Ik heb dat niet echt.. Ik reageer soms niet als ik weinig te zeggen heb, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:05 schreef nokwanda het volgende:
ik heb soms de neiging om er te reageren maar bovenstaande effecten houden houden me tegen![]()
Wel al gaten afgetekend en/of geboord?quote:planken hangen nog niet......... kreeg teveel foon
waar kunnen we gamen?quote:
* Mirage wijst je de weg uit het grote donkere truth moeras waar alle verloren schaapsjes in vast komen te zitten....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef Enyalius het volgende:
is er nog ruimte voor een verloren schaap die eindelijk klaar is met zijn levensles (waterval van emoties)? wat een rotzooi heeft dat met zich meegebracht laatste 2 maanden hehe
bij deze excuses
es kijken of ik me weg naar irc kan vinden...geloof dat er iemand zit die ik nog het 1 en ander te vertellen heb
YW , Tnxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Hee mijn icoon staat in de OPMooie OP verder
quote:ThanksDeze icoon zal voorlopig blijven staan. Dus ik pas mijn icoon ff niet meer aan.
ik denk ik maak de T van Truth {jaja idee gejat van H, boeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef Enyalius het volgende:
coz de tweede reeks icons, kunnen die ook netter naast elkaar zoals de eerste rij?
Nou ik heb de laatste maanden iedere dag gewisseld van icoon maar deze is ultra violet blauw. Dus die blijft staan. Het is een of ander iets dat ik via google gevonden had. Ik zocht ergens op de kleur blauw en kreeg deze ronde blauwe bolquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef coz het volgende:
[..]
YW , Tnx
[..]
![]()
en anders moet je hem zelf even aanpassen![]()
die ronde blauwe bol is de zon gezien door de EIT 171 telescoopquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou ik heb de laatste maanden iedere dag gewisseld van icoon maar deze is ultra violet blauw. Dus die blijft staan. Het is een of ander iets dat ik via google gevonden had. Ik zocht ergens op de kleur blauw en kreeg deze ronde blauwe bol
http://sohowww.nascom.nas(...)age-description.htmlquote:EIT (Extreme ultraviolet Imaging Telescope) images the solar atmosphere at several wavelengths, and therefore, shows solar material at different temperatures. In the images taken at 304 Angstroms the bright material is at 60,000 to 80,000 degrees Kelvin. In those taken at 171, at 1 million degrees. 195 Angstrom images correspond to about 1.5 million Kelvin. 284 Angstrom, to 2 million degrees. The hotter the temperature, the higher you look in the solar atmosphere.
Inmiddels wel.... mijn muren....oud huis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt.. Ik reageer soms niet als ik weinig te zeggen heb, dat dan weer wel.
[..]
Wel al gaten afgetekend en/of geboord?
Gaat toch juist makkelijk dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inmiddels wel.... mijn muren....oud huis...![]()
Haha dat heb ik ook altijd, van alles tussendoor.. Maar het is dus gelukt!quote:Kreeg nog visite. Mijn mams kwam langs: of ik haar haartjes even wilde knippen. Heb ik ff tussendoor gedaan. Dus nu pas gaten en pluggen enzo.
NEEEEE nog niet aaaaarrgghhh. Muren zijnop de ene plek te poreus en op de andere te hard. Je moet net de mazzel hebben dat je onder de stuclaag net een voeg tussen de bakstenen treft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat toch juist makkelijk dan?
[..]
Haha dat heb ik ook altijd, van alles tussendoor.. Maar het is dus gelukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |