De pilot is uitgelekt en via niet nader uit te leggen wegen te verkrijgen.. en ik denk dat het best wel eens aan zou kunnen slaan.quote:From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.
Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.
Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.
Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
We hebben idd alles wel gehad zeg, met alle fantasy spin-offs inclusief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait to download vanavond
En ik zie dat het plaatje in de OP door onze vrienden van imageshack geblokkeerd is![]()
De cast
lekker faxen heel de dag echt genot
Is inmiddels te vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand 7 al gezien?Ik kan m niet vinden..
Ze gaan nu achter de tweede auditie uitzending en later de resultshow van American Idolzitten. Dat is postief alhoewl zenu recht tegenover Lost komen te staan.....quote:BONES Moves to Wednesdays at 9:00 PM Starting January 25
En ook tegenover Veronica Mars...quote:Op donderdag 1 december 2005 04:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
alhoewel ze nu recht tegenover Lost komen te staan.....
Bones krijgt een 2e seizoenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vrees dat het na seizoen 1Bones is
Dat zou allerminst een slechte zaak zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hopen dat een 2e seizoen Nederlandse zenders over de streep trekt de serie aan te kopen!
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bones krijgt een 2e seizoen![]()
![]()
![]()
Bron
En dat is maar goed ook!!De serie wordt met de aflevering beter
quote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me trouwens af of we er ooit achterkomen wat er nou met de ouders van Bones is gebeurd. Die mensen worden zo vaak genoemd. Het zou me niets verbazen als ze botten onderzoeken en het blijkt van een van haar ouders te zijn of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Wednesday, August 30
8:00-9:00 PM BONES (Season Premiere)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:
House komt naar je toe deze zomer en wel vanaf 17 augustus 2006 om 21.30 op SBS 6.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:14 schreef wolfrolf het volgende:Wel leuk natuurlijk dat RTL5 dit gaat uitzenden... maar ik had toch stiekem hoop dat series als Veronica Mars en House voorrang zouden krijgen
Bron.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef wolfrolf het volgende:
Hee dat is goed nieuws voor de Nederlandse kijkertsWat is je bron ?
Ja. Het begint een beetje rommelig, maar na een aflevering of 8-9 wordt het schrijven veel VEEL beter, de verhalen spannender en de grapjes erg veel grappiger.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:24 schreef Xurk het volgende:
Is deze serie een beetje het kijken waard? Toen ik de reclame met David Boreanaz zag was mijn interesse eigenlijk al genoeg gewekt om het aanstaande zondag te gaan kijken
ja! ik mis hem wel moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef -Mo- het volgende:
Goed nieuws.
Eindelijk weer wat David Boreanaz op tv.
[afbeelding]
jazeker !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef -Mo- het volgende:
Goed nieuws.
Eindelijk weer wat David Boreanaz op tv.
Het is wel een intro over hoe alle karakters samenkomen etc, maar je kan m wel missenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:19 schreef PeRi het volgende:
Lijkt me zo'n leuke serie. David erbij is altijd goed..
1 vraagje, via tv kijken is voor mij nooit weggelegd, heb er het geduld niet voor. Ik heb nu een aantal eps liggen, maar nog niet de pilot. Moet je de afleveringen achter elkaar zien?
Er zit wel voortgang in, dus de volgorde is wel slim om aan te houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
Ah okay. En de overige afleveringen? Zit er geen stiekeme verhaallijn in, tussen de hoofdrolspelers ofzo?.
Ik ben ze maar eens gaan zoekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit wel voortgang in, dus de volgorde is wel slim om aan te houden
Voor de openingcredits zijn er al vaak ruim 5 a 10 minuten voorbij + nieuwe serie = veel reclame.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:44 schreef Xurk het volgende:
Raar om David / Angel in het daglicht te zien staan
Maar er was wel snel reclame hoor, nog voor de openingscredits
Het is een serie waar je snel een aflevering van vergeet ala CSI. Maar dat kan ook komen omdat ik 22 afleveringen in 3 dagen heb gekekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel een aardige serie, maar het was de eerste aflevering en dat is altijd wennen. Ook was het wel vaag om David Borenaz iemand anders te zien spelen dan Angel [wat toch 8 jaar heeft geduurd]... volgende week weer kijken en dan weet ik of ik het ga volgen of niet
Nee hoor, was gewoon een algemene opmerking.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef RianneB het volgende:
is dat een hint dat ik het daar moet vragen? dacht dat jullie het juist wel zouden weten
Die nieuwe maakt het ook wel leuk denk ik zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
En het 2e seizoen is los![]()
Paar vet grappige momenten deze aflevering wel. Heb een paar keer smakelijk gelachen. Voorderest gewoon een solide begin van het nieuwe seizoen!
"Oh like a jar. Why can't you just call it a jar"
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja idd waar is goodman gebleven?
Goede start van het seizoen in ieder geval!
Dat is inderdaad het verhaal... Halverwege het seizoen of zo komt ie weer binnen banjeren denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet dat op de achtergrond speelde aan het einde van de aflevering?
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden: Susan Enan - Bring On The Wonder. Best mooi nummer eigenlijk.quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft toch een sabbatical en daarom die Kim aangesteld als tijdelijke vervanger?
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet dat op de achtergrond speelde aan het einde van de aflevering?
Ik kan me dat helemaal niet herinnerenquote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef DaMart het volgende:
Die heeft toch een sabbatical
Dat werd in de eerste ep van seizoen 2 ff in 1 minuut verteldquote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me dat helemaal niet herinneren
Maar toch nog bedankt om het hier te melden ik wou het net gaan vragenquote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden: Susan Enan - Bring On The Wonder. Best mooi nummer eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat werd in de eerste ep van seizoen 2 ff in 1 minuut verteld![]()
Zo lang wachten... en het is niet eens het WK of zo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:00 schreef PeRi het volgende:
Girl in suite 2103.
Klote football stop nu tot 4 ovember..
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachenquote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een stomme doos is het!
Dat gaat gebeuren wanneer de kijkcijfers minder worden en ze een boost nodig hebben. In de ep daarop volgend wordt 1 van beide vermoord of iets dergelijksquote:Op maandag 6 november 2006 02:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Lol, ja tragisch he! Kun je je voorstellen dat een ex van mij ook zo was? Fok!king hyperintelligent maar net zo sociaal als een knotwilg. Ik herken haar er heel goed in, kan er nu smakelijk om lachen
DB vind ik overigens niet echt overtuigend als agentje en het is alleen nog maar aftellen wanneer hij met bones de koffer in duikt..
-edit-
maar wel mooi iedere zondag kijken natuurlijk..
Klopt, maar de tweede vermelde aflevering is een herhaling, namelijk afleverling 1x15.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef diedlaughing het volgende:
Ja, dat heb ik ook gezien.
Raar want het werd toch gisteren echt vermeld op de site van fox.![]()
ff gezocht http://www.fox.com/schedule/ staan toch echt 2 afleveringen![]()
Ben nu bezig met binnenhalen, kan weer niet wachten!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:45 schreef diedlaughing het volgende:
Wow , was weer een goeie aflevering zeg.
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
Wow wat een super aflevering, echt de geweldigste van alle 2 seizoenen tot nu toe. Ik had echt een brok in mn keel op het moment dat Hodgins en Brennan de explosie ontstaken en hield echt mn adem in toen Booth de heuvel afrende en ging graven.. (Lang leve PMS
).
Ik wijt altijd alles aan PMSquote:Op vrijdag 17 november 2006 06:46 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
PMS, PMS.....Ik had er ook last van hoor![]()
Maar je hebt gelijk, echt een prachtige episode.
Vond ik toch een iets mindere ep, zeker daardoor. Het idee was leuk, maar het was NET niet uitgewerkt.quote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering. Vooral de 'reflectie' de nog even op de film wordt waargenomen!
De DD afleveringquote:Op maandag 11 december 2006 08:57 schreef diedlaughing het volgende:
Nog 3 dagen.
Leuke aflevering idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef DaMart het volgende:
Dat was weer een leuke aflevering. Tof dat ze haar boek gebruikten als leidraad voor de moorden!
Ook wel een leuk detail is dat de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam heeft als de producer van de serie!
Leuker is dat de producente zelf ook boeken schrijft met als hoofdrolspeelster Dr Brennan. Ze is zelf overigens ook een forensic anthropologist met een uitstekende CV.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef DaMart het volgende:
Dat was weer een leuke aflevering. Tof dat ze haar boek gebruikten als leidraad voor de moorden!
Ook wel een leuk detail is dat de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam heeft als de producer van de serie!
Boeiend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef wonderer het volgende:
Toch begrijp ik niet waarom je een lijk weer dicht gaat naaien als je de botjes eruit hebt gehaald. Er zijn echt wel makkelijkere manieren om een skelet te krijgen.
quote:In an unique integration, the FOX series BONES, in conjunction with Fox.com, has created a comprehensive online world that will parallel the characters and storyline of the upcoming episode "The Glowing Bones in the Old Stone House" airing Wednesday, May 9 (8:00-9:00 PM ET/PT) on FOX. Eighteen MySpace (http://www.myspace.com) profiles have been created to mirror the characters in the episode, and the MySpace pages will be live and accessible through Fox.com (http://www.fox.com and http://www.fox.com/bones) beginning Wednesday, April 4 at noon PT. Additional promotional content related to the character profiles and episode storyline will be available on Fox.com.
In the episode, written by BONES executive producer Stephen Nathan and directed by Caleb Deschanel, Brennan (Emily Deschanel) and Booth (David Boreanaz) are called in by Homeland Security to investigate potentially radioactive remains, which are emitting a green glow at the crime scene. Brennan's team at the Jeffersonian joins her and Booth in pursuing the murder mystery, which leads them to a group of friends who are shocked to discover that one of their own is the victim. During the course of the investigation, the characters' MySpace pages become a virtual tool for the Jeffersonian team's search for answers.
In-depth MySpace pages on characters will include personal blogs referencing the episode's storyline, as well as photos and videos that reveal details about the characters' relationships and insights into their personalities. These profiles will enable viewers to immerse themselves in the characters' world and gather clues as to the identities of both the fictional victim and the murderer.
Personal blog postings and ancillary pages will be updated in real time, multiple times per week, throughout the campaign leading up to the episode enabling viewers to gather new information, clues and hints on a regular basis. Each profile cross-references the others, creating a parallel online version of the episode's storyline, with characters commenting on each other's pages, blogs, images and videos.
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef PeRi het volgende:
Spannende ep, tóf!
Die twijfel bij de kijker zal nou juist het doel van de makers zijn geweest vermoed ik...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:56 schreef PeRi het volgende:
Maar! OMG! Wat was die laatste blik van Booth en Bones? Alsof ze dachten; let's get married? Of ben ik de enige die dat ervan maakt?!!
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef LeNeHe het volgende:
Die vader van Angela is toch die kerel van ZZ Top?
Ik vond het ook een suf einde trouwens...
Wow, das een hele hoopquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bones krijgt 28 afleveringen het komende seizoen
Klopt, 1 aflevering is niet uitgezonden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, net even mijn achterstand van 4 afleveringen ingehaald.
Leuk einde van het seizoen. Brennan die eindelijk aan zichzelf durft toe te geven dat ze van haar vader houdt, en haar vader die zich opoffert en laat arresteren voor haar. Ik hoop dat we hem nog wel vaker gaan zien. Ben ook benieuwd of we Zack nog gaan terugzien volgend jaar, of dat Irak een enkele reis wordt voor hem.
Klopt het trouwens dat ik maar 21 afleveringen heb en dat er dus eentje ontbreekt?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wednesday, Sept. 19: Bones returns with all new episodes!
Ze hebben de serie verzet naar Dinsdag: voor Housequote:Season Three of BONES, the darkly amusing procedural centering on a brilliant forensic anthropologist (Emily Deschanel) who teams with a dashing FBI agent (David Boreanaz) to solve crimes, premieres Tuesday, Sept. 25
Hm, practisch, vergeet ik ook niet te kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben de serie verzet naar Dinsdag: voor House
Ja, die houdt het seizoen bijeen, zoals vorig jaar de relatie tussen Bones en Booth.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef wonderer het volgende:
Zou die ene zaak meerdere afleveringen gaan beslaan? Vond het nogal een abrupt einde en ze hebben nog geen idee wie het was, toch?
Als Wonderwoman jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:10 schreef PeRi het volgende:
OMFG! Hoe geweldig was deze aflevering. Iedereen verkleed, prachtig
.
Bones in een geil pakje.
En ook nog eens een erg spannende Halloween case.
Wonderman en Clarke Kent went on a bad date,
!!
Ik vind het echt een van de leukste series, elke aflevering weer. Elke aflevering wordt steeds beterquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
PeRi [afbeelding]
Voor Bones in een geil pakje slinger ik deze Torrent nog wel even aan denk ik [afbeelding]
Ik ben overigens al voor het einde van sezoen 2 gestopt met kijken [afbeelding] ... volgens mij ben ik niet de enige ... jou bevalt het dus allemaal nog wel? [afbeelding]
Haha, meesterlijk was die he?? 'He was a good pony'.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef DaMart het volgende:
Maar hoe verzinnen ze het... ponyfetisjisten![]()
En dankzij de staking gaat dit toch gvd gebeuren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bones gaat volgend seizoen beginnen op woensdag en vanaf januari naar vrijdag..gvd!
Nu al meteen naar vrijdag of vanaf januari?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dankzij de staking gaat dit toch gvd gebeuren. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door PeRi op 20-11-2007 07:47:01 ]Whatever I want.
Eens.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:43 schreef BlackSheep het volgende:
Hele goede aflevering deze week als je het mij vraagt
Volgens mij heb je het over de zaak rondom de kluis met allemaal oude voorwerpen en een zilveren lijk waarvan de botten worden vervangen met echte. Deze zaak komt nog meerdere malen terug en is ook in de VS nog niet opgelost. Wel een mooi en spannend verhaal. Kan Hodgins zich lekker uitleven met zijn conspiracy theoriesquote:Op woensdag 21 november 2007 13:27 schreef koen_pijl het volgende:
Sorry ik kijk op rtl de seria maar heb een vraag.
Vorige week ging het over zo sekte, ze hadden een dader maar hij was neit alleen. De rest gingen ze nog zoeken in een volgende aflevering. Maar nu komt er een heel andere aflevering.
FOut van rtl of gewoon bones mensen die geen einde op afleveringen maken?
Mijn aflevering stopte ook abrupt daar (denk van dezelfde source). Ik neem aan dat die corrector gekilled word door Gargonzola (zoals Booth hem noemtquote:Op donderdag 22 november 2007 00:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat gebeurde er aan het eide eigenlijk met de "corruptor" als hij zijn kast open doet. Mijn aflevering stopte daar net iets te vroeg. Ik hoorde alleen nog net het begin van een gil oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ep van deze week was wel tof. Neem aan dat dit Gormagon gebeuren wel de main arc zal vormen. Trouwens, ik had voordat dit seizoen begon ergens gelezen dat Stephen Fry nog terug zou komen, iemand enig idee of dat ook waar is?
Oh, en voor de mensen bij wie de ep te vroeg eindigde, dat had ik eerst ook. Heb toen even een andere release gedownload, maar er miste slechts een seconde of 30. De corruptor hing idd zn jas op, toen kwam er een (redelijk iel) mannetje met een mes op hem af. C'est tout. Ik dacht eerst nog dat het die Sweets was, die vertrouw ik somehow niet meer
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:29 schreef Richardfun het volgende:
Hey, kijk eens aan, wist niet dat er een US Bones topic was. Over de promo van volgende week:En dat mannetje met het mes stak hem ook neer? Of eindigde het met dat hij op hem af kwam lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ep van deze week was wel tof. Neem aan dat dit Gormagon gebeuren wel de main arc zal vormen. Trouwens, ik had voordat dit seizoen begon ergens gelezen dat Stephen Fry nog terug zou komen, iemand enig idee of dat ook waar is?
Oh, en voor de mensen bij wie de ep te vroeg eindigde, dat had ik eerst ook. Heb toen even een andere release gedownload, maar er miste slechts een seconde of 30. De corruptor hing idd zn jas op, toen kwam er een (redelijk iel) mannetje met een mes op hem af. C'est tout. Ik dacht eerst nog dat het die Sweets was, die vertrouw ik somehow niet meer
En die Sweets vertrouw ik ook voor geen meter meer nee. Die gozer wist mij teveel van het Gormagon systeem af en dat er altijd een master & aprentiece waren (zoals in Star Wars met de Sith lords).Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Leuke aflevering... alleen heel vaag dat je al een kerstaflevering kreeg eind novemberquote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef PeRi het volgende:
Oooooeh nou die kus betekende niet zo veel uiteindelijk, of toch wel Booth?.
Christmas tree.
Volgende aflevering is pas 4 januari!!!
Ik snap alleen niet hoe zo'n family-rating kus een kauwgom overdracht dan veroorzakenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef PeRi het volgende:
Oooooeh nou die kus betekende niet zo veel uiteindelijk, of toch wel Booth?.
Christmas tree.
Volgende aflevering is pas 4 januari!!!
Ze hebben daar inderdaad wel hele speciale zoentechnieken..quote:Ik snap alleen niet hoe zo'n family-rating kus een kauwgom overdracht dan veroorzaken
Die was al opgenomen waarschijnlijk. Nu stoppen ze tot na de kerst met de afleveringen vanwege de stakingen...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu al een kerstaflevering! Dat is wel erg vroeg
.
quote:
Nee joh hij gaat al met mijquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hebben die wat met elkaar?
Nee toch
quote:A reliable source at Fox confirms reports that the final three pre-strike episodes of Bones are being held until May sweeps. Sucky, right? Wait, there's more. The show is relocating to Mondays at 8 pm, where it will be followed by original installments of the Julianna Margulies courtroom drama Canterbury's Law. The Bones/CLAW combo kicks off on April 28. (This season, May sweeps runs from April 24 to May 21. Call it Mapril sweeps.) The decision to hold Bones until May is the clearest sign yet that Fox is bracing for a long strike.
But with that depressing news out of the way, here's a little silver lining to cheer you up: Those three pre-strike Bones eppys are being joined by a fourth never-before-seen installment. Per my source, the infamous school-shooting-themed outing that was pulled last season in the wake of the Virginia Tech massacre has been "tweaked slightly" and is scheduled to see the light of day in May.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof alleen dat er nog maar iets van 3 afleveringen te gaan zijn dit seizoen.
Goede episode, erg goed.quote:This episode (initially part of season two) was not aired on its originally scheduled air date of 4/18/07 and was instead replaced by a repeat of "Aliens in a Spaceship," the reason being the Virginia Tech massacre, a college shooting. A Fox spokesperson said, "In light of the tragic events ... we felt it appropriate to replace the episode." Originally Fox stated the episode would air in May 2007, then later on rumors spread that some scenes would be updated in order for the episode to air as a new episode during season three, but ultimately the episode aired in its original form.
Pwnedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde daarnet bones downloaden, maar het bleek dat ik boned heb gedownload. Het geluid stond hard en nu denken mijn collega's dat ik porno kijk op het werk
Haha, briljant!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde daarnet bones downloaden, maar het bleek dat ik boned heb gedownload. Het geluid stond hard en nu denken mijn collega's dat ik porno kijk op het werk
Whaha, ja ik dacht precies hetzelfde over Bones zangkunsten. Maar het einde zag ik echt niet aankomen. Wow.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef Richardfun het volgende:
Ik had verwacht dat Bones superslecht zou zingen, maar het klonk best prima
En dat psychopatische dikke wijf wilde Bones gewoon nog neerschieten, 5 seconden nadat ze Booth neerschoot. She has some issues
Gelukkig maar, ik vreesde het ergste na het einde gezien te hebben. Stel je voor als we een hele zomer hadden moeten wachten op het antwoord pfffquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
Dat einde had zomaar een seizoenscliffhanger kunnen zijn, maar gelukkig gaat het volgende week alweer verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |