Hey dode popquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:30 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll] meldt zich na al die tijden weer in de PUB SC. [afbeelding
hooooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:30 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll] meldt zich na al die tijden weer in de PUB SC. [afbeelding
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
waar de zon verschijntquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:33 schreef pekel het volgende:
Als de nacht verdwijnt...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:34 schreef spenky het volgende:
[..]
tudud tuduuuuuuuuuuuuu tuttututudtuduuuuu
Ja man, potdomme.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die server van hier ook
allemachiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, potdomme.
*mompeldemompeldemompel*
Ik heb ook altijd pechquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:42 schreef spenky het volgende:
drommels drommels en nog eens drommels
oooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar mensen ik ben weg tot straks
ey voeg me eens toe imber wil je nummerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:08 schreef Eix het volgende:
http://www.thepromise.nl/promise/boochjanweb.WMV
Dat was dus zondag in Heerlen.![]()
Done.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
ey voeg me eens toe imber wil je nummer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
ey voeg me eens toe imber wil je nummer
WTF is da danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:08 schreef Eix het volgende:
http://www.thepromise.nl/promise/boochjanweb.WMV
Dat was dus zondag in Heerlen.![]()
Een band genaamd superhero uit Sittard.quote:
ohh haha vaaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Een band genaamd superhero uit Sittard.![]()
Ze gooide dus van die plastic zwaarden t publiek in, waarna je n braveheart scene kreeg.
Heb me kapot gelachen, stond aan de zijkant te kijken. Superlollig.![]()
Dat was 50 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:37 schreef Chanandler het volgende:
Waarempel ?
Gebruiken mensen dat woord nog (in correcte spelling)![]()
Retro is niet coolquote:
quote:
Je ziet nu weer slotjes in PUB. Snappies-vouz.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:01 schreef -Trinity- het volgende:
Hoe kan het dat ik alle oude SC's nog in mijn history zie? Normaal verdwijnen die.
Das nu weer gefixtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:01 schreef -Trinity- het volgende:
Hoe kan het dat ik alle oude SC's nog in mijn history zie? Normaal verdwijnen die.
hij wacht vast totdat zij eerst smstquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat stond trouwens in jouw smsje? Misschien is dat de reden
Hij had er toch al een gestuurdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef spenky het volgende:
[..]
hij wacht vast totdat zij eerst smst
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
De meeste pubermeisjes hebben geen beltegoed, heb ik dan de ervaring mee.
Niks speciaals.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat stond trouwens in jouw smsje? Misschien is dat de reden
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
Daar zeg je wat. Mn moeder geeft mijn zusje elke 3 maanden ¤10,- beltegoed. Dat is natuurlijk zo op, dus krijg je telefoontjes van: Hai, bel ff terug.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:11 schreef ijsmeis het volgende:
Elke 3 maanden ¤10,-?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:53 schreef Eix het volgende:
Ben er weer.
[..]
Daar zeg je wat. Mn moeder geeft mijn zusje elke 3 maanden ¤10,- beltegoed. Dat is natuurlijk zo op, dus krijg je telefoontjes van: Hai, bel ff terug.
Zwaar iritant.![]()
pauperquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:02 schreef spenky het volgende:
ik heb ekker al me hele leven (sinds me 12e ofzo... een abbo
Dat heb ik gedaan. Ik vroeg hoe t met haar ging dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
Eix je moet wel eindigen met een vraag zodat ze terug moet sms'en he
Als je elke maand 20 euro btg gebruikt ben je al gek, kan je veel beter een abbo nemen, heb je er ook nog een vette foon bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Elke 3 maanden ¤10,-?
En ik vond elke maand ¤20,- beltegoed al te weinig.![]()
![]()
Ik betaal zelf mn beltegoed altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Elke 3 maanden ¤10,-?
En ik vond elke maand ¤20,- beltegoed al te weinig.![]()
![]()
Dus welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef Casparovvv het volgende:
we zullen je niet missen hoor.
Hey Jag,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag, weer terug van werken + even gegeten.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie weet hier wat dat Tubgirl ofzo inhoud en waarom mensen er steeds bans voor krijgen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mèn jij bent echt niet op de hoogte
type het in bij google>afbeeldingen.
komt goatse je nu ook bekend voor?quote:
[Edit]Heb al gegoogeld laatmaar...[/edit]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
komt goatse je nu ook bekend voor?
Goed he? Al aan de rukkerij geweest?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hey Jag,![]()
Nog bedankt voor die cd, geweldig
Er was toch zo'n wedstrijd tussen goatse en tubgirl?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
komt goatse je nu ook bekend voor?
neehoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed he? Al aan de rukkerij geweest?![]()
Ja dat had ik gezien echt dom ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er was toch zo'n wedstrijd tussen goatse en tubgirl?
quote:By the way, what the hell is that coming out of Tubgirl's ass?
According to my 'Net sources, it is some sort of juice compound that was inserted into her anus with the specific intent of squirting it out, if that helps
Hmm lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:13 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb net mijn eigen pizza opgegeten, heeeerlijk
Zou aso zijn als je die van je zusje zou opeten niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:13 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb net mijn eigen pizza opgegeten, heeeerlijk
hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou aso zijn als je die van je zusje zou opeten niet?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
haha
hij bedoeld vast zelfgemaakt
Volgens mij ben jij gewoon OF een kloon van Gabry OF je bent hartstikke homo. Indien het laatste, goed dat je er voor uit durft te komen.quote:
Hoe de neuk weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou aso zijn als je die van je zusje zou opeten niet?
Ik heb zo mijn "intelligences".quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet jij dat nou weer?![]()
![]()
Volgens mij ben jij gewoon OF een kloon van een mod OF je bent hardstikke homo. Indien het laatste, goed dat je er voor uit durft te komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon OF een kloon van Gabry OF je bent hartstikke homo. Indien het laatste, goed dat je er voor uit durft te komen.
Breezersletjes? Hoor ik breezersletjes? Waar!?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet altijd cammen met je breezahsletjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon OF een kloon van een mod OF je bent hardstikke homo. Indien het laatste, goed dat je er voor uit durft te komen.
Ik ben een kloon van Gabryquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon OF een kloon van Gabry OF je bent hartstikke homo. Indien het laatste, goed dat je er voor uit durft te komen.
Of je zoekt gewoon serieuze mensen van je éigen leeftijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Breezersletjes? Hoor ik breezersletjes? Waar!?!![]()
Geen van beiden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon OF een kloon van een mod OF je bent hardtstikke homo. Indien het laatste, goed dat je er voor uit durft te komen.
Dat wílt ie gewoon...Is ie eindelijk populairquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaguarized ook een kloon van Gabry![]()
Je hapt ook nog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon serieuze mensen van je éigen leeftijd.
Ik denk dat ik het nu weet. Volgens mij ben je een kloon van BHFHquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Breezersletjes? Hoor ik breezersletjes? Waar!?!![]()
Hij was allang al populairquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat wílt ie gewoon...Is ie eindelijk populair
Tja, ik kan moeilijk mijn eigen kloons avatar gaan ophemelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:13 schreef Gabry het volgende:
Waarom zegt niemand wat ze van mn nieuwe icon vinden![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu weet. Volgens mij ben je een kloon van BHFH
Probeer het toch maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja, ik kan moeilijk mijn eigen kloons avatar gaan ophemelen
hahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja, ik kan moeilijk mijn eigen kloons avatar gaan ophemelen
Dag kloonquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:24 schreef Gabry het volgende:
Ik ga weer, kheb afgesproken..
ff video kijken enzow bij iemand..
Tot vannacht![]()
quote:
Nope.quote:
Hoiquote:
priiiimaquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
en een flinke zak wiet gehaald voor op lowlands
Je moet toch wat met je geld he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
[..]
priiiima
hele dag in de stad geweest en in het zonnetje in het vondelpark gelegen
en een flinke zak wiet gehaald voor op lowlands
Wat kost wiet nou?quote:
ik moet toch wat op lowlandsquote:
Moest ik dáár 8 minuten over nadenken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moest je dáár 26 minuten over denken?
Ik was even aan het bellen met een vriend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moest je dáár 26 minuten over denken?
2 tot hooguit 6 e per gramquote:
Touché.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet toch wat op lowlands
buiten dat, jij geeft toch ook je geld uit iets wat jij leuk vindt
ik vind gewoon wat anders leuk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Touché.
Maar ik bedoelde er ook niks kritisch mee hoor![]()
He, dat rijmt
Dit niet![]()
En dat verschil zit em in kwaliteit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef saaw het volgende:
[..]
2 tot hooguit 6 e per gram
dus valt mee
en je hebt er langer lol van dan 2 biertjes![]()
jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat verschil zit em in kwaliteit?
hmhmquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ik er 'hoor' achter had gezet, en het helemaal niet rijmt![]()
En hoeveel gram stop je nou in 1 joint?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
en waar je het koopt [bv bulldog op leidseplein is vooral op toeristen gericht en dus behoorlijk duur]
tussen .5 en 1 ongeveerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoeveel gram stop je nou in 1 joint?
Dus voor 2 euro heb je een goedkope joint eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
[..]
tussen .5 en 1 ongeveer
kan ok best meer, moet je alleen eee beejte knutselen met extra vloetjes
voorgedraaid bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus voor 2 euro heb je een goedkope joint eigenlijk.
Als je 1 gram er in douwt van de laagste kwaliteit zou je dus 2 euro betalen. Als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
[..]
voorgedraaid bedoel je?
ja klopt wel maar is eigenlijk niet aan de raden want je ziet niet watvoor troep ze er ingestopt hebben
ja kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je 1 gram er in douwt van de laagste kwaliteit zou je dus 2 euro betalen. Als je het zelf maakt.
Ik zou het niet weten, heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef saaw het volgende:
[..]
ja klopt
qua geld gelijk aan 1 biertje, misshcien 2 afhankelijk van waar je bent
ik kan je vertellen dat je met 1 jointje een hoop meer lol hebt
ik rook geen wiet omdat het stoer is hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb het nog nooit geprobeerd.
En nee, ik ga ook niet ja zeggen alleen om stoer te doen.![]()
Was niet naar jou gericht, ik doelde op het feit dat er mensen zijn die het alleen maar zeggen omdat dat stoer is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ik rook geen wiet omdat het stoer is hoor
eerst gebruikte ik het om minder pijn te hebben van mn reuma en nu gewoon omdat het lekker en chil is, in plaats van een paar biertjes ofzo
oh zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was niet naar jou gericht, ik doelde op het feit dat er mensen zijn die het alleen maar zeggen omdat dat stoer is.
![]()
Oh blowen is iets anders? Ja sorry, ik heb er niet zoveel verstand van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef saaw het volgende:
[..]
oh zo
nja alsnog
het komt niet vaak voor dat ik tegelijk ga blowen en drinken. het is of of. dus als ik geen zin in drank heb neem ik een jointje, en andersom
en mensen die blowen [of roken, of eigenlijk iets anders willekeurigs doen] omdat het stoer is, zijn bij voorbaat kansloos
nee blowen is wiet/hasj roken maar als je dat doet om stoer te doen vind ik je behoorlijk triestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh blowen is iets anders? Ja sorry, ik heb er niet zoveel verstand van.
Ah zo. Hoeveel heb je nou voor Lowlands ingeslagen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef saaw het volgende:
[..]
nee blowen is wiet/hasj roken maar als je dat doet om stoer te doen vind ik je behoorlijk triest
10 gramquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo. Hoeveel heb je nou voor Lowlands ingeslagen?
Als je het een beetje zuinig aan doet zijn dat dus 15 jointjes.quote:
jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je het een beetje zuinig aan doet zijn dat dus 15 jointjes.
En hoeveel hijsjes haal jij meestal uit 1 joint?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
maar bijna al mijn vrienden hebben ook tussen de 10 en 20 gram, dus dat komt vats wel goed
ff nog voor de duidelijkheid trouwens, je rookt niet in je eentje een hele joint. doorgeven aan elkaar. afhankelijk van het aantal hijsjes wordt je dan heel stoned of een beetje. en als je het niet genoeg vindt draai je er nog 1![]()
haha dat tel ik niet hoor. ik gok 30 ofzo maar heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoeveel hijsjes haal jij meestal uit 1 joint?
Hippiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
maar bijna al mijn vrienden hebben ook tussen de 10 en 20 gram, dus dat komt vats wel goed
ff nog voor de duidelijkheid trouwens, je rookt niet in je eentje een hele joint. doorgeven aan elkaar. afhankelijk van het aantal hijsjes wordt je dan heel stoned of een beetje. en als je het niet genoeg vindt draai je er nog 1![]()
is goed voor zequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
HippieHou die verhalen eens voor je, straks gaan al die pubertjes nog aan de drugs
![]()
Ah zo, nice. Lastige vragen stel ik he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:22 schreef saaw het volgende:
[..]
haha dat tel ik niet hoor. ik gok 30 ofzo maar heb eigenlijk geen idee
wat wel leuk is als je met 5 mensen ongeveer bent. joint na elke hijs meteen doorgeven, en dan inhouden tot je hem weer terug krijgt van de laatste
[amerikanen heet dat]
je houdt het dus langer in je waardoor het heel hard en snel aankomt
Okequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef saaw het volgende:
[..]
is goed voor zeworden ze groot en sterk van
Om te roken of voor andere dingen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Oke
In that case, mag ik dan een keer met jou mee in een kraakpand?![]()
Om de een of andere reden kan je het niet aan je zien dat je joints rookt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef saaw het volgende:
@ jaguarized: haha nee niet zo heel moeilijk maar ik heb over zulke dingen nooit echt nagedacht eignelijk
Ik ga binnenkort nog naar A'dam dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef saaw het volgende:
@ jaguarized: haha nee niet zo heel moeilijk maar ik heb over zulke dingen nooit echt nagedacht eignelijk
@ chanadler: haha sure[ook als je die vraag niet serieus bedoelde
]
iedereen denkt dta je er dan meteen uit gaat zien als een junkie ofzo mar dat is gewoon dik onzinquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan je het niet aan je zien dat je joints rookt.
Doh, wat stel je lastige vragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om te roken of voor andere dingen?
Vragen gesteld in het Nederlands zijn inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Doh, wat stel je lastige vragen![]()
oh je wilt een jointje roken en los gaan op gekke ska-muziek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Doh, wat stel je lastige vragen![]()
In je fotoboek zie je er zo "gewoon" uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef saaw het volgende:
[..]
iedereen denkt dta je er dan meteen uit gaat zien als een junkie ofzo mar dat is gewoon dik onzin
Wat is ska-muziek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:30 schreef saaw het volgende:
[..]
oh je wilt een jointje roken en los gaan op gekke ska-muziek?
sure, just follow me![]()
gewoon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In je fotoboek zie je er zo "gewoon" uit.
Ohja ..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:31 schreef saaw het volgende:
[..]
soort reggea maar dan sneller en vrolijker
Dude, het is geen msnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
brb, ff bellen
In de zin van: je kan niet aan je zien dat je joints doet. Dat je mooie ogen hebt, had ik al eens gemeld alhier.quote:
Zeg jij, die net een half uur met een vriende belde?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ze belt wel lang.
Zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zeg jij, die net een half uur met een vriende belde?
hoiquote:
Ehm de meeste mensen noemen mij gewoon Sarah, m'n vrienden (of soms m'n moeder) zeggen af en toe wel eens 'Saartje', maar meestal is het dus ook gewoon Sarahquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef saaw het volgende:
[..]
hoi
wat ik me afvroeg, noemen mensen jou 'saar' of volluit 'sarah' ?
niemand [zelfs ouders en oma en oma enzo] noemen mij Saar namelijk
Neenee zal wel nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het was geeneens sarcastisch bedoeld
Zoals je in de posticon kon zien
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ehm de meeste mensen noemen mij gewoon Sarah, m'n vrienden (of soms m'n moeder) zeggen af en toe wel eens 'Saartje', maar meestal is het dus ook gewoon Sarah
why?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef saaw het volgende:
[..]oke
toch gek dat he zo anders is
mensen die mij saartje noemen schop ik![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
Dus Chanandler en saaw gaan binnenkort roken?
ik vind het achterlijk klinkenquote:
Saartje is ook typisch Belgisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind het achterlijk klinken
buiten dat heet de hond van mijn beste vriend 'saartje'
Sowieso is Sarah een hondennaamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn moeder heeft vroeger, voor ze een kindje had om sarah te noemen, haar geit zo genoemdquote:
ik merk hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat je er bent hoor![]()
![]()
nja het komt gewoon omdat ik gewend ben dat de hond zo heetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen eigenlijk![]()
byequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:00 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het komt gewoon omdat ik gewend ben dat de hond zo heet
maar ik ga jullie weer verlaten
fijne avond nog
dag![]()
Jij ook een fijne avondquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:00 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het komt gewoon omdat ik gewend ben dat de hond zo heet
maar ik ga jullie weer verlaten
fijne avond nog
dag![]()
oh het kan nog erger hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Volgens mij ga je me steeds minder aardig vinden
Of kon het al niet erger?
Veel moeite heb je wel niet gedaan héquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Is het nu ook weer goed, of moet ik nog moeite gaan doen?
Ik wissel vaker van avatar dan van boxershortquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:11 schreef spenky het volgende:
he mo een nieuwe avantar... jij wisselt ook vil.. moet steeds weer opnieuw wennen
Voor mijn doen was dat al weer behoorlijk veel moeitequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:11 schreef Saarah het volgende:
[..]
Veel moeite heb je wel niet gedaan héMaar tis goed hoor
ik ben in een goed humeur dusss
![]()
Whahaha... ik zie dat ik op de verkeerde posticon gedrukt hebt.... Die 13.gif moet 14.gif zijnquote:
Oh oké danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Voor mijn doen was dat al weer behoorlijk veel moeite
Het doet me goed, dat alles weer is, zoals het moet.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wissel vaker van avatar dan van boxershort
Niks gebeurd dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gesprek van 1 pagina over wiet door Jag en Saaw
leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gesprek van 1 pagina over wiet door Jag en Saaw
Ik zorg voor Breezahs!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef spenky het volgende:
zullen we hier dan maar een feestje bouwen??
ik zorg voor de lampen jullie de rest?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef -Mo- het volgende:
Maar ik ga geen foto's opzoeken, want daar ben ik te lui voor.
Wat een cheile avatar heb jij, helemaal zelf getekend?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef -Mo- het volgende:
Maar ik ga geen foto's opzoeken, want daar ben ik te lui voor.
Nope, ik heb alleen interesse getoond in saaw.quote:
oehh ga jij het volgende topique openen? noem het "Fok PUB party"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nope, ik heb alleen interesse getoond in saaw.
Heeft mijn kloon gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wat een cheile avatar heb jij, helemaal zelf getekend?![]()
Heb al wel een andere titel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:22 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh ga jij het volgende topique openen? noem het "Fok PUB party"
Ik heb Photoshop nog niet geopend hoor vandaagquote:
Die andere kloon...Gabryquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:23 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik heb Photoshop nog niet geopend hoor vandaag
PUB FOK Partyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Fok Pub Party zal ongetwijfeld beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |