En hoeveel hijsjes haal jij meestal uit 1 joint?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
maar bijna al mijn vrienden hebben ook tussen de 10 en 20 gram, dus dat komt vats wel goed
ff nog voor de duidelijkheid trouwens, je rookt niet in je eentje een hele joint. doorgeven aan elkaar. afhankelijk van het aantal hijsjes wordt je dan heel stoned of een beetje. en als je het niet genoeg vindt draai je er nog 1![]()

haha dat tel ik niet hoor. ik gok 30 ofzo maar heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoeveel hijsjes haal jij meestal uit 1 joint?

Hippiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
maar bijna al mijn vrienden hebben ook tussen de 10 en 20 gram, dus dat komt vats wel goed
ff nog voor de duidelijkheid trouwens, je rookt niet in je eentje een hele joint. doorgeven aan elkaar. afhankelijk van het aantal hijsjes wordt je dan heel stoned of een beetje. en als je het niet genoeg vindt draai je er nog 1![]()

is goed voor zequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
HippieHou die verhalen eens voor je, straks gaan al die pubertjes nog aan de drugs
![]()

Ah zo, nice. Lastige vragen stel ik he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:22 schreef saaw het volgende:
[..]
haha dat tel ik niet hoor. ik gok 30 ofzo maar heb eigenlijk geen idee
wat wel leuk is als je met 5 mensen ongeveer bent. joint na elke hijs meteen doorgeven, en dan inhouden tot je hem weer terug krijgt van de laatste
[amerikanen heet dat]
je houdt het dus langer in je waardoor het heel hard en snel aankomt

Okequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef saaw het volgende:
[..]
is goed voor zeworden ze groot en sterk van

Om te roken of voor andere dingen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Oke
In that case, mag ik dan een keer met jou mee in een kraakpand?![]()

Om de een of andere reden kan je het niet aan je zien dat je joints rookt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef saaw het volgende:
@ jaguarized: haha nee niet zo heel moeilijk maar ik heb over zulke dingen nooit echt nagedacht eignelijk

Ik ga binnenkort nog naar A'dam dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:26 schreef saaw het volgende:
@ jaguarized: haha nee niet zo heel moeilijk maar ik heb over zulke dingen nooit echt nagedacht eignelijk
@ chanadler: haha sure[ook als je die vraag niet serieus bedoelde
]

iedereen denkt dta je er dan meteen uit gaat zien als een junkie ofzo mar dat is gewoon dik onzinquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan je het niet aan je zien dat je joints rookt.

Doh, wat stel je lastige vragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om te roken of voor andere dingen?

Vragen gesteld in het Nederlands zijn inderdaad lastig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Doh, wat stel je lastige vragen![]()

oh je wilt een jointje roken en los gaan op gekke ska-muziek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Doh, wat stel je lastige vragen![]()

In je fotoboek zie je er zo "gewoon" uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:29 schreef saaw het volgende:
[..]
iedereen denkt dta je er dan meteen uit gaat zien als een junkie ofzo mar dat is gewoon dik onzin

Wat is ska-muziek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:30 schreef saaw het volgende:
[..]
oh je wilt een jointje roken en los gaan op gekke ska-muziek?
sure, just follow me![]()

gewoon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In je fotoboek zie je er zo "gewoon" uit.

Ohja ..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:31 schreef saaw het volgende:
[..]
soort reggea maar dan sneller en vrolijker

Dude, het is geen msnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
brb, ff bellen

In de zin van: je kan niet aan je zien dat je joints doet. Dat je mooie ogen hebt, had ik al eens gemeld alhier.quote:

Zeg jij, die net een half uur met een vriende belde?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ze belt wel lang.

Zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zeg jij, die net een half uur met een vriende belde?

hoiquote:

Ehm de meeste mensen noemen mij gewoon Sarah, m'n vrienden (of soms m'n moeder) zeggen af en toe wel eens 'Saartje', maar meestal is het dus ook gewoon Sarahquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef saaw het volgende:
[..]
hoi
wat ik me afvroeg, noemen mensen jou 'saar' of volluit 'sarah' ?
niemand [zelfs ouders en oma en oma enzo] noemen mij Saar namelijk

Neenee zal wel nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het was geeneens sarcastisch bedoeld
Zoals je in de posticon kon zien

quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ehm de meeste mensen noemen mij gewoon Sarah, m'n vrienden (of soms m'n moeder) zeggen af en toe wel eens 'Saartje', maar meestal is het dus ook gewoon Sarah

why?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef saaw het volgende:
[..]oke
toch gek dat he zo anders is
mensen die mij saartje noemen schop ik![]()

quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
Dus Chanandler en saaw gaan binnenkort roken?

ik vind het achterlijk klinkenquote:

Saartje is ook typisch Belgisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vind het achterlijk klinken
buiten dat heet de hond van mijn beste vriend 'saartje'

Sowieso is Sarah een hondennaamquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]

ik vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
[..]

mijn moeder heeft vroeger, voor ze een kindje had om sarah te noemen, haar geit zo genoemdquote:

ik merk hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat je er bent hoor![]()
![]()

nja het komt gewoon omdat ik gewend ben dat de hond zo heetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:59 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen eigenlijk![]()

byequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:00 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het komt gewoon omdat ik gewend ben dat de hond zo heet
maar ik ga jullie weer verlaten
fijne avond nog
dag![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |