quote:The society is strongly hierarchic, divided into nobles, vassals and serfs (descendants of slaves that have faced problems breaking free from their inherited social status).
Jij leest ook alleen maar wat je bevalt;quote:
Onzin. Het was een driedubbelpost.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbelpost, dat wordt een ban pb.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij leest ook alleen maar wat je bevalt;
''woman in the Tuareg societies have (sic} a strong and free position and she decides over her own life. Men, not women, wear veil in public but this has more to do with practical needs than with moral attitude — as men move more around in the desert than women, they have more need for covering and protecting their face.
However, women play so strong a role in the society, that social status depends on matrilineal descent.''
Echt bijzonder is dat toch niet. Mannen dragen beschermen om hun gezicht omdat ze vaker in de woestijn zijn. Praktisch en niet religieus.En de status van vrouwen hangt af van hun afkomst, ik weet ff niet wat matrilineal betekentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij leest ook alleen maar wat je bevalt;
''woman in the Tuareg societies have (sic} a strong and free position and she decides over her own life. Men, not women, wear veil in public but this has more to do with practical needs than with moral attitude — as men move more around in the desert than women, they have more need for covering and protecting their face.
However, women play so strong a role in the society, that social status depends on matrilineal descent.''
Dat klopt, maar;quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Echt bijzonder is dat toch niet. Mannen dragen beschermen om hun gezicht omdat ze vaker in de woestijn zijn. Praktisch en niet religieus.
Nee, ieders status hangt af van de positie die zijn moeder bekleedt. Matri = van de moeder, lineal = afkomst.quote:En de status van vrouwen hangt af van hun afkomst, ik weet ff niet wat matrilineal betekent
Zo enorm is hij anders niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:05 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Talpa uitzending - "Huge a Jew" is een daverend succes.
Maar die positie heeft dus te maken met de positie/afkomst van de moeder. Weinig spectaculair als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat klopt, maar;
''woman in the Tuareg societies have (sic} a strong and free position and she decides over her own life''.
En dat allemaal in de alinea die vooraf gaat aan degene die jij citeerde.
Nee, ieders status hangt af van de positie die zijn moeder bekleedt. Matri = van de moeder, lineal = afkomst.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo enorm is hij anders niet.
Dat verdient wel het tegendeel van een vruchtbaarheidssymbool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:11 schreef Monidique het volgende:
Ik ben er weer.
Neuh fiets ongeluk. Dat achterlijke gezuip ook altijdquote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef du_ke het volgende:
Neuh fiets ongeluk. Dat achterlijke gezuip ook altijd.
ja we hebben nu leuke bloedvlekjes op de stoepquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ken het.
Een mens en drank + fiets = meest rare acties
Heerlijk dat soort acties. Leuk aandenken voor later die bloedvlekjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:15 schreef du_ke het volgende:
ja we hebben nu leuke bloedvlekjes op de stoep.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef MrX1982 het volgende:
Een mens Treehugger en die niet tegen drank kan + gejatte fiets = meest rare acties
Kawabongaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zo, die Brooke Burke (33) mag er zijn.
wow mooie vrouw. Actrice?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zo, die Brooke Burke (33) mag er zijn.
Mooie achternaam idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:25 schreef pberends het volgende:
Nee, van de Burke stichting.
http://www.skins.be/models/23-Brooke%20Burke%20wallpapers.html
Zij is zo lelijk. Echt zo'n mannenkop. Maar goed, typisch een Amerikaans product.quote:
Gezicht is idd niet fantasisch en de inhoud ook niet. Maar haar lichaam is wel mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef pberends het volgende:
Zij is zo lelijk. Echt zo'n mannenkop. Maar goed, typisch een Amerikaans product.
Tja, maar zo'n lichaam is niet zo bijzonder met alle hulp die ze krijgt. Met al die professionele mensjes kan ik nog een gespierd lichaam kweken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gezicht is idd niet fantasisch en de inhoud ook niet. Maar haar lichaam is wel mooi![]()
http://www.brookeburke.com/quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooie achternaam idd.
Ik ben blij dat ik donateur ben van de Burke Stichting
Ze presenteert haar site zelf. Slim.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.brookeburke.com/
Ze zegt haar bio zelf in de broadband versie
Je hoort dus bij die 18 procentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:30 schreef pberends het volgende:
Tja, maar zo'n lichaam is niet zo bijzonder met alle hulp die ze krijgt. Met al die professionele mensjes kan ik nog een gespierd lichaam kweken.
cool gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:33 schreef pberends het volgende:
Ze presenteert haar site zelf. Slim.
Zie je wel. We zijn geen racisten zoals al die linkse rukkers beweren!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
cool gedaan.
Mooi exotisch uiterlijk
Ach Jack Spijkerman. Hij maakt zijn naam waar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:37 schreef pberends het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=611227/sc=942db8
Salon...
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef pberends het volgende:
Zie je wel. We zijn geen racisten zoals al die linkse rukkers beweren!
racistische rukkers!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Zie je wel. We zijn geen racisten zoals al die linkse rukkers beweren!
Salonsexualiteit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
Ja, hallo, ik wil ook wel rechts zijn als het gaat om neuken, hoor,.
Hij had beter Pot van z'n achternaam kunnen heten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach Jack Spijkerman. Hij maakt zijn naam waar.
Enorme loser![]()
De Eeuwige Paria bespelen, bedoel je toch zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Salonsexualiteit.
Bovendien, jij moet gewoon de Eeuwige Paria spelen.
Nee, dat zou masturbatie zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Eeuwige Paria bespelen, bedoel je toch zeker?
Je verklapt het grapje!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat zou masturbatie zijn.
Wat doet jack eigenlijk bij Talpa voor programma?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef pberends het volgende:
Hij had beter Pot van z'n achternaam kunnen heten.
Dat zeggen de mindere mensen altijd wanneer iets niet begrepen wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er viel weinig te verklappen, flapdropl, zo goed zijn je grappen niet.
Het laatste seizoen was sws een aflopende zaak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
De cabaretiers waren helemaal niet grappig, zeker Heerschop niet.
tvlxd was grappig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Monidique het volgende:
Niets is zeker grappig, Johan?
Dat is zéker grappig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
tvlxd was grappig.
Dit is grappig;
[afbeelding]
De eenden van pberends zijn grappig.
That's affirmative.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef Monidique het volgende:
Nu is het tijd voor positieve PI's, want van al dat negatieve gedoe voel ik me maar zo... negatief.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De eenden van pberends zijn grappig.
We?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:04 schreef Tafkahs het volgende:
we zouden eigenlijk eens wat meer moeten neuken ofzo
Der Pol-Sc, (maar als het helpt, jullie beginnen vrouwlijke trekjes te ontwikkelenquote:
Dat gejammer is zo 2004.quote:
Ik zag Maerycke toevallig net iets in het baarmoederhalskankertopic posten.. ik weet niet of dat de bedoeling is...quote:
Ok. Dat zijn idd dingen die niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Tafkahs het volgende:
Ik zag Maerycke toevallig net iets in het baarmoederhalskankertopic posten.. ik weet niet of dat de bedoeling is...
Afshin Ellian - (Trouw)quote:"Is de islam een achterlijke cultuur? Was het maar waar. Daarvoor zijn wel remedies te vinden. Nee, de waarheid over de islam is angstwekkender. De islam is een structurele wantoestand die al ruim 1400 jaar alle aspecten van de opvoeding, cultuur, economie, politiek en omgangsvormen overheerst. (...) Het is naïef om te denken dat Nederland met deze wantoestand niets te maken heeft. Nederland heeft er alleen maar een nieuwe naam aan gegeven: de multiculturele samenleving."
Ja en dit helpt om ons land prettiger leefbaar te maken.quote:
Nee, racistisch niet, maar volstrekte nonsens -als altijd- des te meer. Nee, het spijt me, maar ik vind die Elian maar niets. Hij mag dan uit Iran komen en hij mag dan gevlucht zijn, vrijwel alle stukken die hij schrijft, lopen over van generalisaties en simplificaties. Typische Verlichtingspropagandist, naar mijn mening.quote:
Nee, die moslimmigranten van jou helpen ons land prettiger leefbaar te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en dit helpt om ons land prettiger leefbaar te maken.
Ik vind dat hij wel een heldere kijk heeft op de zaken. Hij weet bovendien waar hij over praat aangezien hij zelf uit een islamitisch land is gevlucht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Nee, racistisch niet, maar volstrekte nonsens -als altijd- des te meer. Nee, het spijt me, maar ik vind die Elian maar niets. Hij mag dan uit Iran komen en hij mag dan gevlucht zijn, vrijwel alle stukken die hij schrijft, lopen over van generalisaties en simplificaties. Typische Verlichtingspropagandist.
Hij heeft ook een web-log!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel een heldere kijk heeft op de zaken. Hij weet bovendien waar hij over praat aangezien hij zelf uit een islamitisch land is gevlucht.
En dat beschouwt men over het algemeen als een drogreden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hij weet bovendien waar hij over praat aangezien hij zelf uit een islamitisch land is gevlucht.
Dat kan zijn. Maar ik denk dat hij meer weet van de wantoestanden in een islamitisch land dan jij en ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
En dat beschouwt men over het algemeen als een drogreden.
Misschien, waarschijnlijk zelfs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar ik denk dat hij meer weet van de wantoestanden in een islamitisch land dan jij en ik
Ik weet het ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:43 schreef sizzler het volgende:
Hij heeft ook een web-log!!
http://denaaktewaarheid.web-log.nl/
Mijn opa is ouder dan hem, hij woont z'n hele leven al in een islamitisch land en is het totaal niet met hem eens. Mijn opa weet het beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar ik denk dat hij meer weet van de wantoestanden in een islamitisch land dan jij en ik
Hmm je opa woont in Iran?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn opa is ouder dan hem, hij woont z'n hele leven al in een islamitisch land en is het totaal niet met hem eens. Mijn opa weet het beter.![]()
Is Iran het enigste Islamitische land ter wereld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm je opa woont in Iran?
Bovendien, met alle respect voor je opa, hij woont zijn hele leven in een islamitisch land. Echt objectief is zijn mening/visie dan niet he
Zijn wij niet allen een product van God?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[...] hij is het product van een achterlijk moederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |