Ik discrimineer niet, behalve als men het er zelf naar maakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, nou ja.
Ik blijf bij mijn standpunt dat objectificeren een slechte aangelegenheid is. En ik hoop dat je nu niet anders op me gaat reageren, aangezien we elkaar wel vaker in een topic tegenkomen. Ik ben hopelijk meer dan een pik of een paar tieten
Ehm... *no comment*?quote:
een pik mét een paar tieten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:34 schreef wonderer het volgende:
Ik ben hopelijk meer dan een pik of een paar tieten
Ik zal oppassenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, behalve als men het er zelf naar maakt.![]()
't Is of het een, of het ander. Bij mij tenminste.quote:
We meet again kansloze dertiger ... beetje leugens lopen verkopen ... dan kan niet hé...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:45 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Lieve Foxxy
In de bijbel staat nergens dat twee vrouwen elkaar niet met elkaar mogen %#^*(@$& . De bijbel verbiedt alleen liefde tussen twee mannen. Mijn zegen heb je en ook die van God.
Ik wens jou een heel gelukkig leven samen met je vriendin.![]()
quote:Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke.
Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven,
en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
fuck jij ff gauw de tyfuspleuris op achterlijke godsdienst fanaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:45 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
We meet again kansloze dertiger ... beetje leugens lopen verkopen ... dan kan niet hé...
Das een dwaling van heb ik jou daar. "zeker kansloos."
Foxxy mag best weten dat ze onrecht bedrijft en mede zo haar loon niet zal ontlopen, immers de werking van haar zondig gedrag moge duidelijk zijn in een publieke omgeving.
Bij deze, zodat je niet nog eens zo'n fout begaat..:
Romeinen 1,18-32
[..]
Fijnmalen en in een potje doen... Heb je mooie potpourrie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik heb alweer twee mannelijke fokkers in mijn lijst dankzij dit topic. Wat moet ik ermee?
Daar heb ik dus even over nagedacht. Hoe zou het zijn als het een vrouw was. Ik denk dat we daar net zo geshockeerd door zouden zijn. Vooral als ze het op dezelfde manier zou vragen en dezelfde dingen zou zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de TS net zo zou reageren als het een meisje was die haar het 'oneerbaar' voorstel deed.![]()
Volgens mij rook jij iets te veel van het groene plantje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:45 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
We meet again kansloze dertiger ... beetje leugens lopen verkopen ... dan kan niet hé...
Foxxy mag best weten dat ze onrecht bedrijft en mede zo haar loon niet zal ontlopen, immers de werking van haar zondig gedrag moge duidelijk zijn in een publieke omgeving.
Romeinen 1,18-32
[..]
Hoop is de geestelijke moeder van de gedachtequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef kamagurka het volgende:
Wel eerlijk natuurlijk, wat de meeste mannen over jullie denken vraagt deze gast gewoon!
Wat een held! (wel een onnozele held, want het antwoord had hij kunnen weten)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik heb alweer twee mannelijke fokkers in mijn lijst dankzij dit topic. Wat moet ik ermee?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:39 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hoop is de geestelijke moeder van de gedachte![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol als je 6 keer vraagt en je krijgt 5 nee te horen, is het toch 1 keer raak![]()
Dat deel gaat over polygamie/neuqen voor het huwelijk, in Lev 20:13 staat dat een man geen andere man mag neuqen op straffe van dood.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:45 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Romeinen 1,18-32
[..]
tiesemans pwndquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:52 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat deel gaat over polygamie/neuqen voor het huwelijk, in Lev 20:13 staat dat een man geen andere man mag neuqen op straffe van dood.
Foxxy doet niks verkeerds
Ik zou je idd niet moeten horen dat je met je zusje naar bed gaat. Mocht je die een hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
fuck jij ff gauw de tyfuspleuris op achterlijke godsdienst fanaat![]()
maar incest mag zeker wel in jullie bekrompen wereld![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien maak jij je te druk over andermans dosis groente.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Volgens mij rook jij iets te veel van het groene plantje.
Romeinen 1:27quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:52 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat deel gaat over polygamie/neuqen voor het huwelijk, in Lev 20:13 staat dat een man geen andere man mag neuqen op straffe van dood.
Foxxy doet niks verkeerds
Getuige je avatar ben ik absoluut niet onder de indruk van je "inhoudelijke kritiek".quote:
Tsja, dat zijn nou de misfits of the human racequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Foxxy het volgende:
Wat bezielt zo iemand in godsnaam?! Ik ben nog steeds kwaad.
hee, dit wist ik al. Beetje loze tekst ditquote:Op zondag 21 augustus 2005 05:57 schreef wonderer het volgende:
Je kunt als man per definitie geen gemeenschap hebben met een man zoals met een vrouw, vanwege het ontbreken van een vagina bij de man. er wordt niet voor niets een verschil gemaakt tussen anale en vaginale sex met een vrouw. De standaard gemeenschap is vaginaal en dat kan niet met een man. Beetje loze tekst dus.
Good for you, ga maar gauw slapen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 05:59 schreef Tomek het volgende:
[..]
hee, dit wist ik al. Beetje loze tekst dit![]()
nee, ik ga eerst nog met mijn vagina spelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 06:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Good for you, ga maar gauw slapen.
Erg kut allemaal dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 05:57 schreef wonderer het volgende:
Je kunt als man per definitie geen gemeenschap hebben met een man zoals met een vrouw, vanwege het ontbreken van een vagina bij de man. er wordt niet voor niets een verschil gemaakt tussen anale en vaginale sex met een vrouw. De standaard gemeenschap is vaginaal en dat kan niet met een man. Beetje loze tekst dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |