Ik zou je idd niet moeten horen dat je met je zusje naar bed gaat. Mocht je die een hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
fuck jij ff gauw de tyfuspleuris op achterlijke godsdienst fanaat![]()
maar incest mag zeker wel in jullie bekrompen wereld![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien maak jij je te druk over andermans dosis groente.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Volgens mij rook jij iets te veel van het groene plantje.
Romeinen 1:27quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:52 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat deel gaat over polygamie/neuqen voor het huwelijk, in Lev 20:13 staat dat een man geen andere man mag neuqen op straffe van dood.
Foxxy doet niks verkeerds
Getuige je avatar ben ik absoluut niet onder de indruk van je "inhoudelijke kritiek".quote:
Tsja, dat zijn nou de misfits of the human racequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Foxxy het volgende:
Wat bezielt zo iemand in godsnaam?! Ik ben nog steeds kwaad.
hee, dit wist ik al. Beetje loze tekst ditquote:Op zondag 21 augustus 2005 05:57 schreef wonderer het volgende:
Je kunt als man per definitie geen gemeenschap hebben met een man zoals met een vrouw, vanwege het ontbreken van een vagina bij de man. er wordt niet voor niets een verschil gemaakt tussen anale en vaginale sex met een vrouw. De standaard gemeenschap is vaginaal en dat kan niet met een man. Beetje loze tekst dus.
Good for you, ga maar gauw slapen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 05:59 schreef Tomek het volgende:
[..]
hee, dit wist ik al. Beetje loze tekst dit![]()
nee, ik ga eerst nog met mijn vagina spelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 06:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Good for you, ga maar gauw slapen.
Erg kut allemaal dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 05:57 schreef wonderer het volgende:
Je kunt als man per definitie geen gemeenschap hebben met een man zoals met een vrouw, vanwege het ontbreken van een vagina bij de man. er wordt niet voor niets een verschil gemaakt tussen anale en vaginale sex met een vrouw. De standaard gemeenschap is vaginaal en dat kan niet met een man. Beetje loze tekst dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |