Omdat het mooi weer was vandaag trok ik (m) er samen met mijn laptop op uit om ff te gaan fokken aan het strand. Ik had een leuke picknicktafel gevonden waar ik mijzelf en laptop installeerde.
Terwijl ik dus zo lekker aan het fokken bent wordt ik door 2 ongelooflijk mooie dames prettig gestoord. Ze zijn een beetje aan het dollen met elkaar en ik, verblind door hun schoonheid, besef
dat ik aan staren ben. Een van de 2 dames ziet dat ik aan het staren ben en geeft een knipoog terug.
Na dit gebeuren richt ik me weer op een leuk topic in #onzin. Ik ben voor minsten 10 minuten wat aan het lezen en posten totdat ik wat gegiegel en gesmak hoor. De 2 dames die ik al eerder opmerkte zijn nu wel erg handtastelijk met elkaar geworden. Ze zoenen, wrijven en kreunen op een openbaar strand daarbij af en toe een zwoele blik op mij te werpen.
Ik was eigenlijk naar het strand gekomen om een beetje te fokken, te zonnen en te genieten van de rust. Echter zijn deze 2 dames duidelijk uit op mijn lichaam.. Dus ik neem als man initiatief en kom gezellig bij ze zitten om een praatje te maken. Na 2 zinnen gewisseld te hebben stel ik ze een triootje voor. Immers vind ik het lullig om haar vriendin over te slaan..
Opeens zijn alle mooie blikken weg, de zon verdwijnt achter de wolken, het lijkt bijna te regenen.. Nee hoor ik van een van de 2 dames. Ik begrijp er niets van.. Waren alle signalen dan mis ?
Wordt ik oud ? Enigszins teleurgesteld druip ik af.....
Terwijl ik besluit om naar huis te gaan wordt ik nog aangesproken door een man met de vraag of draadloos internetten hier echt zo veel bereik heeft. Ik vertel hem dat ik gprs gebruik...
Hierop komt de dame van eerder aanlopen, nu aangekleed en al, met een paar lelijke opmerkingen over afgewezen en zeiken..
Echt.. Vrouwen..
Ben je eens een keer recht door zee. Wil je niet egoïstisch doen en stel je je beschikbaar voor
meer dan 1 vrouw. Dan is het nog niet goed...
[ Bericht 0% gewijzigd door Neutrino op 17-08-2005 21:33:19 (typo) ]
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.