quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu weet. Volgens mij ben je een kloon van BHFH
Probeer het toch maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja, ik kan moeilijk mijn eigen kloons avatar gaan ophemelen
hahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja, ik kan moeilijk mijn eigen kloons avatar gaan ophemelen
Dag kloonquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:24 schreef Gabry het volgende:
Ik ga weer, kheb afgesproken..
ff video kijken enzow bij iemand..
Tot vannacht![]()
quote:
Nope.quote:
Hoiquote:
priiiimaquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
en een flinke zak wiet gehaald voor op lowlands
Je moet toch wat met je geld he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
[..]
priiiima
hele dag in de stad geweest en in het zonnetje in het vondelpark gelegen
en een flinke zak wiet gehaald voor op lowlands
Wat kost wiet nou?quote:
ik moet toch wat op lowlandsquote:
Moest ik dáár 8 minuten over nadenken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moest je dáár 26 minuten over denken?
Ik was even aan het bellen met een vriend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moest je dáár 26 minuten over denken?
2 tot hooguit 6 e per gramquote:
Touché.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet toch wat op lowlands
buiten dat, jij geeft toch ook je geld uit iets wat jij leuk vindt
ik vind gewoon wat anders leuk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Touché.
Maar ik bedoelde er ook niks kritisch mee hoor![]()
He, dat rijmt
Dit niet![]()
En dat verschil zit em in kwaliteit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:45 schreef saaw het volgende:
[..]
2 tot hooguit 6 e per gram
dus valt mee
en je hebt er langer lol van dan 2 biertjes![]()
jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat verschil zit em in kwaliteit?
hmhmquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat ik er 'hoor' achter had gezet, en het helemaal niet rijmt![]()
En hoeveel gram stop je nou in 1 joint?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
en waar je het koopt [bv bulldog op leidseplein is vooral op toeristen gericht en dus behoorlijk duur]
tussen .5 en 1 ongeveerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoeveel gram stop je nou in 1 joint?
Dus voor 2 euro heb je een goedkope joint eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
[..]
tussen .5 en 1 ongeveer
kan ok best meer, moet je alleen eee beejte knutselen met extra vloetjes
voorgedraaid bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus voor 2 euro heb je een goedkope joint eigenlijk.
Als je 1 gram er in douwt van de laagste kwaliteit zou je dus 2 euro betalen. Als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef saaw het volgende:
[..]
voorgedraaid bedoel je?
ja klopt wel maar is eigenlijk niet aan de raden want je ziet niet watvoor troep ze er ingestopt hebben
ja kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je 1 gram er in douwt van de laagste kwaliteit zou je dus 2 euro betalen. Als je het zelf maakt.
Ik zou het niet weten, heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef saaw het volgende:
[..]
ja klopt
qua geld gelijk aan 1 biertje, misshcien 2 afhankelijk van waar je bent
ik kan je vertellen dat je met 1 jointje een hoop meer lol hebt
ik rook geen wiet omdat het stoer is hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb het nog nooit geprobeerd.
En nee, ik ga ook niet ja zeggen alleen om stoer te doen.![]()
Was niet naar jou gericht, ik doelde op het feit dat er mensen zijn die het alleen maar zeggen omdat dat stoer is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ik rook geen wiet omdat het stoer is hoor
eerst gebruikte ik het om minder pijn te hebben van mn reuma en nu gewoon omdat het lekker en chil is, in plaats van een paar biertjes ofzo
oh zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was niet naar jou gericht, ik doelde op het feit dat er mensen zijn die het alleen maar zeggen omdat dat stoer is.
![]()
Oh blowen is iets anders? Ja sorry, ik heb er niet zoveel verstand van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef saaw het volgende:
[..]
oh zo
nja alsnog
het komt niet vaak voor dat ik tegelijk ga blowen en drinken. het is of of. dus als ik geen zin in drank heb neem ik een jointje, en andersom
en mensen die blowen [of roken, of eigenlijk iets anders willekeurigs doen] omdat het stoer is, zijn bij voorbaat kansloos
nee blowen is wiet/hasj roken maar als je dat doet om stoer te doen vind ik je behoorlijk triestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh blowen is iets anders? Ja sorry, ik heb er niet zoveel verstand van.
Ah zo. Hoeveel heb je nou voor Lowlands ingeslagen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef saaw het volgende:
[..]
nee blowen is wiet/hasj roken maar als je dat doet om stoer te doen vind ik je behoorlijk triest
10 gramquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo. Hoeveel heb je nou voor Lowlands ingeslagen?
Als je het een beetje zuinig aan doet zijn dat dus 15 jointjes.quote:
jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je het een beetje zuinig aan doet zijn dat dus 15 jointjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |