Niet gezien...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog in een kort rood broekje door het park gaan joggen, speciaal voor jou![]()
Ik snap ook niet dat ie daar tussen staatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind Chris Martin best aantrekkelijk trouwens
Nee daar hou ik ook niet van. Maar ik kijk nooit naar zn handenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat spreuken met watervaste viltstift op je hand gezet onaantrekkelijk gevonden worden dan.
Of zou jij het wel opwindend vinden als Noca leuzen op zijn hand zou kladden, Clauw?
Dat is wel zo liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
* methodmich ziet dat het nog steeds regent. Als het om 21.15 nog is, dan maar even vriendin halen met plu.
Ik vind het prima allemaal, dat voetval op tv. Ik verveel me niet meerquote:Straks ook voetbal kijken.
Het siert je dat je zoveel zelfkennis hebt SCH.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef SCH het volgende:
Ik ken ook wel lelijker mannen dan die Peter Andre eigenlijk, toch Noca?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Het siert je dat je zoveel zelfkennis hebt SCH.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Gaan jullie echt naar NAC-willem2 kijken?
Net Maud inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Bjoro het volgende:
kan ze inmiddels wel stilzitten ?
daar irriteerde ik me vorige week dood aan, de hele tijd dat gewiebel van haar !
geen idee, het is telkens reclamequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Bjoro het volgende:
kan ze inmiddels wel stilzitten ?
daar irriteerde ik me vorige week dood aan, de hele tijd dat gewiebel van haar !
Ik vind het zelf wel een geil idee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
Getsie, sch in een korte broek, ik moet er niet aan denken.
och man...terwijl ik haar zelf niet eens vervelend vind om naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor dat vond ik ook heel irritant de vorige keer, dat gewiebel!
Ik heb liever dat ze over mij heen pissen dan over tongquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Alsof er een heel corps engelen over je tong pist
golden showers zijn zooooooo 2001quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze over mij heen pissen dan over tong
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
och manvrouw...terwijl ik haar zelf niet eens vervelend vind om naar te kijken.
quote:misschien komt dat door onze 2 gedeelde interesses....voetbal en.........................vrouwen mannen
Foebal is foebal!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Gaan jullie echt naar NAC-willem2 kijken?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel een geil idee eigenlijk![]()
![]()
Die is voor de namiddag suffiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:33 schreef popolon het volgende:
Doe dan liever je legging aan.
Die Kieft nog wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Die Kieft heeft de stem van Calimero
Ik wil je wel in de zeik nemen hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan leef ik liever in het vochtige verleden dan in het droge heden![]()
Ik leg het twisterzeil er wel ff onder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
Doe maar wel even buiten dan.
Utrecht monopoly?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Ja en er is ook niks anders
Wat zullen we gaan doen Voor?
te laat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef VoreG het volgende:
Ik de Dahliastraat en de Wetering
En ik wil het Neude!
Das mooi op het terras zitten met al die kaarsen/fakkels 's avnds laat
ja, Neude is eigenlijk kut.quote:
Lees je mail even.quote:
quote:
Oe mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik leg het twisterzeil er wel ff onder.
Die wil ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
http://www.identitygames.(...)tgestald-highres.jpg
Ik heb ze heeeeeel veeeel gezien in utregquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die wil ik
Ik luister Kink FM... metal... headbangeeeeeeeeeeeeee [afbeelding]
Fools never die zingen ze
Mjah dat heb je nou eenmaal met voetbal hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef DeTolk het volgende:
Wat een ballenwedstrijd op 5
JJvG? Leukerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vind jij JJ clau?
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Alleen die neus.
Maar ach..... klein gebrek geen bezwaar he
Nou, das een groot woord, Eilandje! Al spreek ik nu voor mezelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Zitten die twee dames hier te geilen op JJ .... dweilen jullie het wel effe op?![]()
In deze context, Eilandje. Ik moet je ook alles uitleggen hè!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet dat jullie in Groningen van behoorlijk wat woorden wat 'afknauwen', maar dweilen of geilen zijn niet echt grote woorden Clau
quote:Al zullen jullie er wel dweil'n en geil'n van maken![]()
![]()
Misschien wil Eilanden het soms wel niet begrijpen om Clau een beetje te pestenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
In deze context, Eilandje. Ik moet je ook alles uitleggen hè!
[..]
![]()
Misschien had Clau dat ook wel een beetje doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien wil Eilanden het soms wel niet begrijpen om Clau een beetje te pesten![]()
![]()
Zeg bemoei je er niet mee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
Zeg ga ergens anders klef doen!
Werkse!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan den arbeid!
Tot later in de nacht
Ga jij eens effe lekker naar bedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga jij eens effe lekker naar bedSesamstraat is al lang voorbij
Je bent op mijn straat gekomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
Ben je alleen even vergeten dat jij nog een achterstallige lening hebt van 100.000quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent op mijn straat gekomen.
Met al mijn hotels.
Was jij ze af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |