Zo kan het oookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:52 schreef Davoice het volgende:
Ik had gewoon luidop gezegd "Nee, ik wil geen trio met je, wanneer dringt dat nou es tot je botte hersens door"
Had je es moeten kijken hoe de rest hierop had gereageerd.
Wedden dat 'ie die niet heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
om daarna zijn vrouw te bellen ofzo!![]()
smiechtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Whehehe je had zijn nummer moeten vragen om daarna zijn vrouw te bellen ofzo!![]()
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Foxxy het volgende:
"Dag dames, mag ik er even bij komen zitten"
"Euh, nee.."
What the fuck? Je gaat ook al bepalen wanneer iemand naar je mag kijken of wanneer niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef Foxxy het volgende:
Hij deed geloof ik net alsof 'ie zat te werken aan de picknicktafel. En ondertussen maar gluren.
Aslof jullie nog niet genoeg de doldwaze wannabe shockerende moderne vrouw aan het uithangen waren hebben jullie ook nog een quasi shockerende vriend met nichtenhumor, het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Foxxy het volgende:
Een mannelijke collega van me wilde wel mee de volgende keer en dan voor de grap vragen of hij [homostem mode] zijn poepgaatje even op mocht rekken(natuurlijk eventueel met de vriendin van de beste man erbij) [/homostem mode]
jij zin in een 3ootje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:27 schreef IrisVrede het volgende:
Nou TS ik vind dat je goed gehandeld heb.
Echt helemaal lekker was die man natuurlijk niet. (en dan maakt het kleurtje echt niet uit hoor)
hji niet met mij lolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
viespeuk !
We zaten niet aan het tafeltjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
De ARROGANTIE om te zeggen dat iemand NIET aan dat tafeltje mag gaan zitten! Was die tafel van jou ofzo? Die vent mag daar gewoon zitten hoor en daar hebben jullie huppelkutjes NIKS over te zeggen.
Word eens tijd dat ze het jezus uit arrogante teven zoals jou trappen.
Doldwaze wannabe schockerende moderne vrouw? Euh, ik wilde gewoon een dagje met mijn vriendin in de zon hangen.. Verder niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Aslof jullie nog niet genoeg de doldwaze wannabe shockerende moderne vrouw aan het uithangen waren hebben jullie ook nog een quasi shockerende vriend met nichtenhumor, het moet niet gekker worden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij bent wel oke
Vooral dat topic van je toenstraks en je avatar !
Zoiets was natuurlijk onze eerste reactie. Na nog een rare opmerking heeft mijn vriendin ook duidelijk gemaakt dat het meteen het einde van het gesprek was, maar het drong niet echt tot hem door.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:52 schreef Davoice het volgende:
Ik had gewoon luidop gezegd "Nee, ik wil geen trio met je, wanneer dringt dat nou es tot je botte hersens door"
Had je es moeten kijken hoe de rest hierop had gereageerd.
zijn echt wel originelere manieren om kussende mokkels in je stal te poten voor een 3ootjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Zoiets was natuurlijk onze eerste reactie. Na nog een rare opmerking heeft mijn vriendin ook duidelijk gemaakt dat het meteen het einde van het gesprek was, maar het drong niet echt tot hem door.
Idd, probeer het dan nog op een originele manier te vragen. Dan werkt het vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zijn echt wel originelere manieren om kussende mokkels in je stal te poten voor een 3ootje![]()
mij 1 keer gelukt, wel 2 dagen niet kunnen lopen en piesenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:53 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Idd, probeer het dan nog op een originele manier te vragen. Dan werkt het vast wel![]()
.
D_Dquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe eens niet Foxxy bashen, anders krijgen jullie met de zweep over de blote bips!!
quote:
ain't bashing here, right Foxxy?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe eens niet Foxxy bashen, anders krijgen jullie met de zweep over de blote bips!!
Jullie praatten net over bier. Dat mag in mijn topicquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ain't bashing here, right Foxxy?![]()
Bier en vrouwen die met elkaar kussenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Jullie praatten net over bier. Dat mag in mijn topic.
gheylquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Bier en vrouwen die met elkaar kussen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen bier in huisquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Jullie praatten net over bier. Dat mag in mijn topic.
ook geen 2 kussende vrouwen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
Ik heb geen bier in huis![]()
![]()
![]()
Dit is zout op wonden.
Heaumeau btw?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef ARKON het volgende:
Ik hou niet van vrouwen![]()
![]()
bier ook niet![]()
ps.volgende keer gewoon keihard roepen tegen die gast: doe die tio maar met je ouders![]()
Voor Fok! begrippen een tamelijk gewaagd berichtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef ARKON het volgende:
Ik hou niet van vrouwen![]()
![]()
bier ook niet![]()
ps.volgende keer gewoon keihard roepen tegen die gast: doe die tio maar met je ouders![]()
Ik hou wel van gewaagdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
Voor Fok! begrippen een tamelijk gewaagd bericht![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ook geen 2 kussende vrouwen?![]()
dang that's hard 4 a man![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ook geen 2 kussende vrouwen?![]()
dang that's hard 4 a man![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |