je gaat voor een klant iemand afrossen?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef houzer het volgende:
doei
ok ik lees het morgen wel in de krant.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef houzer het volgende:
ik moet naar een klant
welkom! de eerste vrouwquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef dead-doll het volgende:
*meldt zich op aanvraag in dit topic.
de aanvraag van de fok! nueck! ploeg! ?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef dead-doll het volgende:
vrouwen zijn meer dan welkom.quote:
hehehhe welkom knappe damequote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef dead-doll het volgende:
schijnt in die kringen vaak ook als dildo gebruikt te worden...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geen idee
hij had ook een kapmes op zak maar die steekt nu in zijn nek
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef mr-z het volgende:
[..]
ja.. vrouwen (k)likken op de een of andere manier niet op dit topic![]()
niet van mij in ieder geval.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
hehehhe welkom knappe damevan wie zijn die borsten??
![]()
jak..quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef echo99 het volgende:
[..]
schijnt in die kringen vaak ook als dildo gebruikt te worden...
van een willekeurig stuk vleesch van het internet af.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
hehehhe welkom knappe damevan wie zijn die borsten??
![]()
checkquote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:53 schreef dead-doll het volgende:
[..]
ohja, krijg ik nou mijn zeer eigen plek in de op?
dat is prima,quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:55 schreef dead-doll het volgende:
ik meld me voor uitvoerster van de undercover opdrachten.
bevestigd.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat is prima,
maar voor de zekerheid wil ik wel even zeker weten of jij niet chanteerbaar bent ivm eventuele foto's ofzo van jou. want dat kunnen we niet gebruiken we willen alleen maar keiharde mannen en vrouwen die er 100% voor gaan.
ik bedoel, wat er van ijsmeis op het internet rondzwerft is natuurlijk verschrikkelijk, we willen niet dat jou zoiets overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |