quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
Brechtje, eigenlijk vind we ik je een bitchje, een sloerietje, een mutsje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk exact hetzelfde maar stiekem hoop ik van niet.
Brechtje is slechts een Mythequote:
Dat heb ik eigenlijk alleen met moderators die mijn topics op slot zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef Chanandler het volgende:
Trouwens, als je mod wordt vind niemand je meer aardig![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij houd van al het 14-jarige vlees
En dat heeft Brechtje nog niet 1 keer bij jou gedaan zonder dat je het zelf hebt aangevraagd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk alleen met moderators die mijn topics op slot zetten.
Dus dan is ze okay!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat heeft Brechtje nog niet 1 keer bij jou gedaan zonder dat je het zelf hebt aangevraagd.![]()
i know.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
Brechtje, eigenlijk vinden we je een bitchje, een sloerietje, een mutsje.
Inderdaad en dus mag ze je.quote:
Het is ook al best laatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Rabrynil het volgende:
Het is eigenlijk best rustig op deze dinsdagavond
Wil wel graag eigenlijk. Rijden de treinen alweer normaal?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Rabrynil het volgende:
Gaan er nog meer mensen morgen naar Sail 2005?
Redelijk. Ik ga er morgen heen en zit op één van de boten die meevarenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil wel graag eigenlijk. Rijden de treinen alweer normaal?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ga er morgen heen en zit op één van de boten die meevaren
Ehm liever niet. Geen tijd...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Brechtje het volgende:
en Eix, weet jij al wie de nieuwe mod wordt?
Kssssstquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje zei morgenochtend, dat is dus nog 31 minuten vanaf nu. (het is hier 23.30)
Ik moet mn boeken de 24ste pas afhalen op school.quote:
Die van mij worden thuisbezorgdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet mn boeken de 24ste pas afhalen op school.![]()
Ik heb mezelf voorgenomen om ze in mijn huidige eindexamenjaar niet te kaftenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet mn boeken de 24ste pas afhalen op school.![]()
Ik ook niet, zit nog de wachten op info.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geloof ik geen boeken.
Ik weet niet eens hoe en wat qua school.
quote:
Ik hoef lekker dit jaar niet naar schoolquote:
Hihi, mijn openingslessen zijn de dertigste pas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef 2Mini het volgende:
18de komen me boeken binnen.. 22ste moet ik alweer naar school... blergh
Idem hier, maar ik weet wel zeker dat ik m'n boeken zelf moet gaan halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet, zit nog de wachten op info.![]()
Ga je bij de AH werken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik hoef lekker dit jaar niet naar school
Dan zitten we in t zelfde schuitje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik weet wel zeker dat ik m'n boeken zelf moet gaan halenik wil ook thuisbezorging
![]()
Ik hoop van niet. Misschien. Ik heb nog hoop voor een andere baanquote:
Wij moesten na elk examen de boeken van dat vak afgeven, dus dat viel wel meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan zitten we in t zelfde schuitje.
Ik moest mn boeken ook zelf inleveren.Kon ik wat gaan fietsen met mn boeken.
Ik heb het afgelopen jaar 1 boek gekocht ofzo...en een paar readers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Saarah het volgende:
[..]
Idem hier, maar ik weet wel zeker dat ik m'n boeken zelf moet gaan halenik wil ook thuisbezorging
![]()
jaloers isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef -Mo- het volgende:
Ze worden vanzelf wel een keer door mijn brievenbus gedouwd
Ben jij een leuke noob hier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Boeman het volgende:
kom ik thuis na 5 weken buitenland:
zet pc aan
wat een geweldig nieuw subforum!!
maar dus
Hoi Woemanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:43 schreef Boeman het volgende:
kom ik thuis na 5 weken buitenland:
zet pc aan
wat een geweldig nieuw subforum!!
maar dus
Oh, dat was wel zo fijn. Ik moest alles tegelijk inleveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
Wij moesten na elk examen de boeken van dat vak afgeven, dus dat viel wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |