Dat zou allerminst een slechte zaak zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hopen dat een 2e seizoen Nederlandse zenders over de streep trekt de serie aan te kopen!
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bones krijgt een 2e seizoen![]()
![]()
![]()
Bron
En dat is maar goed ook!!De serie wordt met de aflevering beter
quote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me trouwens af of we er ooit achterkomen wat er nou met de ouders van Bones is gebeurd. Die mensen worden zo vaak genoemd. Het zou me niets verbazen als ze botten onderzoeken en het blijkt van een van haar ouders te zijn of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Wednesday, August 30
8:00-9:00 PM BONES (Season Premiere)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |