ohwnee, we gaan onze plannen verder uitbreiden.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef mr-z het volgende:
jongens.. het moet niet op een reeks gaan lijken hedus geen fipo enzo
![]()
als we zo'n acties gaan ondernemen ben ik bang dat dit topic niet lang bestaat. maar ik merk wel dat jullie niet kunnen wachten tot we gaan knokkenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef tc_artemis het volgende:
dus, vanavond om 9 uur precies openen alle knokploegers een topic waarin we ons eigen subforum opeisen?
jah, maar we moeten wel ff de taken verdelen zodat de topics over allen subfora een beetje netjes verdeeld zijn.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef tc_artemis het volgende:
dus, vanavond om 9 uur precies openen alle knokploegers een topic waarin we ons eigen subforum opeisen?
ik sta te popelenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef mr-z het volgende:
[..]
als we zo'n acties gaan ondernemen ben ik bang dat dit topic niet lang bestaat. maar ik merk wel dat jullie niet kunnen wachten tot we gaan knokken
lijkt me wel terecht, ik heb er al een gemaakt vanmiddag maar deze werd op een laffe manier door een niet nader te benoemen persoon kapot gemaaktquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef tc_artemis het volgende:
wie niet? ik wel.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:32 schreef mr-z het volgende:
vind jij het leuk om zinloos er op los te rossen in groeps verband
misschien moet de ts een lijst maken met namen van wie waar een topic moet openen.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, maar we moeten wel ff de taken verdelen zodat de topics over allen subfora een beetje netjes verdeeld zijn.
is het geen idee om dribbel dan aan te vallen? al is het maar om de machtsverschillen duidelijk aan te geven.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:37 schreef mr-z het volgende:
en dan nog iets.. dit is geen relteam zoals o.a. dribbel al heeft. dit is een knok ploeg die irl gaat knokken!
we moeten eigenlijk een geheim topic hebben, waarin we onze plannen bespreken zodat ze niet onderschept kunnen worden door de modjes.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:38 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
misschien moet de ts een lijst maken met namen van wie waar een topic moet openen.
koquote:
laat je zusje nou eens met rust.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb net op straat nog gevochten
doodverwensing. ban.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
beetje sneu topic eigenlijk.
[afbeelding] voor de newbies onder ons.
doe je mee?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
kijk een knok! nieuwbee.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
de eerste vrijwilliger heeft zich zojuist aangemeld.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef cerror het volgende:
ik heb geen zusje.quote:
neh. maar als ik jou was zou ik je fotoboek maar even legen en nieuwe foto's er in zetten.quote:
dat marokaan zijn doet er niet toe he? we discrimineren niet, marokaan, nederland, belg of bejaard het maakt ons niet uit. we slaan ze de tanden uit de smoel.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen zusje.
het was een marokaan met een uzi op zak.
die heb ik hem mooi afgenomen dus we hebben er een uzi bij
jij weet niet wat voor wapens er onder die kleding zitquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef cerror het volgende:
[..]
neh. maar als ik jou was zou ik je fotoboek maar even legen en nieuwe foto's er in zetten.
want niemand gelooft dat jij iemand in elkaar kan rossen met je huidige foto's.
he? wat moet een marrokaan nou met een uzi? goed van je dat je em afgepakt hebt.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen zusje.
hey houzert!quote:
daar kunnen we mooi salpeterzuur in doen en dat op onze slachtoffers spuiten.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:45 schreef woldo het volgende:
over wapens gesproken. ik heb nog wel 2 supersookers thuis liggen met 2 reserve flesssen die je aan een riem kunt hangen!
weer een wapen erbij.
afgenomen?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen zusje.
we doen aan positieve discriminatie: marokkanen slaan we net wat harder.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat marokaan zijn doet er niet toe he? we discrimineren niet, marokaan, nederland, belg of bejaard het maakt ons niet uit. we slaan ze de tanden uit de smoel.
brainvoyager mag levend erin getieft worden.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef cerror het volgende:
[..]
hey houzert!
staat de verbrandingsoven open, gaan we alvast even lijken stapelen.
precies, en biancaviaars ook wel.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:47 schreef houzer het volgende:
[..]
brainvoyager mag levend erin getieft worden.
potentieel slachtoffer?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef houzer het volgende:
ik moet naar een klant
geen ideequote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:45 schreef echo99 het volgende:
[..]
he? wat moet een marrokaan nou met een uzi? goed van je dat je em afgepakt hebt.![]()
he, verander je ondertitel eens, we zitten al in deel 3quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef mr-z het volgende:
jongens.. het moet niet op een reeks gaan lijken hedus geen fipo enzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |