ik weet iemand te wonen met een hummer, we jatten z'n hummer gewoon.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef koewam het volgende:
hebben we trouwens een hummer? mag niet missen. [afbeelding]
puike shit. wie betaalt benzine?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 18:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik weet iemand te wonen met een hummer, we jatten z'n hummer gewoon.
en z'n vriendin nemen we ook mee, die ziet er best leuk uit.
betalen?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef koewam het volgende:
[..]
puike shit. wie betaalt benzine? [afbeelding]
ik heb een tankpasquote:op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef koewam het volgende:
[..]
puike shit. wie betaalt benzine? [afbeelding]
k dan,quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:23 schreef remco_h het volgende:
as maandag!!!
op de ramblas in barcelona...
liefquote:op vrijdag 19 augustus 2005 19:34 schreef tha_flash het volgende:
mijn kat staat op de uitkijk :
[afbeelding]
gaan we los op de ita of op zielige omstanders?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:23 schreef remco_h het volgende:
as maandag!!!
op de ramblas in barcelona...
waar werk je, wat voor een bedrijf?quote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
kom vandaag naar sittard.
op mijn werk is een groot feest gaan we daarmee vechten en kan ik vroeg naar huis.
als t nou bouwvakkers zijn, ist nog een uitdaging ookquote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:50 schreef molluck het volgende:
[..]
waar werk je, wat voor een bedrijf?
gulicks hoed te sittardquote:op zaterdag 20 augustus 2005 12:50 schreef molluck het volgende:
[..]
waar werk je, wat voor een bedrijf?
eensch, en kas meenemenquote:op zaterdag 20 augustus 2005 13:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
dat klinkt allemaal weer erg gezellig. voordeel van zo'n restaurant is natuurlijk ook dat we daar eerst even lekker kunnen gaan eten onder het genot van een paar biertjes, waarna we de boel gezellig kort en klein slaan.
*mee instemtquote:op zaterdag 20 augustus 2005 18:49 schreef arnold_fan het volgende:
misschien moeten we eens naar de g8 gaan om de andere demonstranten af te tuigen, dat linkse spul dat de wereld om zeep wil helpen.
ten strijde broedersquote:
ik zat in de efteling.. liepen veel lonsdalers rond, maar in m'n eentje kon ik niet veel beginnenquote:op zondag 21 augustus 2005 13:02 schreef the_legend_killer het volgende:
waar waren jullie gister op mijn werk ?
lonsdalers aardige mensenquote:op zondag 21 augustus 2005 13:04 schreef mr-z het volgende:
[..]
ik zat in de efteling.. liepen veel lonsdalers rond, maar in m'n eentje kon ik niet veel beginnen![]()
sommigenquote:op zondag 21 augustus 2005 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lonsdalers aardige mensen
neuy, we zitten vast.quote:op maandag 22 augustus 2005 12:58 schreef snellejelle het volgende:
hee allemaal in elkaar geslagen gisteren ofzo
eigenlijk moet je hun onze strijdploeg laten roepen.quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:29 schreef remco_h het volgende:
ik heb gisteravond 3 spanjolen in elkaar geknokt onder de strijdkreet... fok knok ploeg!!!
ze zeiden toen que?
in mijn beste spaans : fokos knokos ploegos!!!
ik kan de op niet meer aanpassen, maar als je het in het volgende deel nog eens meldt dan voeg ik je toequote:op maandag 22 augustus 2005 20:33 schreef gebs het volgende:
meld zich om de knokploeg te versterken
quote:op zondag 21 augustus 2005 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die 5% die racistisch is
quote:op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef martijn_fijn het volgende:
we vermedigvuldingen ons al aardig [afbeelding]
gaat heen en vermingvuldigd uquote:op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef martijn_fijn het volgende:
we vermedigvuldingen ons al aardig [afbeelding]
quote:op woensdag 24 augustus 2005 22:47 schreef gebs het volgende:
[..]
gaat heen en vermingvuldigd vermenigvuldigd u
waren toch de goede woorden hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |