quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:08 schreef woldo het volgende:
[..]
je kan onze cheerleader worden tijdens onze 'wedstrijden'
jij hebt een stoer wapenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
iemand nog zin in bbq?![]()
ik hoef geen drugsquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef het.ismij het volgende:
ik join de knopploeg ook, vindt ik wel wat hebben. zoon fok! verband
mijn inbreng?
wapens: me vuisten.
attributen: speedpillen?? gaan we lekker hard,..
martijn! doe je mee met de knokploeg?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
iemand nog zin in bbq?![]()
die pillen hebben wij niet nodigquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef het.ismij het volgende:
ik join de knopploeg ook, vindt ik wel wat hebben. zoon fok! verband
mijn inbreng?
wapens: me vuisten.
attributen: speedpillen?? gaan we lekker hard,..
redbull dan??quote:
stierenspermaquote:
zie de opquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef woldo het volgende:
[..]
martijn! doe je mee met de knokploeg?
olequote:
we moeten eerst leren als team te functioneren, vandaar dat we hier eerst praten. als we samenwerken gaan we de straat op om te jagen.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:15 schreef steve2003 het volgende:
[..]
stierensperma![]()
![]()
maar we hebben nou al godverdomme drie topics vol en nog steeds hebben we niet in groepsverband gevochten... wanneer gaat dit nou eens gebeueren![]()
![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:16 schreef woldo het volgende:
[..]
ole
vandaag trouwens me laatste betaalde dag op fok!
dat wordt bestellen zie k al weer.quote:
die wilik ook hebben !quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:16 schreef hpoi het volgende:
ik neem mijn lief wit konijntje mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
laten we beginnen met allemaal zwarte motoren en zware 4 wheel drive's dan zwarte kleding aan en een zwarte bivakmuts. dan gaan we gezellig een stukje door rotterdam heen rijden.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat wordt bestellen zie k al weer.
ennuh dat teamverband?
zullen we beginnen met gezamelijk een doel te bepalen??![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:21 schreef hpoi het volgende:
[..]
ik zal eens proberen nog zo'n konijn te fokken.![]()
![]()
zoetermeer, wijk rokkeveen. winkelcentrum.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:20 schreef zwansen het volgende:
nemen we om te oefenen eerst wel een makkelijk doelwit. bejaarden of een groep gehandicapten.
dan is het ook minder erg.
ga liever in de koopgoot wat van die hangjongeren aftuigen eigenlijk...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zoetermeer, wijk rokkeveen. winkelcentrum.
uurtje of 1
tussen de 10 en 15 bejaarden hanggroepbejaarden aant spelen.![]()
mits albino.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:21 schreef hpoi het volgende:
[..]
ik zal eens proberen nog zo'n konijn te fokken.![]()
![]()
neej daar hoor k ook bij.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
ga liever in de koopgoot wat van die hangjongeren aftuigen eigenlijk...
ik zat al op die reactie te wachten.quote:
ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!ik eerst!!quote:
welke merel?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef woldo het volgende:
martijn check je @home mail voor leuke foto's van de ontruiming van het drugspand hier tegenover
ik heb trouwens ook naakt foto's van die merel nu.
ik heb die avator van jou trouwens ook als msn smiley.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:26 schreef dead-doll het volgende:
[..]
ik zat al op die reactie te wachten..
was gewoon even bij wijze van test.
zal ik ze dan nu maar weer terug doen?
die foto's hou ik dus mooi voor mezelf.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:26 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
welke merel?
marcoberkhout at gmail punt com
haha briljantquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef woldo het volgende:
martijn check je @home mail voor leuke foto's van de ontruiming van het drugspand hier tegenover
ik heb trouwens ook naakt foto's van die merel nu.
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
haha briljanten ook nog naaktfoto's het kan niet op! held!
![]()
schande, je teamgenoten mogen toch wel meegenieten??quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef woldo het volgende:
[..]
die foto's hou ik dus mooi voor mezelf.![]()
nee, het zijn prive foto's. uit respect voor het meisje doe ik het dus niet.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef arnold_fan het volgende:
[..]
schande, je teamgenoten mogen toch wel meegenieten??
ik had z'n vrouw 'mina bezemsteel' wel graag zien vechten tegen de politiequote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef woldo het volgende:
[..]
er kwam me een troep uit het huis, er is 2 keer zo'n vuilniswagen langs geweest.![]()
maak je ze boos omdat hun kleren nat zijnquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:27 schreef woldo het volgende:
[..]
ik pak ze wel met me super soker.
[afbeelding]
daar lag een mooie eerste kans.... maar door laksheid van 2 leden hebben we helaas geen ervaring op kunnen doen...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
ik had z'n vrouw 'mina bezemsteel' wel graag zien vechten tegen de politie![]()
nu maar weer ontopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |