
Neen, gezien het gezeik met onze vluchten hebben we besloten om niet te gaan.quote:
Wat is de tussenstand nu?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nu op eurosport de WK-kwalificatie volleybalwedstrijd Bulgarije-Nederland. Erg spannend, 2-2 in sets momenteel.
7-7 in de 5e set.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |