Ik zag Maerycke toevallig net iets in het baarmoederhalskankertopic posten.. ik weet niet of dat de bedoeling is...quote:
Ok. Dat zijn idd dingen die niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Tafkahs het volgende:
Ik zag Maerycke toevallig net iets in het baarmoederhalskankertopic posten.. ik weet niet of dat de bedoeling is...
Afshin Ellian - (Trouw)quote:"Is de islam een achterlijke cultuur? Was het maar waar. Daarvoor zijn wel remedies te vinden. Nee, de waarheid over de islam is angstwekkender. De islam is een structurele wantoestand die al ruim 1400 jaar alle aspecten van de opvoeding, cultuur, economie, politiek en omgangsvormen overheerst. (...) Het is naïef om te denken dat Nederland met deze wantoestand niets te maken heeft. Nederland heeft er alleen maar een nieuwe naam aan gegeven: de multiculturele samenleving."
Ja en dit helpt om ons land prettiger leefbaar te maken.quote:
Nee, racistisch niet, maar volstrekte nonsens -als altijd- des te meer. Nee, het spijt me, maar ik vind die Elian maar niets. Hij mag dan uit Iran komen en hij mag dan gevlucht zijn, vrijwel alle stukken die hij schrijft, lopen over van generalisaties en simplificaties. Typische Verlichtingspropagandist, naar mijn mening.quote:
Nee, die moslimmigranten van jou helpen ons land prettiger leefbaar te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en dit helpt om ons land prettiger leefbaar te maken.
Ik vind dat hij wel een heldere kijk heeft op de zaken. Hij weet bovendien waar hij over praat aangezien hij zelf uit een islamitisch land is gevlucht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Nee, racistisch niet, maar volstrekte nonsens -als altijd- des te meer. Nee, het spijt me, maar ik vind die Elian maar niets. Hij mag dan uit Iran komen en hij mag dan gevlucht zijn, vrijwel alle stukken die hij schrijft, lopen over van generalisaties en simplificaties. Typische Verlichtingspropagandist.
Hij heeft ook een web-log!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel een heldere kijk heeft op de zaken. Hij weet bovendien waar hij over praat aangezien hij zelf uit een islamitisch land is gevlucht.
En dat beschouwt men over het algemeen als een drogreden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hij weet bovendien waar hij over praat aangezien hij zelf uit een islamitisch land is gevlucht.
Dat kan zijn. Maar ik denk dat hij meer weet van de wantoestanden in een islamitisch land dan jij en ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
En dat beschouwt men over het algemeen als een drogreden.
Misschien, waarschijnlijk zelfs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar ik denk dat hij meer weet van de wantoestanden in een islamitisch land dan jij en ik
Ik weet het ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:43 schreef sizzler het volgende:
Hij heeft ook een web-log!!
http://denaaktewaarheid.web-log.nl/
Mijn opa is ouder dan hem, hij woont z'n hele leven al in een islamitisch land en is het totaal niet met hem eens. Mijn opa weet het beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Maar ik denk dat hij meer weet van de wantoestanden in een islamitisch land dan jij en ik
Hmm je opa woont in Iran?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn opa is ouder dan hem, hij woont z'n hele leven al in een islamitisch land en is het totaal niet met hem eens. Mijn opa weet het beter.![]()
Is Iran het enigste Islamitische land ter wereld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm je opa woont in Iran?
Bovendien, met alle respect voor je opa, hij woont zijn hele leven in een islamitisch land. Echt objectief is zijn mening/visie dan niet he
Zijn wij niet allen een product van God?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[...] hij is het product van een achterlijk moederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |