Ik wil haar ook wel ffquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef Chanandler het volgende:
Wat? Jaguarized zou toch mod worden?![]()
BRB nmn zus wil ff
kwee nie, vink altijd zo stomzinnigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef -Mo- het volgende:
Waarom wil iedereen toch altijd een FiPo hebben?
Ik ben niet gevraagd en zelf solliciteren heeft toch geen zin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef Chanandler het volgende:
Wat? Jaguarized zou toch mod worden?![]()
BRB nmn zus wil ff
En kwam dat hard aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben niet gevraagd en zelf solliciteren heeft toch geen zin.
TT gaat in combinatie met eerder gegeven linkje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, welkom alvast Conflict!
Ik zag het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TT gaat in combinatie met eerder gegeven linkje.![]()
Jij bent het dus ook niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, welkom alvast Conflict!
Nee, ik gok meer op Jaguarized.quote:
quote:Morgenochtend is er een extra moderator op PUB, dat persoon komt vrij vaak op PUB. Wie o wie zal het zijn?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik gok meer op Jaguarized.
Maar hij mag denk ik niks zeggen dus doet ie net alsof ie het niet is.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef -Mo- het volgende:
Brechtje:
[..]
Jag, komt hier niet vrij vaak, maar altijd
Ik moest me enorm inhouden.quote:
Yeah right.quote:
Tis niet eerlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef spenky het volgende:
mensen ik word MOD ennuh ik ga nu hide and seek kijken
trustuh doei doei
Je weet het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef Chanandler het volgende:
*Pssst misschien gaat heel Fok! wel naar Talpa
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Goedeavond lui, longno time no see
Ik denk exact hetzelfde maar stiekem hoop ik van niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik gok meer op Jaguarized.
Maar hij mag denk ik niks zeggen dus doet ie net alsof ie het niet is.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
Brechtje, eigenlijk vind we ik je een bitchje, een sloerietje, een mutsje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk exact hetzelfde maar stiekem hoop ik van niet.
Brechtje is slechts een Mythequote:
Dat heb ik eigenlijk alleen met moderators die mijn topics op slot zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef Chanandler het volgende:
Trouwens, als je mod wordt vind niemand je meer aardig![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij houd van al het 14-jarige vlees
En dat heeft Brechtje nog niet 1 keer bij jou gedaan zonder dat je het zelf hebt aangevraagd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen met moderators die mijn topics op slot zetten.
Dus dan is ze okay!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat heeft Brechtje nog niet 1 keer bij jou gedaan zonder dat je het zelf hebt aangevraagd.![]()
i know.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
Brechtje, eigenlijk vinden we je een bitchje, een sloerietje, een mutsje.
Inderdaad en dus mag ze je.quote:
Het is ook al best laatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Rabrynil het volgende:
Het is eigenlijk best rustig op deze dinsdagavond
Wil wel graag eigenlijk. Rijden de treinen alweer normaal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Rabrynil het volgende:
Gaan er nog meer mensen morgen naar Sail 2005?
Redelijk. Ik ga er morgen heen en zit op één van de boten die meevarenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil wel graag eigenlijk. Rijden de treinen alweer normaal?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ga er morgen heen en zit op één van de boten die meevaren
Ehm liever niet. Geen tijd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Brechtje het volgende:
en Eix, weet jij al wie de nieuwe mod wordt?
Kssssstquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje zei morgenochtend, dat is dus nog 31 minuten vanaf nu. (het is hier 23.30)
Ik moet mn boeken de 24ste pas afhalen op school.quote:
Die van mij worden thuisbezorgdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet mn boeken de 24ste pas afhalen op school.![]()
Ik heb mezelf voorgenomen om ze in mijn huidige eindexamenjaar niet te kaftenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet mn boeken de 24ste pas afhalen op school.![]()
Ik ook niet, zit nog de wachten op info.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geloof ik geen boeken.
Ik weet niet eens hoe en wat qua school.
quote:
Ik hoef lekker dit jaar niet naar schoolquote:
Hihi, mijn openingslessen zijn de dertigste pas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef 2Mini het volgende:
18de komen me boeken binnen.. 22ste moet ik alweer naar school... blergh
Idem hier, maar ik weet wel zeker dat ik m'n boeken zelf moet gaan halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet, zit nog de wachten op info.![]()
Ga je bij de AH werken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik hoef lekker dit jaar niet naar school
Dan zitten we in t zelfde schuitje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik weet wel zeker dat ik m'n boeken zelf moet gaan halenik wil ook thuisbezorging
![]()
Ik hoop van niet. Misschien. Ik heb nog hoop voor een andere baanquote:
Wij moesten na elk examen de boeken van dat vak afgeven, dus dat viel wel meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan zitten we in t zelfde schuitje.
Ik moest mn boeken ook zelf inleveren.Kon ik wat gaan fietsen met mn boeken.
Ik heb het afgelopen jaar 1 boek gekocht ofzo...en een paar readers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik weet wel zeker dat ik m'n boeken zelf moet gaan halenik wil ook thuisbezorging
![]()
jaloers isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef -Mo- het volgende:
Ze worden vanzelf wel een keer door mijn brievenbus gedouwd
Ben jij een leuke noob hier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Boeman het volgende:
kom ik thuis na 5 weken buitenland:
zet pc aan
wat een geweldig nieuw subforum!!
maar dus
Hoi Woemanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Boeman het volgende:
kom ik thuis na 5 weken buitenland:
zet pc aan
wat een geweldig nieuw subforum!!
maar dus
Oh, dat was wel zo fijn. Ik moest alles tegelijk inleveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
Wij moesten na elk examen de boeken van dat vak afgeven, dus dat viel wel mee
Mja, das idd wel rotquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh, dat was wel zo fijn. Ik moest alles tegelijk inleveren.![]()
Idd.quote:
Jep eergister alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Idd.
Weet iemand hier trouwens of pukkelpop is uitverkocht?
Welterustenquote:
*edit: oquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Idd.
Weet iemand hier trouwens of pukkelpop is uitverkocht?
Die zijn nog verkrijgbaar via de ticketbox servicequote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoi Woeman![]()
Daar moest natuurlijk Boeman staan
Thnx.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die zijn nog verkrijgbaar via de ticketbox service
Sail is leukerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Thnx.
Heel misschien dat ik een dagje ga.
Mn volgende uitje is pas Zondags... Nederweertliveopenair festival.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Boeman het volgende:
ik wil nog vanalles doen deze vakantie (heb nog 3 weken). Festival? wordt moeilijk is al over 2/3 dagen. Lowlands en pukkelpop dan. Verder is het allemaal niet zoveel soeps. Dan maar naar iets anders, eehm, zoals... eeeh, de kinderboerderij en het zwembad, verder kom ik niet. Kut, wat heb ik ook een acreatieve geest, erg lastig
Wat komt er zoal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Mn volgende uitje is pas Zondags... Nederweertliveopenair festival.
Jannes! Die stond laatst ook in Almelo volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef Chanandler het volgende:
Vrijdag straatfestival in Zwolle! Jannes komt
Ga, maar wegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jannes! Die stond laatst ook in Almelo volgens mij.
Al die kutartiesten...Haal ze ook allemaal door elkaar, want ik ken en mag ze nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef Chanandler het volgende:
Vrijdag straatfestival in Zwolle! Jannes komt
Ik heb net op SBS6 Sum of all Fears gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef Saarah het volgende:
'k Ben gisteren naar Mr. & Mrs. Smith gaan kijken, Brad Pitt![]()
![]()
![]()
OMG komt Harm Wolters ook??!!! w00t dan ga ik zeker even mijn gezicht laten zienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Al die kutartiesten...Haal ze ook allemaal door elkaar, want ik ken en mag ze niet
Je hebt Jannes, Mannes, Wolter Kroeshaar, Harm Wouters, Wouter Kroeshaar...
Pauper is het!.
voor proleten. heeft het volk toch ook wat om zich mee te vermaken. Blijven ze tenminste zoetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Al die kutartiesten...Haal ze ook allemaal door elkaar, want ik ken en mag ze niet
Je hebt Jannes, Mannes, Wolter Kroeshaar, Harm Wouters, Wouter Kroeshaar...
Pauper is het!.
Dud...jij bent zelf het volk. Nobody fucks with volkszangersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:12 schreef Boeman het volgende:
[..]
voor proleten. heeft het volk toch ook wat om zich mee te vermaken. Blijven ze tenminste zoet
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
Het is woensdagochtend. Waar blijft die nieuwe mod?
Moeten we nou onze schoenen gaan posten? Ja daaagquote:
Weet ik veel...ik let daar niet opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:12 schreef Chanandler het volgende:
[..]
OMG komt Harm Wolters ook??!!! w00t dan ga ik zeker even mijn gezicht laten zien
Hey, je bent nog zwart.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Moeten we nou onze schoenen gaan posten? Ja daaag
quote:
quote:Nick "Don't let roads ahead ever slow you down, there's always fuel left to burn!" zegt:
tijd voor de mod bekend te mkaen dunkt me
_» Bregtje «_ zegt:
nee
Die chabbo was er tijdens de rust van FC Zwolle -Volendam....:')quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dud...jij bent zelf het volk. Nobody fucks with volkszangersVooral niet met Zwolse
Ze zegt tegen mij ook al niks.quote:
Zie je wel, als mensen mod worden, worden ze kortaf, KORTAF ZEG IK JE!!!quote:
Wat ze tegen mij zegt geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze zegt tegen mij ook al niks.![]()
Vertel...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Wat ze tegen mij zegt geloof ik niet.
Niets dus. Paupert. Wees maar blij dat ze je niet Skypedquote:
Ja hier zo kan ik het ook.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja hier zo kan ik het ook.
Chanandlerator![]()
Even kijken.quote:
Jezelf quoten is zooo 1 minute agoquote:
Ga wijven scoren!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:28 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zooo 1 minute ago
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
HIHIIHIH:D:D:D:D:D:D:::!~!!!!::D:D:D:D:
Je vergeetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
HIHIIHIH:D:D:D:D:D:D:::!~!!!!::D:D:D:D:
Mên, wat heb je vandaag weer gerookt?quote:
Geef toe, hij's mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, wat heb je vandaag weer gerookt?
pauperquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dud...jij bent zelf het volk. Nobody fucks with volkszangersVooral niet met Zwolse
How could I?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je vergeet
~!!111!1z0mfg!!11oneone!11!
Goed dan, omdat je mss mod wordt.quote:
Ik zou Final Destination nog moeten afkijken, maar heb er geen zin meer inquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Chanandler het volgende:
Ik ga zometeen maar es voor de eerste keer Kill Bill 1 kijken
quote:
Die is ook niet leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:35 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik zou Final Destination nog moeten afkijken, maar heb er geen zin meer in![]()
Ik heb KB 2 wél gezien, en 1 nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Chanandler het volgende:
Spreek je laterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef Chanandler het volgende:
Oke ik krijg weer last van mn hersenschudding
Kdoe de PC lekker uit
Trusten alvast mensen![]()
Nee tis daarmee dat ik em na 40min ofzo heb afgezetquote:
byequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef Chanandler het volgende:
Kdoe de PC lekker uit
trsutequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef Chanandler het volgende:
Kdoe de PC lekker uit
Kmoet deel 2 nog zienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Chanandler het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef Eix het volgende:
Ik heb maar s n cd van Heather Nova opgezet.
Trustte, mogelijke nieuwe mod.quote:
Trustte Saarah, slaap lekker.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef Saarah het volgende:
[..]
slaapwel
Ik ga ook maar eens slapen, slaapwel iedereen
Ey, die kerel op je avatar, is dat misschien toevallig Steve Buscemi?quote:
Johnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ey, die kerel op je avatar, is dat misschien toevallig Steve Buscemi?
John T. uit PF?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:11 schreef -Mo- het volgende:
John T. uit PF
Hint Hint Hint Hint: Greasequote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:12 schreef Eix het volgende:
[..]
John T. uit PF?
Wat heb jij zojuist gerookt?
Et was een hint, et komt ook uit Pulp Fictionquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Op msn zei je eerst nog Pulp Fiction
Ja dat dacht ik, daar zit ook zo'n ruige dans scene in dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Op msn zei je eerst nog Pulp Fiction
Tegen je kloon praten, is zó 2003quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
Et was een hint, et komt ook uit Pulp Fiction![]()
shit praat ik weer tegen mezelf![]()
Klopt/quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
Eerst stond daar nog geen 'hint'quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:14 schreef Gabry het volgende:
[..]
Resevoir Dogsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Klopt/
W8 ff, volgens mij zit Steve Buscemi helemaal niet in PF.![]()
Wel in RD, ook n superfilm.![]()
Volgens mij staat et er toch echt duidelijk 4 keer dik gedrukt en onderstreeptquote:
quote:
Ik heb ze al.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:18 schreef Gabry het volgende:
Ik ga die 2 films zo snel mogelijk halen![]()
Zie je een opvallend kleurtje in mijn naam staan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:18 schreef Duncan-Death het volgende:
Hey, het is vandaag morgen.
Wie word het nou?
Stond er nog wat speciaals voor jóu in?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:26 schreef Eix het volgende:
Imberr heeft me teruggesmst. Groetjes aan iedereen.
Wat een romance...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:26 schreef Eix het volgende:
Imberr heeft me teruggesmst. Groetjes aan iedereen.
Is het een fotocamera?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:23 schreef Rabrynil het volgende:
* Rabrynil heeft een nieuw usericon, na 2 jaar...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Stond er nog wat speciaals voor jóu in?
Waarom wilde ze mijn nummer eik niet?
Geen ideequote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:45 schreef pekel het volgende:
Iemand stukje rosbief?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geen idee
Kheb et nog nooit gegeten![]()
Suprise suprisequote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
Puber en tienertalk
Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt. 425 53801 17-08-2005 01:48
Brechtje, Gabry
!!!!!:o!!!
Nehquote:
Tis nieuwe-avatar-dagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:26 schreef MMaRsu het volgende:
NIeuwe avatar. Suckt wel, dus ik ga op zoek naar een nieuwe
Woei kben net wakker..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is het rustig zeg!
Tis potdomme 11 uur geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Woei kben net wakker..
mn broer maakt me iedere dag wakker![]()
Zo kom ik nooit aan mn welverdiende slaap toe![]()
Maar kging na 5e naar bedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tis potdomme 11 uur geweest.
Stelletje slaapkoppen!
Rustig aan he Wimpie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:16 schreef Gabry het volgende:
Strak strak in m'n trainingspak pak
Kijk eens hoe ik hak hak
Lekker uit m'n dak tot in de vroege morgen![]()
![]()
Door je moeder?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD ik ben net mijn bed uit gegooid
Ik lag er pas rond 4 in
Ja maar ik vind alles leuk als ik alleen benquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond hem ook al leuk![]()
Je hebt zeker wat pillen gehad ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja maar ik vind alles leuk als ik alleen ben![]()
Neej, ik ben gewoon immuun voor vervelingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt zeker wat pillen gehad ?
Toch blijf ik bij het pillen idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neej, ik ben gewoon immuun voor verveling![]()
Superrrrrr Gabbbeerrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch blijf ik bij het pillen idee.
Wat zei ik verkeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef Conflict het volgende:
TT aangepast. Ik word geen mod hier.
Die plaatjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat zei ik verkeerd![]()
Ik vertelde wat me overkwam een paar dagen terug
Die afbeelding kan echt niet. Ben benieuwd of je gewoon kan blijven...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat zei ik verkeerd![]()
Ik vertelde wat me overkwam een paar dagen terug
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die afbeelding kan echt niet. Ben benieuwd of je gewoon kan blijven...
Ik ook, maar de vraag is wie de mod wordquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf bij ijsmeis
Goedemiddag !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag zegt de klok aangezien deze 12 uur tikt.
Okiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:00 schreef the_legend_killer het volgende:
We zien het morgen.
hey Gabry maak jij het nieuwe topic ?
Electro-Wormquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie is die gast op dat plaatje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |