post maar hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft iedereen toch angst voor de tandarts?
Trouwens iemand interesse in de laatste foto van de ene helft van de Olsen twins?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
post maar hoor
het liefst de onderste helft![]()
ik weet wel dat ze het niet bij jouw onderkant halen natuurlijk !!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:11 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor, schat, je weet niet wat je zegt
*hard naar de wc rent...quote:
kom maar op met dat bier!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Nog steeds geen regen gehad, de zon is terug en de wind is gaan liggen. Kortom: toch BBQ-en.![]()
Jij begrijpt het. Kan mij die met PAK's bezaaide stukken dier wat schelen. Gerstenat, dat willen we!quote:
juist, veel gezonder dan die kankerverwekkende meuk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Kan mij die met PAK's bezaaide stukken dier wat schelen. Gerstenat, dat willen we!
Oeh BBQ! Ik ben jaloers..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Nog steeds geen regen gehad, de zon is terug en de wind is gaan liggen. Kortom: toch BBQ-en.![]()
Heb je nog kaartje over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kaartjes Ajax - Bronby gehaald net
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:27 schreef pfaf het volgende:
Het is nog niet uitverkocht heb ik gehoord...quote:
Als het dichterbij was had je op me kunnen rekenenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben genoeg, dus je mag van mij langs komen. 15 km voor Goor links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |