Waarom is dat jammer dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:52 schreef Renesite het volgende:
Jammer dat het merendeel van de pubers nog op school zitten e er overdag niet zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zijn er anders genoeg die wel kunnen internetten op school.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Maar dat is geen goed voorbeeld
WERKEN MOET JE!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
WERKEN MOET JE!!!!!!!!
WERKEN ZEG IK JE!!!!
LEREN ZAL JE!!!!!!!!!!!!!
SLIM WORDEN!!!!!!!!!!!!
DAT ZAL JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat niet over jou deze keer..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou... sommige pubers zijn behoorlijk snel op hun teentjes getrapt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:50 schreef Talena het volgende:
Ik vind brechtje een kuthoer
Goedkope breezerslet.
PAUPSTER!
Goh dat Conflict dat zelf niet mocht komen melden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:00 schreef Brechtje het volgende:
*geheimpje verklapt
*ik mocht het vertellen van Dagonet
Morgenochtend is er een extra moderator op PUB, dat persoon komt vrij vaak op PUB. Wie o wie zal het zijn?
Vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
Oh maar dan is het ijsmeis.
Brechtje wordt mod zeker? Als dat gebeurt eet ik mn schoen opquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:03 schreef Brechtje het volgende:
Wel lollig, eerst denken ze dat het Conflict is, dan ijsmeis.
Jullie zien het morgen ochtend wel, ben nu al helemaal benieuwd naar de reacties!
Hoi, lekker hè.. frisse luchtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Brechtje wordt mod zeker? Als dat gebeurt eet ik mn schoen op![]()
Does liev tegen Matthijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
Aww wat ben je weer lief voor mequote:
quote:
Ik ben geen puber dus ook geen geschikte mod voor PUB. Toch zal ik af en toe een beetje mee blijven kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goh dat Conflict dat zelf niet mocht komen melden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |