ohwnee, we gaan onze plannen verder uitbreiden.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef mr-z het volgende:
jongens.. het moet niet op een reeks gaan lijken hedus geen fipo enzo
![]()
als we zo'n acties gaan ondernemen ben ik bang dat dit topic niet lang bestaat. maar ik merk wel dat jullie niet kunnen wachten tot we gaan knokkenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef tc_artemis het volgende:
dus, vanavond om 9 uur precies openen alle knokploegers een topic waarin we ons eigen subforum opeisen?
jah, maar we moeten wel ff de taken verdelen zodat de topics over allen subfora een beetje netjes verdeeld zijn.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef tc_artemis het volgende:
dus, vanavond om 9 uur precies openen alle knokploegers een topic waarin we ons eigen subforum opeisen?
ik sta te popelenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef mr-z het volgende:
[..]
als we zo'n acties gaan ondernemen ben ik bang dat dit topic niet lang bestaat. maar ik merk wel dat jullie niet kunnen wachten tot we gaan knokken
lijkt me wel terecht, ik heb er al een gemaakt vanmiddag maar deze werd op een laffe manier door een niet nader te benoemen persoon kapot gemaaktquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef tc_artemis het volgende:
wie niet? ik wel.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef mr-z het volgende:
vind jij het leuk om zinloos er op los te rossen in groeps verband
misschien moet de ts een lijst maken met namen van wie waar een topic moet openen.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, maar we moeten wel ff de taken verdelen zodat de topics over allen subfora een beetje netjes verdeeld zijn.
is het geen idee om dribbel dan aan te vallen? al is het maar om de machtsverschillen duidelijk aan te geven.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:37 schreef mr-z het volgende:
en dan nog iets.. dit is geen relteam zoals o.a. dribbel al heeft. dit is een knok ploeg die irl gaat knokken!
we moeten eigenlijk een geheim topic hebben, waarin we onze plannen bespreken zodat ze niet onderschept kunnen worden door de modjes.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:38 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
misschien moet de ts een lijst maken met namen van wie waar een topic moet openen.
koquote:
laat je zusje nou eens met rust.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb net op straat nog gevochten
doodverwensing. ban.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
beetje sneu topic eigenlijk.
[afbeelding] voor de newbies onder ons.
doe je mee?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
kijk een knok! nieuwbee.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
de eerste vrijwilliger heeft zich zojuist aangemeld.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
ik heb geen zusje.quote:
neh. maar als ik jou was zou ik je fotoboek maar even legen en nieuwe foto's er in zetten.quote:
dat marokaan zijn doet er niet toe he? we discrimineren niet, marokaan, nederland, belg of bejaard het maakt ons niet uit. we slaan ze de tanden uit de smoel.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen zusje.
het was een marokaan met een uzi op zak.
die heb ik hem mooi afgenomen dus we hebben er een uzi bij
jij weet niet wat voor wapens er onder die kleding zitquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef cerror het volgende:
[..]
neh. maar als ik jou was zou ik je fotoboek maar even legen en nieuwe foto's er in zetten.
want niemand gelooft dat jij iemand in elkaar kan rossen met je huidige foto's.
he? wat moet een marrokaan nou met een uzi? goed van je dat je em afgepakt hebt.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen zusje.
hey houzert!quote:
daar kunnen we mooi salpeterzuur in doen en dat op onze slachtoffers spuiten.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:45 schreef woldo het volgende:
over wapens gesproken. ik heb nog wel 2 supersookers thuis liggen met 2 reserve flesssen die je aan een riem kunt hangen!
weer een wapen erbij.
afgenomen?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen zusje.
we doen aan positieve discriminatie: marokkanen slaan we net wat harder.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat marokaan zijn doet er niet toe he? we discrimineren niet, marokaan, nederland, belg of bejaard het maakt ons niet uit. we slaan ze de tanden uit de smoel.
brainvoyager mag levend erin getieft worden.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef cerror het volgende:
[..]
hey houzert!
staat de verbrandingsoven open, gaan we alvast even lijken stapelen.
precies, en biancaviaars ook wel.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:47 schreef houzer het volgende:
[..]
brainvoyager mag levend erin getieft worden.
potentieel slachtoffer?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef houzer het volgende:
ik moet naar een klant
geen ideequote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:45 schreef echo99 het volgende:
[..]
he? wat moet een marrokaan nou met een uzi? goed van je dat je em afgepakt hebt.![]()
he, verander je ondertitel eens, we zitten al in deel 3quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef mr-z het volgende:
jongens.. het moet niet op een reeks gaan lijken hedus geen fipo enzo
![]()
je gaat voor een klant iemand afrossen?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef houzer het volgende:
doei
ok ik lees het morgen wel in de krant.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef houzer het volgende:
ik moet naar een klant
welkom! de eerste vrouwquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef dead-doll het volgende:
*meldt zich op aanvraag in dit topic.
de aanvraag van de fok! nueck! ploeg! ?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef dead-doll het volgende:
vrouwen zijn meer dan welkom.quote:
hehehhe welkom knappe damequote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef dead-doll het volgende:
schijnt in die kringen vaak ook als dildo gebruikt te worden...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geen idee
hij had ook een kapmes op zak maar die steekt nu in zijn nek
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef mr-z het volgende:
[..]
ja.. vrouwen (k)likken op de een of andere manier niet op dit topic![]()
niet van mij in ieder geval.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
hehehhe welkom knappe damevan wie zijn die borsten??
![]()
jak..quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef echo99 het volgende:
[..]
schijnt in die kringen vaak ook als dildo gebruikt te worden...
van een willekeurig stuk vleesch van het internet af.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
hehehhe welkom knappe damevan wie zijn die borsten??
![]()
checkquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef dead-doll het volgende:
[..]
ohja, krijg ik nou mijn zeer eigen plek in de op?
dat is prima,quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:55 schreef dead-doll het volgende:
ik meld me voor uitvoerster van de undercover opdrachten.
bevestigd.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat is prima,
maar voor de zekerheid wil ik wel even zeker weten of jij niet chanteerbaar bent ivm eventuele foto's ofzo van jou. want dat kunnen we niet gebruiken we willen alleen maar keiharde mannen en vrouwen die er 100% voor gaan.
ik bedoel, wat er van ijsmeis op het internet rondzwerft is natuurlijk verschrikkelijk, we willen niet dat jou zoiets overkomt.
ik heb d'r al gechecked en ze is cleanquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat is prima,
maar voor de zekerheid wil ik wel even zeker weten of jij niet chanteerbaar bent ivm eventuele foto's ofzo van jou. want dat kunnen we niet gebruiken we willen alleen maar keiharde mannen en vrouwen die er 100% voor gaan.
ik bedoel, wat er van ijsmeis op het internet rondzwerft is natuurlijk verschrikkelijk, we willen niet dat jou zoiets overkomt.
ok,quote:
ik moest lachen.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ok,
je bent bekend met het inwijdingsritueel?
ik vroeg me de hele tijd al af waar je al die tijd was.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef billekoek het volgende:
oja, ik ben de fok! knok! fotograaf!![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef zwansen het volgende:
ik wil me wel aanmelden maar dan is de rest zo overbodig.
dat wil ik volgens mij ook niet.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ok,
je bent bekend met het inwijdingsritueel?
wheheh.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef zwansen het volgende:
zo erg is het toch niet om alsquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef dead-doll het volgende:
[..]
dat wil ik volgens mij ook niet..
ook jij hoort er bijquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef zwansen het volgende:
*interesse in een klap verloren is.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet om alsover de dam te lopen?
maar aangezien je undercover komt, mag je ook alsrond ons rovershol lopen.
rovershol? je bedoeld de zuiptent van snellejelle mag ik hopen?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet om alsover de dam te lopen?
maar aangezien je undercover komt, mag je ook alsrond ons rovershol lopen.
blijf bij onsquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef dead-doll het volgende:
[..]
*interesse in een klap verloren is..
je kan onze cheerleader worden tijdens onze 'wedstrijden'quote:
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef zwansen het volgende:
[..]
ik dacht dat je een lul was maar dit compenseert alles.
[afbeelding]
gummbah
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef zwansen het volgende:
zo die opo wordt wel verdacht snel geupdate...
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:08 schreef woldo het volgende:
[..]
je kan onze cheerleader worden tijdens onze 'wedstrijden'
jij hebt een stoer wapenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
iemand nog zin in bbq?![]()
ik hoef geen drugsquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef het.ismij het volgende:
ik join de knopploeg ook, vindt ik wel wat hebben. zoon fok! verband
mijn inbreng?
wapens: me vuisten.
attributen: speedpillen?? gaan we lekker hard,..
martijn! doe je mee met de knokploeg?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
iemand nog zin in bbq?![]()
die pillen hebben wij niet nodigquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef het.ismij het volgende:
ik join de knopploeg ook, vindt ik wel wat hebben. zoon fok! verband
mijn inbreng?
wapens: me vuisten.
attributen: speedpillen?? gaan we lekker hard,..
redbull dan??quote:
stierenspermaquote:
zie de opquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef woldo het volgende:
[..]
martijn! doe je mee met de knokploeg?
olequote:
we moeten eerst leren als team te functioneren, vandaar dat we hier eerst praten. als we samenwerken gaan we de straat op om te jagen.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:15 schreef steve2003 het volgende:
[..]
stierensperma![]()
![]()
maar we hebben nou al godverdomme drie topics vol en nog steeds hebben we niet in groepsverband gevochten... wanneer gaat dit nou eens gebeueren![]()
![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:16 schreef woldo het volgende:
[..]
ole
vandaag trouwens me laatste betaalde dag op fok!
dat wordt bestellen zie k al weer.quote:
die wilik ook hebben !quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:16 schreef hpoi het volgende:
ik neem mijn lief wit konijntje mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
laten we beginnen met allemaal zwarte motoren en zware 4 wheel drive's dan zwarte kleding aan en een zwarte bivakmuts. dan gaan we gezellig een stukje door rotterdam heen rijden.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat wordt bestellen zie k al weer.
ennuh dat teamverband?
zullen we beginnen met gezamelijk een doel te bepalen??![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:21 schreef hpoi het volgende:
[..]
ik zal eens proberen nog zo'n konijn te fokken.![]()
![]()
zoetermeer, wijk rokkeveen. winkelcentrum.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:20 schreef zwansen het volgende:
nemen we om te oefenen eerst wel een makkelijk doelwit. bejaarden of een groep gehandicapten.
dan is het ook minder erg.
ga liever in de koopgoot wat van die hangjongeren aftuigen eigenlijk...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zoetermeer, wijk rokkeveen. winkelcentrum.
uurtje of 1
tussen de 10 en 15 bejaarden hanggroepbejaarden aant spelen.![]()
mits albino.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:21 schreef hpoi het volgende:
[..]
ik zal eens proberen nog zo'n konijn te fokken.![]()
![]()
neej daar hoor k ook bij.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
ga liever in de koopgoot wat van die hangjongeren aftuigen eigenlijk...
ik zat al op die reactie te wachten.quote:
ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!quote:
welke merel?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef woldo het volgende:
martijn check je @home mail voor leuke foto's van de ontruiming van het drugspand hier tegenover
ik heb trouwens ook naakt foto's van die merel nu.
ik heb die avator van jou trouwens ook als msn smiley.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:26 schreef dead-doll het volgende:
[..]
ik zat al op die reactie te wachten..
was gewoon even bij wijze van test.
zal ik ze dan nu maar weer terug doen?
die foto's hou ik dus mooi voor mezelf.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:26 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
welke merel?
marcoberkhout at gmail punt com
haha briljantquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef woldo het volgende:
martijn check je @home mail voor leuke foto's van de ontruiming van het drugspand hier tegenover
ik heb trouwens ook naakt foto's van die merel nu.
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
haha briljanten ook nog naaktfoto's het kan niet op! held!
![]()
schande, je teamgenoten mogen toch wel meegenieten??quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef woldo het volgende:
[..]
die foto's hou ik dus mooi voor mezelf.![]()
nee, het zijn prive foto's. uit respect voor het meisje doe ik het dus niet.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
schande, je teamgenoten mogen toch wel meegenieten??
ik had z'n vrouw 'mina bezemsteel' wel graag zien vechten tegen de politiequote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef woldo het volgende:
[..]
er kwam me een troep uit het huis, er is 2 keer zo'n vuilniswagen langs geweest.![]()
maak je ze boos omdat hun kleren nat zijnquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:27 schreef woldo het volgende:
[..]
ik pak ze wel met me super soker.
[afbeelding]
daar lag een mooie eerste kans.... maar door laksheid van 2 leden hebben we helaas geen ervaring op kunnen doen...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
ik had z'n vrouw 'mina bezemsteel' wel graag zien vechten tegen de politie![]()
nu maar weer ontopic
het is niet normaal meer tegenwoordigquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:45 schreef remco_h het volgende:
bloedige hel, ben even een paar uur weg en we hebben al een derde topique...
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:53 schreef mr-z het volgende:
[..]
dat zijn strijdprenten. zo raken wij wat meer gemotiveerd geirriteerd
ofzo![]()
jaquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef hellum het volgende:
hebben jullie ondertussen al eens iemand op zijn bek gerost,
goed ideequote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef steve2003 het volgende:
wat dachten jullie van een strijd tenue als deze?
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/2734/naamloos6st.th.png]afbeelding][/url]
voor
en
[[url=http://img384.imageshack.us/img384/6562/knokploegtrui0vw.th.png]afbeelding][/url]
achter...
de prijs is 40 euro,![]()
maar dat betalen we natuurlijk niet!![]()
we beroven die hele kut winkel gewoon![]()
(hebben we ook persen om mee te smijten naar oma's gehandicapten)
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef steve2003 het volgende:
wat dachten jullie van een strijd tenue als deze?
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/2734/naamloos6st.th.png]afbeelding][/url]
voor
en
[[url=http://img384.imageshack.us/img384/6562/knokploegtrui0vw.th.png]afbeelding][/url]
achter...
de prijs is 40 euro,![]()
maar dat betalen we natuurlijk niet!![]()
we beroven die hele kut winkel gewoon![]()
(hebben we ook persen om mee te smijten naar oma's gehandicapten)
ja..quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef hellum het volgende:
hebben jullie ondertussen al eens iemand op zijn bek gerost, of blijft het bij die spastische toespelingen zoals het de laatste 5 jaar gaat?
zien andere dit ook?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goed idee
alleeen ik zie kruisjes
hier doen ze het hoorquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:28 schreef steve2003 het volgende:
[..]
zien andere dit ook?
dan tuig ik imageschack ff af....
en anders the legend_killer_omdat hij zo'n kut comp heeft....
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand waar the legend_killer_woont??
bij mij ook gewoonquote:
sittardquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand waar the legend_killer_woont??
ga je ruzie maken met mijquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:58 schreef steve2003 het volgende:
als je nou naar rotterdam komt sla ik je graag inelkaar, en daarna slaan we samen wat uitsmijters in elkaar legend killer...
zeg maar wanneer je er weer bentquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik kom weleens in eindhoven
leuke stad !
ik kom er meestal in de zomer , maar ik laat het weten als ik langskom !quote:op vrijdag 19 augustus 2005 17:00 schreef mr-z het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je er weer bentdan gaan wij oefenen
![]()
ja als opwarmertje en je ziet kruisjes, maar als je niet wil, beginnen we meteen met de uitsmijters....ik ben alleen bang dat we dan zo snel klaar zijn hey...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:58 schreef steve2003 het volgende:
als je nou naar rotterdam komt sla ik je graag inelkaar, en daarna slaan we samen wat uitsmijters in elkaar legend killer...
nee we gaan tegen de me vechten !quote:op vrijdag 19 augustus 2005 17:12 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ja als opwarmertje en je ziet kruisjes, maar als je niet wil, beginnen we meteen met de uitsmijters....ik ben alleen bang dat we dan zo snel klaar zijn hey...
noig beter! de uitsmijters als opwarmertje dan maar, zijn ook niet zulke fijne gastenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee we gaan tegen de me vechten !
ik weet iemand te wonen met een hummer, we jatten z'n hummer gewoon.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef koewam het volgende:
hebben we trouwens een hummer? mag niet missen. [afbeelding]
puike shit. wie betaalt benzine?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik weet iemand te wonen met een hummer, we jatten z'n hummer gewoon.
en z'n vriendin nemen we ook mee, die ziet er best leuk uit.
betalen?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef koewam het volgende:
[..]
puike shit. wie betaalt benzine? [afbeelding]
ik heb een tankpasquote:op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef koewam het volgende:
[..]
puike shit. wie betaalt benzine? [afbeelding]
k dan,quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:23 schreef remco_h het volgende:
as maandag!!!
op de ramblas in barcelona...
liefquote:op vrijdag 19 augustus 2005 19:34 schreef tha_flash het volgende:
mijn kat staat op de uitkijk :
[afbeelding]
gaan we los op de ita of op zielige omstanders?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:23 schreef remco_h het volgende:
as maandag!!!
op de ramblas in barcelona...
waar werk je, wat voor een bedrijf?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
kom vandaag naar sittard.
op mijn werk is een groot feest gaan we daarmee vechten en kan ik vroeg naar huis.
als t nou bouwvakkers zijn, ist nog een uitdaging ookquote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:50 schreef molluck het volgende:
[..]
waar werk je, wat voor een bedrijf?
gulicks hoed te sittardquote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:50 schreef molluck het volgende:
[..]
waar werk je, wat voor een bedrijf?
eensch, en kas meenemenquote:op zaterdag 20 augustus 2005 13:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
dat klinkt allemaal weer erg gezellig. voordeel van zo'n restaurant is natuurlijk ook dat we daar eerst even lekker kunnen gaan eten onder het genot van een paar biertjes, waarna we de boel gezellig kort en klein slaan.
*mee instemtquote:op zaterdag 20 augustus 2005 18:49 schreef arnold_fan het volgende:
misschien moeten we eens naar de g8 gaan om de andere demonstranten af te tuigen, dat linkse spul dat de wereld om zeep wil helpen.
ten strijde broedersquote:
ik zat in de efteling.. liepen veel lonsdalers rond, maar in m'n eentje kon ik niet veel beginnenquote:op zondag 21 augustus 2005 13:02 schreef the_legend_killer het volgende:
waar waren jullie gister op mijn werk ?
lonsdalers aardige mensenquote:op zondag 21 augustus 2005 13:04 schreef mr-z het volgende:
[..]
ik zat in de efteling.. liepen veel lonsdalers rond, maar in m'n eentje kon ik niet veel beginnen![]()
sommigenquote:op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lonsdalers aardige mensen
neuy, we zitten vast.quote:op maandag 22 augustus 2005 12:58 schreef snellejelle het volgende:
hee allemaal in elkaar geslagen gisteren ofzo
eigenlijk moet je hun onze strijdploeg laten roepen.quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:29 schreef remco_h het volgende:
ik heb gisteravond 3 spanjolen in elkaar geknokt onder de strijdkreet... fok knok ploeg!!!
ze zeiden toen que?
in mijn beste spaans : fokos knokos ploegos!!!
ik kan de op niet meer aanpassen, maar als je het in het volgende deel nog eens meldt dan voeg ik je toequote:op maandag 22 augustus 2005 20:33 schreef gebs het volgende:
meld zich om de knokploeg te versterken
quote:op zondag 21 augustus 2005 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die 5% die racistisch is
quote:op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef martijn_fijn het volgende:
we vermedigvuldingen ons al aardig [afbeelding]
gaat heen en vermingvuldigd uquote:op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef martijn_fijn het volgende:
we vermedigvuldingen ons al aardig [afbeelding]
quote:op woensdag 24 augustus 2005 22:47 schreef gebs het volgende:
[..]
gaat heen en vermingvuldigd vermenigvuldigd u
waren toch de goede woorden hiervoor
deze knokploeg heeft totaal niets met uw ideeen te maken.quote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:41 schreef #ANONIEM het volgende:
even een serieuse vraag:
komt deze knokploeg en dribbels relteam nu allebei voort uit mijn idee?
vanaf 17 augustus ontstaan, wat een toeval weer jaquote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:56 schreef mr-z het volgende:
deze knokploeg heeft totaal niets met uw ideeen te maken.
verklaar je nader.quote:op vrijdag 26 augustus 2005 20:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
vanaf 17 augustus ontstaan, wat een toeval weer ja![]()
quote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:41 schreef #ANONIEM het volgende:
even een serieuse vraag:
komt deze knokploeg en dribbels relteam nu allebei voort uit mijn idee?
quote:op vrijdag 26 augustus 2005 20:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee. en ik heb geen wazige ideeen![]()
jah duideljk werk aan de winkel.quote:op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef juiced het volgende:
jongens (en meiden?), we hebben een klusje:
wat valt er aan te doen..
is ook een optie..quote:op woensdag 31 augustus 2005 15:18 schreef janetje het volgende:
doen jullie ook huisbazen?
niet da ik weet, maar toen er een arrestatieteam tegenover mij stond met pistolen heb ik mij maar even over gegeven.quote:op woensdag 31 augustus 2005 19:53 schreef woldo het volgende:
beetje dood hier eh.. hebben we soms perongeluk elkaar in elkaar gerost?
hoezo knokken? decembermoorden. mag ik ook meedoen?quote:op dinsdag 6 december 2005 16:13 schreef remco_h het volgende:
oeps...schop!!!!!!!!!
wordt er nog geknokt zo in de decembermaand of hoe zit dat?
niks vrede op aarde!!!quote:op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef guidoow het volgende:
[..]
hoezo knokken? decembermoorden. mag ik ook meedoen?
wha doe maar zondag ochtend op utrecht cs na thunderdome,..quote:op dinsdag 6 december 2005 16:51 schreef drdentz het volgende:
er waren een paar nerds aan het vechten omdat ze ruzie kregen over hun werkstuk in de trein las ik!
kun je een sneuere reden verzinnen om te mattenquote:de ns heeft gisteren twee groepen studenten op station delft uit de trein richting rotterdam gezet, omdat ze elkaar in de haren vlogen.
de delftse studentenvereniging csr en de rotterdammers waren bezig met een opdracht, maar lagen daarbij in de clinch. toen de politie ter plaatse kwam zijn de csr-studenten in delft gehouden. de rotterdammers zijn richting rotterdam gestuurd.
ga ik naar thunderdome, mis ik die knokpartijquote:op dinsdag 6 december 2005 16:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
wha doe maar zondag ochtend op utrecht cs na thunderdome,..
perron 18 0738 ging de trein,.. najah eerder 0803,..quote:op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ga ik naar thunderdome, mis ik die knokpartij
en toen hebben ze de trein gekaapt en de machinist voorop gebondenquote:op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
perron 18 0738 ging de trein,.. najah eerder 0803,..
daar waren onze haagse/zoetermeerse vrienden (een hele trein vol) niet zo blij mee,..
dat nog net niet,..quote:op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
en toen hebben ze de trein gekaapt en de machinist voorop gebonden![]()
![]()
dude....quote:op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef daywalk3r het volgende:
count me in...
[afbeelding]
pistool al in me hand..
dude, we gaan echt vechten, dus niet allleen op knopjes drukkenquote:op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef daywalk3r het volgende:
count me in...
[afbeelding]
pistool al in me hand..
ah flex,..quote:op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef billekoek het volgende:
ik heb de laatste maanden in parijs jongeren geronseld voor een plaatselijke knokploeg. aardige lui daaro. vooral auto's in de fik steken leerden ze snel!
dat waren 2 leden die probeerden te infiltreren vanuit een andere plaats en ze wilden baasje spelen, kheb ze flink te pakken gehad, ik stuurde ze naar dat huisje terwijl ik stiekum de politie beldequote:op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ah flex,..
k hoorde dat de elektrische huisjes alleen kwalitatief slecht waren,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |