quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:52 schreef Foxxy het volgende:
Aangezien ik al aardig pissed was, heb ik snel een tshirt aangetrokken (om nou in je bikini boos te gaan doen) en ben ik naar die kerel (nog in gesprek met de brave vader) toegelopen en heb gezegd: "Als je afgewezen wordt, hoef je ons niet 10 meter verderop af te gaan staan zeiken
" Hij schrok een beetje van mijn reactie en de brave vader nam meteen een paar stappen bij hem vandaan.
tripo bedoel jequote:
Hij beweerde dat mijn vriendin ergens met d'r hand had gezeten, waar die hand absoluut niet was geweest. (Niet die middag iigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar wat waren de opmerkingen die jij niet wil herhalen?
Neem je die vriendin van je dan wel mee.. Dat vond je ook goed zei je, je wilde ook wel gewoon kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Geldt die aanbod nog?![]()
Nee, nee...ik hoef je reactie niet aan te horen. Ik weet namelijk dat je het zal accepteren.
Wat dacht je van morgen, dezelfde tijd en plek?![]()
Nope, hij was rond de 30 denk ik.quote:
oei, misschien is dat wel zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Hij beweerde dat mijn vriendin ergens met d'r hand had gezeten, waar die hand absoluut niet was geweest. (Niet die middag iig).
Totaal onbekende kerel. Dat was het enge. Bekenden maken ook wel eens zo'n grapje erover. Maar dit was geen grapjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
oei, misschien is dat wel zo.
En kent je vriendin die man en hebben ze samen afgesproken dat hij het aan jou zou vragen zodat zij geen ruzie met jou zou krijgen.
Hij zei idd dat we uitdagend deden. Sja, twee potten in bikini die elkaar een kus geven: ontzettend uitdagend echt! Je zou bijna zeggen dat ze echt om een trio vragenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef ChicaneBT het volgende:
Jullie zullen wel weer uitdagend naar hem hebben gekeken.
Trio?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef ChicaneBT het volgende:
Hahaha FIPO![]()
.
edit: je bent wel lekker![]()
.
Dat gezicht ging van zo:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:04 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Wat een prutser zeg
Ik had het gezicht van die andere kerel wel willen zien toen je dat tegen hem zei
PICSquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Hij zei idd dat we uitdagend deden. Sja, twee potten in bikini die elkaar een kus geven: ontzettend uitdagend echt! Je zou bijna zeggen dat ze echt om een trio vragen.
Zie je die man kon er gewoon niks aan doen, je vraagt er gewoon omquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef Thetallguy het volgende:
Misschien was het een Tweaker die nu een krat bier gewonnen heeft omdat ie vrouwen durfde aan te spreken.
Die laptop was natuurlijk om het gelijk met zn IRC-maten te delen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef Thetallguy het volgende:
Misschien was het een Tweaker die nu een krat bier gewonnen heeft omdat ie vrouwen durfde aan te spreken.
Die laptop was natuurlijk om het gelijk met zn IRC-maten te delen
Het is een rare contradictie inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Hij zei idd dat we uitdagend deden. Sja, twee potten in bikini die elkaar een kus geven: ontzettend uitdagend echt! Je zou bijna zeggen dat ze echt om een trio vragen.
En daar heb je boeren die zijn helemaal LOMPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een rare contradictie inderdaad.
Als 2 mannen in een bikini elkaar een kus zouden geven, zou er geen vrouw op afstappen die zou vragen of ze een trio met haar zouden willen.
Veel mannen kennen inderdaad geen fatsoen en denken alles te kunnen flikken.
Dat soort types heb je vooral in de grotere steden. Gelukkig dat ik in het rustige zuiden woon.![]()
Dit was aan het water bij een of ander klein kutdorp waar ik vlakbij woonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een rare contradictie inderdaad.
Als 2 mannen in een bikini elkaar een kus zouden geven, zou er geen vrouw op afstappen die zou vragen of ze een trio met haar zouden willen.
Veel mannen kennen inderdaad geen fatsoen en denken alles te kunnen flikken.
Dat soort types heb je vooral in de grotere steden. Gelukkig dat ik in het rustige zuiden woon.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |