quote:Op donderdag 22 november 2007 13:29 schreef Richardfun het volgende:
Hey, kijk eens aan, wist niet dat er een US Bones topic was. Over de promo van volgende week:En dat mannetje met het mes stak hem ook neer? Of eindigde het met dat hij op hem af kwam lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ep van deze week was wel tof. Neem aan dat dit Gormagon gebeuren wel de main arc zal vormen. Trouwens, ik had voordat dit seizoen begon ergens gelezen dat Stephen Fry nog terug zou komen, iemand enig idee of dat ook waar is?
Oh, en voor de mensen bij wie de ep te vroeg eindigde, dat had ik eerst ook. Heb toen even een andere release gedownload, maar er miste slechts een seconde of 30. De corruptor hing idd zn jas op, toen kwam er een (redelijk iel) mannetje met een mes op hem af. C'est tout. Ik dacht eerst nog dat het die Sweets was, die vertrouw ik somehow niet meer
En die Sweets vertrouw ik ook voor geen meter meer nee. Die gozer wist mij teveel van het Gormagon systeem af en dat er altijd een master & aprentiece waren (zoals in Star Wars met de Sith lords).Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
Leuke aflevering... alleen heel vaag dat je al een kerstaflevering kreeg eind novemberquote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef PeRi het volgende:
Oooooeh nou die kus betekende niet zo veel uiteindelijk, of toch wel Booth?.
Christmas tree.
Volgende aflevering is pas 4 januari!!!
Ik snap alleen niet hoe zo'n family-rating kus een kauwgom overdracht dan veroorzakenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:36 schreef PeRi het volgende:
Oooooeh nou die kus betekende niet zo veel uiteindelijk, of toch wel Booth?.
Christmas tree.
Volgende aflevering is pas 4 januari!!!
Ze hebben daar inderdaad wel hele speciale zoentechnieken..quote:Ik snap alleen niet hoe zo'n family-rating kus een kauwgom overdracht dan veroorzaken
Die was al opgenomen waarschijnlijk. Nu stoppen ze tot na de kerst met de afleveringen vanwege de stakingen...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu al een kerstaflevering! Dat is wel erg vroeg
.
quote:
Nee joh hij gaat al met mijquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hebben die wat met elkaar?
Nee toch
quote:A reliable source at Fox confirms reports that the final three pre-strike episodes of Bones are being held until May sweeps. Sucky, right? Wait, there's more. The show is relocating to Mondays at 8 pm, where it will be followed by original installments of the Julianna Margulies courtroom drama Canterbury's Law. The Bones/CLAW combo kicks off on April 28. (This season, May sweeps runs from April 24 to May 21. Call it Mapril sweeps.) The decision to hold Bones until May is the clearest sign yet that Fox is bracing for a long strike.
But with that depressing news out of the way, here's a little silver lining to cheer you up: Those three pre-strike Bones eppys are being joined by a fourth never-before-seen installment. Per my source, the infamous school-shooting-themed outing that was pulled last season in the wake of the Virginia Tech massacre has been "tweaked slightly" and is scheduled to see the light of day in May.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof alleen dat er nog maar iets van 3 afleveringen te gaan zijn dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |