Hij flikt het gewoon nog een keerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat die eikel volgende keer tien keer nadenkt voor hij weer zoiets doms vraagt.
heb wat pics van Foxxy gezien..............dang ik zou het ook nog een keer wagenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij flikt het gewoon nog een keer
Het was vast niet de eerste keer dat 'ie zoiets vroeg. En het zal ook niet de laatste keer zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat die eikel volgende keer tien keer nadenkt voor hij weer zoiets doms vraagt.
van de andere kant gezien:.......................nooit geschoten is altijd misquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:19 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Het was vast niet de eerste keer dat 'ie zoiets vroeg. En het zal ook niet de laatste keer zijn.
Neemt niet weg dat ik hoop dat ie eerst nadenkt volgende keer. Ik vind het echt te ziek. Als jullie nou in een disco tegen elkaar aan liepen te schurken en hem geil en verleidelijk aankeken, okee. Maar slechts het feit dat jullie blijkbaar lesbisch of bi zijn is geen reden om te vragen voor een trio... Belachelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:19 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Het was vast niet de eerste keer dat 'ie zoiets vroeg. En het zal ook niet de laatste keer zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb wat pics van Foxxy gezien..............dang ik zou het ook nog een keer wagen
nee hebbie, ja ken je krijgenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef Het_hupt het volgende:
van de andere kant gezien:.......................nooit geschoten is altijd mis![]()
Ik wil niet generaliseren en al helemaal niet als een of andere man-hatende pot overkomen, maar veel mannen denken dat. Dat lesbo's zitten te wachten op een man in bed.. Er zijn potten die daar geen problemen mee hebben, maar ik heb er geen behoefte aan. Blijkbaar begrijpen sommige mannen dat niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik hoop dat ie eerst nadenkt volgende keer. Ik vind het echt te ziek. Als jullie nou in een disco tegen elkaar aan liepen te schurken en hem geil en verleidelijk aankeken, okee. Maar slechts het feit dat jullie blijkbaar lesbisch of bi zijn is geen reden om te vragen voor een trio... Belachelijk
lol als je 6 keer vraagt en je krijgt 5 nee te horen, is het toch 1 keer raakquote:
Rekenwonder!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol als je 6 keer vraagt en je krijgt 5 nee te horen, is het toch 1 keer raak![]()
Misschien komt het door die hausse van "bi"meisjes die inderdaad andere meisjes zoenen om zo de aandacht van de jongens te krijgen? Dat men nu denkt dat alle meisjes die meisjes zoenen bi zijn en dus best graag (of liever) een man willen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik wil niet generaliseren en al helemaal niet als een of andere man-hatende pot overkomen, maar veel mannen denken dat. Dat lesbo's zitten te wachten op een man in bed.. Er zijn potten die daar geen problemen mee hebben, maar ik heb er geen behoefte aan. Blijkbaar begrijpen sommige mannen dat niet.
Dat je het uitdagend vindt als twee verliefde mensen elkaar een kus geven, dan is er ook iets goed mis met je.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik zal even met mijn vriendin overleggen...
gewoon respecteren als 2 meiden zoenen, als ze wat van je willen hoor je dat vanzelf welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik wil niet generaliseren en al helemaal niet als een of andere man-hatende pot overkomen, maar veel mannen denken dat. Dat lesbo's zitten te wachten op een man in bed.. Er zijn potten die daar geen problemen mee hebben, maar ik heb er geen behoefte aan. Blijkbaar begrijpen sommige mannen dat niet.
Dat je het uitdagend vindt als twee verliefde mensen elkaar een kus geven, dan is er ook iets goed mis met je.
Precies. Als ik een trio wil ga ik wel mannen lastig vallen met zo'n lompe vraag. Zet gewoon een contactadvertentie ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon respecteren als 2 meiden zoenen, als ze wat van je willen hoor je dat vanzelf wel![]()
voor de rest go girl![]()
Ik denk het. Nu zijn wij niet echt meisjes. Mijn vriendin is nogal een stuk ouder dan ik. Dus het is niet zo dat 'ie dacht dat we twee van die 'discotheek-sletjes' waren, neem ik aan. Ik denk dat het wel duidelijk was dat we niet op hem zaten te wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien komt het door die hausse van "bi"meisjes die inderdaad andere meisjes zoenen om zo de aandacht van de jongens te krijgen? Dat men nu denkt dat alle meisjes die meisjes zoenen bi zijn en dus best graag (of liever) een man willen?
iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Precies. Als ik een trio wil ga ik wel mannen lastig vallen met zo'n lompe vraag. Zet gewoon een contactadvertentie ofzo.
Ik heb alweer twee mannelijke fokkers in mijn lijst dankzij dit topicquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef Herald het volgende:
zo genoeg geslijmd, ik denk dat ze je nu wel toevoegt hoor
En waarom zou ik dat willen? Ik meen het, dat soort dingen kunnen best impact hebben, en na dat gebash eerder... Ik denk ik doe aardigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef Herald het volgende:
zo genoeg geslijmd, ik denk dat ze je nu wel toevoegt hoor
Ik had 'm liever ergens anders getrapt..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
een trap in z'n lever.
Geloof me: Een levertrap is erger dan een trap in je zakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:45 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik had 'm liever ergens anders getrapt..
welk gebash, je bedoelt die nare opmerkingen als "ik heb je fotoboek bekeken en je bent wel een lekker mokkel"? Nou erg hoor, volgens mij denk jij precies hetzelfde. Die zogenaamde 'bashes' van je zijn gewoon grappig bedoelde sarcastische posts.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef wonderer het volgende:
En waarom zou ik dat willen? Ik meen het, dat soort dingen kunnen best impact hebben, en na dat gebash eerder... Ik denk ik doe aardig
de rukkersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:41 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik heb alweer twee mannelijke fokkers in mijn lijst dankzij dit topic. Wat moet ik ermee?
Ik val niet op vrouwen. En ik bedoel meer die ventjes die het zo'n beetje voor die eikel opnemen. Het is niet leuk om door een of andere geile donder als neukobject gezien te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Herald het volgende:
[..]
welk gebash, je bedoelt die nare opmerkingen als "ik heb je fotoboek bekeken en je bent wel een lekker mokkel"? Nou erg hoor, volgens mij denk jij precies hetzelfde. Die zogenaamde 'bashes' van je zijn gewoon grappig bedoelde sarcastische posts.
* Het_hupt bekend schuldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef ARKON het volgende:
[..]
ah, jij bent dus degene die oa toevoegde![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:51 schreef wonderer het volgende:
Ik val niet op vrouwen.
welkom in klaagbaak, TS'en worden altijd afgezeikt, dat hoort erbijquote:En ik bedoel meer die ventjes die het zo'n beetje voor die eikel opnemen. Het is niet leuk om door een of andere geile donder als neukobject gezien te worden.
[..]
Ik val niet op vrouwen. En ik bedoel meer die ventjes die het zo'n beetje voor die eikel opnemen. Het is niet leuk om door een of andere geile donder als neukobject gezien te worden.
Ik kom hier inderdaad niet zo vaak.. dus dan weet ik dat voor de volgende keerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:00 schreef Herald het volgende:
[..]sta ik even voor aap
![]()
[..]
welkom in klaagbaak, TS'en worden altijd afgezeikt, dat hoort erbijDaarbij blijf ik erbij dat ze het alleen als grapje bedoelden.
[..]
Ik val niet op vrouwen. En ik bedoel meer die ventjes die het zo'n beetje voor die eikel opnemen. Het is niet leuk om door een of andere geile donder als neukobject gezien te worden.
Slaan is nou ook weer overdreven, maar als een homo vraagt of je met hem naar bed wil, kun je hem natuurlijk wel net zo goed de waarheid zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ga direct de eerstvolgende homo die mij aankijkt op een manier die mij niet bevalt in elkaar meppen.
Ik vraag me af of de TS net zo zou reageren als het een meisje was die haar het 'oneerbaar' voorstel deed.![]()
Waarom? Hij mag het toch vragen? Ik zou me daardoor niet beledigd voelen ofzo (het moet natuurlijk niet constant gebeuren).quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slaan is nou ook weer overdreven, maar als een homo vraagt of je met hem naar bed wil, kun je hem natuurlijk wel net zo goed de waarheid zeggen.
En net wou je hem nog slaan? Ik persoonlijk vind het niet prettig vinden als iemand, man of vrouw, me alleen interessant zou vinden om de sex (niet dat dat vaak voorkomt, om men maar even voor te zijn), dus ik kan me voorstellen dat anderen dat ook niet vinden. Als het jou geen ruk uitmaakt, waarom hebben we het er dan over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom? Hij mag het toch vragen? Ik zou me daardoor niet beledigd voelen ofzo (het moet natuurlijk niet constant gebeuren).
*note to self: homo's kennen geen sarcasme, ironie of metaforen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En net wou je hem nog slaan? Ik persoonlijk vind het niet prettig vinden als iemand, man of vrouw, me alleen interessant zou vinden om de sex (niet dat dat vaak voorkomt, om men maar even voor te zijn), dus ik kan me voorstellen dat anderen dat ook niet vinden. Als het jou geen ruk uitmaakt, waarom hebben we het er dan over?
Jij bent wel HEEL erg met je vooroordelen, alle homo's beschuldigen van gebrek aan sarcasme, ironie en metaforen als je met een heteroseksuele vrouw aan het discussieren bent...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
*note to self: homo's kennen geen sarcasme, ironie of metaforen.
Ik wilde met mijn post duidelijk maken dat niet iedereen zoals jij denkt en als dat wel zo mocht zijn: er waarschijnlijk nooit meer geneukt zou worden in deze wereld.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent wel HEEL erg met je vooroordelen, alle homo's beschuldigen van gebrek aan sarcasme, ironie en metaforen als je met een heteroseksuele vrouw aan het discussieren bent...
Je had ook even in mijn profiel kunnen kijken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben je vrouw? Ik dacht al weken dat je een homoseksuele man was!!!
![]()
![]()
Ik denk je usericon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had ook even in mijn profiel kunnen kijken...
Ik vind het niet erg en je bent ook niet de enige, maar ik begin me toch af te vragen waar het aan ligt...
he ik dacht ook dat het een homoseksuele man was!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:27 schreef Nickthedick het volgende:
Ben je vrouw? Ik dacht al weken dat je een homoseksuele man was!!!
![]()
![]()
Hm, nou ja.quote:
Net Theo Luciusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |