Dat is zeker leuk, maar dan zal ik er een beperking op leggen als ik jouw was. Door bijvoorbeeld voor een bepaald genre te gaan of alleen voor series die op dit moment nog draaien. Anders krijg je een tournament dat echt verschrikkelijk groot zal worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:05 schreef NRH het volgende:
Is het niet leuk om ook een toernooi over tv-series te doen?
Dan wint Henk Westbroek iig niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef At_Fundum het volgende:
Misschien is een tournament over de prettgste radiostem ook wel leuk.
ik ben voor bijna alles inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zit te denken om na '57 een Scandinavië-tournament te houden. Zijn daar liefhebbers voor? Twijfel alleen nog wat ik met al die Engelstalige films van Von Trier moet doen.
Kinky.quote:
doe maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu?
Het kan toch niet dat er maar 2 tournaments lopen.
Ik zie wel iets in 1974.
Bij die jaartallen kun je beginnen in de halve finalequote:Op zondag 4 september 2005 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil volgende week of zo wel een jaar opstarten uit de jaren van t begin van de geluidsfilm.
zat aan 1931 of 32 te denken.
Ja, of misschien wel van City Lights.quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Sokolsky het volgende:
'31 is van M toch?
Jaartallen zijn anno 2005 hip, maar we staan voor alles open.quote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Gillingham het volgende:
Is het misschien niet leuk om ook andere tournaments te houden in plaats van alleen tournaments aan de hand van jaartallen?
die gebeuren ook welquote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Gillingham het volgende:
Is het misschien niet leuk om ook andere tournaments te houden in plaats van alleen tournaments aan de hand van jaartallen?
ik heb geen haast met 1932quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Sokolsky het volgende:
Nou ja, ik kan nog steeds dat Scandinavische ding doen... maar ik vond de respons niet zo overweldigendBovendien lopen er al 4 tournaments.
Ja, ik zou nu wel even wachten om nog iets nieuws te beginnen. Ik denk dat er wel genoeg draait op dit moment (1998, 1966, 1974 en Scandinavië).quote:
Er lopen 3 finales op dit moment, mad_dog. Grijp je kans. Binnenkort.quote:Op zondag 4 september 2005 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil volgende week of zo wel een jaar opstarten uit de jaren van t begin van de geluidsfilm.
zat aan 1931 of 32 te denken.
is goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er lopen 3 finales op dit moment, mad_dog. Grijp je kans. Binnenkort..
Beste oorlogsfilms lijkt mij in ieder geval gaaf.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bijna alle tounaments van de afgelopen tijd zijn nu afgelopen (of lopen tegen het einde aan). Alleen Sokolsky's Scandinavie- en Dolle Hond's '31tournooi lopen nog. Als ik het goed heb.En dat is erg weinig. En bovendien is met alle respect zeker Dolle Honds tournooi niet echt een stormlopende toestand. Dus wordt het tijd dat de komende dagen maar weer een nieuw tournament van de grond wordt getild. Want tournooitjes zijn leuk.![]()
Maar omdat ik het te veel van het goede vind als er straks weer 5 jaartal tournooitjes tegelijk worden gehouden. Dacht ik laat ik hier eens de stemming bekijken. Als er niemand is die een jaartal tournooi op het oog heeft, wil ik wel een jaartalletje prikken. Anders wou ik misschien een Beste oorlogsfilm ofzo tournooi doen.
het lijkt er iig op dat 31 met kwartfinale gaat beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bijna alle tounaments van de afgelopen tijd zijn nu afgelopen (of lopen tegen het einde aan). Alleen Sokolsky's Scandinavie- en Dolle Hond's '31tournooi lopen nog. Als ik het goed heb.En dat is erg weinig. En bovendien is met alle respect zeker Dolle Honds tournooi niet echt een stormlopende toestand. Dus wordt het tijd dat de komende dagen maar weer een nieuw tournament van de grond wordt getild. Want tournooitjes zijn leuk.![]()
Maar omdat ik het te veel van het goede vind als er straks weer 5 jaartal tournooitjes tegelijk worden gehouden. Dacht ik laat ik hier eens de stemming bekijken. Als er niemand is die een jaartal tournooi op het oog heeft, wil ik wel een jaartalletje prikken. Anders wou ik misschien een Beste oorlogsfilm ofzo tournooi doen.
waar stel je de grens dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Horrortournament! Maar dan zonder Psycho, The Shining, The Sixth Sense en andere thrillers.
Dat weet ik niet meteen. Daarom ben ik er nog nooit aan begonnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waar stel je de grens dan?
op imdb geen thriller als genre?
Naja, ik wil eerst wel 1997 doen.. Op zich ook wel een leuk jaar en dan kijk ik in de tussentijd nog wel wat films uit 1980, opdat ik die daarna kan organiserenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef Sokolsky het volgende:
Er is nog geen '80-jaar geweest, dus dat lijkt me wel een aardig idee. Zelf kies ik misschien een '40-jaar na afloop van Scandinavië. Of weer heel iets anders, een Kurosawatournament ofzo. Of een De Nirotournament.
Ik wil wel proberen om het te snappenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:17 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb wel een Excelsheet, maar Hare snapte daar "de ballen van"
Regels zijn simpel. Je hebt x-aantal paren,(let op dat je op het eind op 2 uit moet komen) iedereen stemt op de paren die hij kent. En degene met de meeste stemmen wint en gaat door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef 0 het volgende:
ik denk dat ik misschien toch wel een mindfuck-tournament wil houden.
Weet echter niks van de regels binnen een tournament(met ondersteuningen en dergelijke, een standaard-excelsheet voor tournamenten zou handig zijn). En ook ben ik er niet helemaal uit welke criteria ik zou moeten hanteren voor deze categorie. (de aanwezigheid van een of meerdere plottwists, maar een whodunnit (bijv. politiefilm) is naar mijn mening niet direct een mindfuck)
Dat zou leuk kunnen zijn, al heb ik niet zoveel Spaanse films gezien. Vooral weinig Almodovar en dat zal waarschijnlijk zo blijven, aangezien ik 'm niet zo bijzonder vind. Maar er zijn natuurlijk nog anderen.quote:
ik tel ff snel 7 stuks bij mijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef Sokolsky het volgende:
Ik moet wel even denken of ik überhaupt Duitse films in mijn top-100 heb staan. Volgens mij niet...
Misschien dus toch niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb Scandinavisch gedaan, en kan je vertellen dat de meeste Dogma's óf niet door de nominaties heen kwamen (geen ondersteuning) óf er na een 1-1 uitslag op IMDB-cijfer uitvlogen ofzo.
Natuurlijk zijn er ook niet-Scandinavische Dogma's, maar die zijn nog onbekender.
[Groepsronde]Het Grote Animatie Tournamentquote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef 0 het volgende:
Is beste animatiefilm al eens gedaan?
Wie had er gewonnen?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[Groepsronde]Het Grote Animatie Tournament
In FTR Tournaments staan alle tournaments met de winnaars en linkjes naar de topics.quote:
Ik wil na Duitsland wel Italië gaan doen.quote:Op zondag 13 november 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
na t spaanse tournament start ik braziliaans op.
lekker, zulke kleine tournaments
(ik ben benieuwd wie Frans aandurft)
Na 1948 wil ik een 1939 tournament gaan doen.quote:Op zondag 13 november 2005 10:40 schreef Sokolsky het volgende:
1948 komt als het babysitten van Mindfuck is afgelopen. Morgen komt Letter from an Unknown Woman op de BBC, dat helpt een beetje.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Na 1948 wil ik een 1939 tournament gaan doen.
Een Mike-tournament. Ik heb me laten vertellen dat die erg decadent zijnquote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Na 1948 wil ik een 1939 tournament gaan doen.
Grease wint altijd?quote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een Mike-tournament. Ik heb me laten vertellen dat die erg decadent zijn.
In die tijd heette het nog 'Greasch'.quote:
In zwart/wit, met Gershwin op de soundtrack?quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef Mike het volgende:
In die tijd heette het nog 'Greasch'.
nu welquote:Op maandag 28 november 2005 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Voor de duidelijkheid: nomineren voor 1948 is begonnen, zie mijn signature. Ik voel me daar een beetje eenzaam; heb bijvoorbeeld nog geen dolle honden in dat topic kunnen betrappen.
afzonderlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:38 schreef Sokolsky het volgende:
Edi!
(ik hoop dat de 10 Dekalogs dan zonder problemen mee mogen doen)
Hip. Ik heb ook nog een Wajda en deze liggen. En deze, maar daar kan ik geen ondertitels voor vindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:35 schreef dolle_hond het volgende:
misschien dat er na het spetterende brazilie - tournament wel een poolse - film tournament georganiseerd gaat worden
Schitterende organisatie vooral, met die linkjes en zoquote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef Sokolsky het volgende:
1948 is klaar, ik wil wel weer een nieuwe doen. Het leukste tournament tot nu toe vond ik Beste Regisseur; een re-run lijkt me wel wat, alhoewel de vorige slechts iets meer dan een jaar geleden was.
moeilijk maar leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef Sokolsky het volgende:
UK apart is wel erg moeilijk.
Ik zat een beetje te denken aan Kurosawa.
dat gaat gorro nou toch doen met 96?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil nog eens iets met uitslagen zoals 21-17 of 24-4. Een iets toegankelijker tournament. Beste actiefilm of beste thriller. Beste Joel Schumacher film. Beste Scorsese. Beste Bruce Willis film. Zoiets.
Films die ondersteund worden, mogen niet meedoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
wat me ook wel leuk lijkt is een tournament waar alleen films met minder dan 100 votes op imdb aan mee mogen doen.
het beste onbekende films - tournament
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
wat me ook wel leuk lijkt is een tournament waar alleen films met minder dan 100 votes op imdb aan mee mogen doen.
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
en bij 0-0 gaat de film met de minste votes op imdb doorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Films die ondersteund worden, mogen niet meedoen.
klinkt goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:34 schreef laurenzo85 het volgende:
1960 lijkt me wel om voor een volgende keer te organiseren...![]()
Ik weet niet in hoeverre ik daarover zeggenschap heb, maar ik heb er iiig geen moeite mee..quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een tournamentje doen. Maar dan wordt het waarschijnlijk 1994 (of 1995.) Omdat ik zelf ook zoveel mogelijk wil stemmen.
Zou ik daar mee wachten tot Gorro klaar is met '96 of maakt het jullie niet zo veel uit als er twee jaren 90 tournoois tegelijkertijd lopen?
Hm. Aangezien niemand anders lijkt te antwoorden, zal ik het zelf maar doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef outcast_within het volgende:
goedendag, een lief modje had me hierheen gestuurd met mijn vraag.
Hier komt ie
Ik zag af en toe wel eens van die stemmings topics. halve finales kwartfinales.
Ik vroeg me af hoe je zoiets kan maken en wat er bij komt kijken
Wat ik kon verzinnen.
1. Inschrijving. Van te voren bepalen wie er meedoet.
2. Nomineren. Uit wat kan je kiezen.
3. Kiezen.
4. Keuze mogelijkheden beperkt. en dan de finale.
Zoiets?
Hoe lang moet je de inschrijving openhouden? 1week 2weken? Niet te lang want dan is de vaart eruit. Niet te kort want anders kan niet iedereen die mee wil doen meedoen.
Welke stap vereist weer een nieuw topic of kan alles in 1 topic?
Kijk vooral ook even naar de uitslagen van zo'n alternatieve voorronde, dan weet je alvast dat je dat niet moet doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sommigen tournaments hebben in voorrondes ook een andere opzet, zoals bijvoorbeeld hier.
Kubrickquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik mis vooral nog een Kubricktournamentje. Hij heeft er precies zestien geregisseerd volgens imdb, dus dat kan misschien zelfs zonder nomineren (is dat verstandig?). Ik denk er even over na en start hem misschien op een rustig moment zelfs wel zelf op. Ergens in de komende maanden dus.
Ah, mooi dat je het zegt, dat had ik niet gelijk opgemerkt. Dat wordt dus een heel lief klein tournamentje, met een lief klein voorrondetje en daarna direct de kwartfinale.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Kubrick
Leuk klein toernooitje. Maar hij heeft geen 16 films geregisseerd, op IMBd staan wel 16 titels, maar 3 films daarvan zijn geen feature-length films. Bovendien zullen een paar films daarvan door bijna niemand gezien zijn. Dan blijven er dus 13 over, waarvan er in mijn ogen zeker 11 daadwerkelijk mee moeten doen.
Ik wacht met Kubrick toch echt op het nieuwe plan van d_h. En dan organiseer ik hem alsnog, op de gangbare manier of d_h's manier, als dat eerlijker of beter lijkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn maar 2 tournaments bezig!
*begrijpt de hint*quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn maar 2 tournaments bezig!
Dat idee had ik ook al. Maar waarom dan de beste 8. Mijn idee was om gewoon alle winnaars het tegen elkaar op te laten nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:00 schreef laurenzo85 het volgende:
Het tournament van 1960 begint binnenkort ook...
Tevens had ik het idee dat als alle jaartal tournaments achter de rug zijn om een beste film ooit toernooi te beginnen waarin de beste 8 van elk jaar meedoen om die titel. Van voor de jaren '50 wellicht de beste 4 om de toegangelijkheid wat te vergroten. Nog wat jaren '20 films erbij en wat van Griffith en je hebt best een leuk toernooi lijkt me![]()
Ja, ik dacht dat wellict wel leuk was om te kijken hoe bepaalde jaren scoren in de filmgeschiendenis ofzo. En om het gewoon wat grootser te laten lijken enzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Maar waarom dan de beste 8. Mijn idee was om gewoon alle winnaars het tegen elkaar op te laten nemen.
Daar zal inderdaad nog wel een jaartje of 2 overheen gaan denk ik.. Wellicht zijn we dan niet eens actief Fok! lid meer, maar we zullen zien...quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:12 schreef Sokolsky het volgende:
Zorg dan eerst maar dat we al die jaartallen afwerken, want dat duurt nog wel eventjes...
Mij leek gewoon een Best of the Best-clash wel leuk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:10 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat wellict wel leuk was om te kijken hoe bepaalde jaren scoren in de filmgeschiendenis ofzo. En om het gewoon wat grootser te laten lijken enzoHet was maar een idee natuurlijk. Alleen de beste leek me gewoon niet geheel representatief...
Daarom moet er ook altijd minimaal één jaartoernament aan de gang zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:12 schreef Sokolsky het volgende:
Zorg dan eerst maar dat we al die jaartallen afwerken, want dat duurt nog wel eventjes...
Dat is het natuurlijk ook wel. Maar dan zouden er toch ook wel zoveel goede films niet meedoen... Dat zou ik dan weer jammer vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mij leek gewoon een Best of the Best-clash wel leuk.
ik heb op zich de opzet klaar, maar aangezien er net door sokolsky iets is opgestart, stel ik de start een weekje uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
op 31 maart ga ik misschien iets heel nieuws introduceren.
maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat, dus we moeten nog ff afwachten.
het gaat wel wat op een tournament lijken trouwens, maar toch weer niet helemaal.......
beste 8 of 4 is niet reeel, omdat in een tournament niet zeker is dat de verliezend finalist ook de 2e is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:00 schreef laurenzo85 het volgende:
Het tournament van 1960 begint binnenkort ook...
Tevens had ik het idee dat als alle jaartal tournaments achter de rug zijn om een beste film ooit toernooi te beginnen waarin de beste 8 van elk jaar meedoen om die titel. Van voor de jaren '50 wellicht de beste 4 om de toegangelijkheid wat te vergroten. Nog wat jaren '20 films erbij en wat van Griffith en je hebt best een leuk toernooi lijkt me![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb op zich de opzet klaar, maar aangezien er net door sokolsky iets is opgestart, stel ik de start een weekje uit
hoiquote:
Ik vind het tof. Denk ik.quote:
De dertien films van 60+ minuten doen mee. Geen nominatie, kleine voorronde om op 8 films in de kwartfinale te komen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Doen die dingen die ik niet gezien heb van Kubrick dan ook mee?
Face your fears. Ik moet ook Lolita kijken, plus Barry Lyndon en Spartacus.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou deze gelegenheid kunnen aangrijpen om eindelijk eens naar Lolita en Killer's Kiss te kijken. Maar ik vrees ervoor, ik heb een Kubrick-aversie waarvoor ik zelf de redenen niet ken.
Het wordt mijn eerste tournamentje en ik heb één praktisch vraagje: wat is de beste en eerlijkste manier om vijf films in de voorronde te laten afvallen? Iedereen acht films uit de dertien laten nomineren en dan nominaties tellen? Op imdb-rating direct vijf films wegstrepen?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De dertien films van 60+ minuten doen mee. Geen nominatie, kleine voorronde om op 8 films in de kwartfinale te komen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zou de drie hoogstgenoteerde op IMDB direct plaatsen en de rest in de eerste ronde gooien.
Doen we dat. Thanks.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zou de drie hoogstgenoteerde op IMDB direct plaatsen en de rest in de eerste ronde gooien.
En hij staat: [Tournament] Beste film van Stanley Kubrick. Mijn eerste tournament... snif.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Doen we dat. Thanks.
edit: Het is zo goed als weekend, dus hij komt er zo aan.
Mja, is best een aardig idee. Hij heeft er al best wat gemaakt idd. Ik zat even te denken aan Von Trier, maar dat zijn er niet zo veel.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zit zonder inspiratie. Of het zou het grote Joel Schumacher tournament moeten zijn, zodat het zeker weer geen kliekjestournament is.
Ook mooi. Ik mis trouwens ook nog "Beste vrouwelijk personage" in de tournamentlijst.quote:
Dan vind ik Schumacher. Wie wil hem starten? Of zal ik het doen als Kubrick klaar is? Ik heb de smaak nu wel te pakken.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:06 schreef California het volgende:
Meer regisseurs.
Ik vraag me af hoe serieus SoK wasquote:Op maandag 8 mei 2006 00:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dan vind ik Schumacher. Wie wil hem starten? Of zal ik het doen als Kubrick klaar is? Ik heb de smaak nu wel te pakken.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef Sokolsky het volgende:
Robert De Niro-tournament zou wat kunnen zijn.
Die kunnen we combineren als Scorsese.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:06 schreef California het volgende:
Meer regisseurs.
Ja, maar zo voorspelbaar en al eens gedaan niet al te lang geleden.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Sokolsky het volgende:
Dode regisseurs zijn veel beter.
Welk tournament ga je organiseren, Master Mike?quote:
Als ik aandacht wil, dan sluit ik wel een langlopende reeks.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:45 schreef Mike het volgende:
Oh, is dat de bedoeling? Ik dacht dat je even wat aandacht wilde.
Is dat de rol van Pete Postlethwaite in The Usual Suspects?quote:
Hoi.quote:
[Tournament] Beste actrice - Kwart Finalesquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef Doff het volgende:
Iets van beste actrice? Dat is toch nog niet geweest? Lijkt mij vrij toegankelijk.
Oh, die heb ik gemist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[Tournament] Beste actrice - Kwart Finales
Een link naar een volgend deeltje in de laatste post van zulke topics plaatsen zou in de taakomschrijving van mods moeten staan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[Tournament] Beste actrice - Kwart Finales
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef California het volgende:
[..]
Een link naar een volgend deeltje in de laatste post van zulke topics plaatsen zou in de taakomschrijving van mods moeten staan.
Inderdaad. Maar toen was ik nog geen mod.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef California het volgende:
[..]
Een link naar een volgend deeltje in de laatste post van zulke topics plaatsen zou in de taakomschrijving van mods moeten staan.
Maar het staat er nu welquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar toen was ik nog geen mod.
Het is maar welke definitie je gebruikt. Dat ga ik de komende dagen dus verder uitwerken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk, het is eens iets anders. Al moet ik wel toegeven dat ik zelf niet echt kan meedoen, omdat ik nauwelijks docu's heb gezien.
Als het 1995 tournament afgelopen is, start ik wel met Carpenter.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als er verder niemand hapt, start ik vrijdagmiddag een docu/non-fictie-tournament.
Met pics natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er in SPT een sportbabetoernooi kon, dan vind ik dat FTR een filmbabetoernooi moet hebben.
oh ja en geluidsfragmenten natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Poetische beschrijvingen over hun uiterlijk en karakter.
in de zomer is t warm zatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er in SPT een sportbabetoernooi kon, dan vind ik dat FTR een filmbabetoernooi moet hebben.
Ik wil wel eens iets anders dan weer zo'n jaartal. Of een land waarvan iedereen maar 3 films kentquote:
Ik vind het een goed idee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wil wel eens iets anders dan weer zo'n jaartal. Of een land waarvan iedereen maar 3 films kent. Vandaar mijn voorstel tot mega-commercieel sell-out toernooi
.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:05 schreef California het volgende:
Definieer porno?
Films met adult als genre op IMDb en met een (V) achter de titelquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:05 schreef California het volgende:
Definieer porno?
Jammer. Had je bijna Joan Crawford uitgesloten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
en met een (V) achter de titel
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK, ik gooi even een slotje op FTR.
Ik ben em nu toch maar eens gestart na al die maandenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:43 schreef laurenzo85 het volgende:
En ik mijn 1960, die start ik dan wel als die van jou is afgelopen ofzo
pss kijk je nog anime? je oldscool ava hangt er nog in de OPquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hmmm, misschien dat ik binnenkort maar weer eens eentje begin. Al ga ik binnenkort wel 2 weken op vakantie. Maar dan kan iemand anders het misschien over nemen of blijft de ronde gewoon heel lang open staan.
Eerst maar eens weer een leuk jaartal bedenken.
Ik kan altijd wel wat overnemen. Ik weet op dit moment toch geen leuk tournament.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hmmm, misschien dat ik binnenkort maar weer eens eentje begin. Al ga ik binnenkort wel 2 weken op vakantie. Maar dan kan iemand anders het misschien over nemen of blijft de ronde gewoon heel lang open staan.
Eerst maar eens weer een leuk jaartal bedenken.
Ik keek eigenlijk vooral Naruto en Bleach, maar die fillersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
pss kijk je nog anime? je oldscool ava hangt er nog in de OP
Dat lijkt me wel wat om te starten (dit weekend ofzo), er lopen nu toch nauwelijks tournaments. Of een Chaplin-tournament, maar da's misschien wel wat erg oldschool?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:08 schreef Sai het volgende:
- Woody Allen tournament
Ah, zo goed heb ik het dus gevolgd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
1960 is zo ongeveer afgelopen. Le Trou staat in de finale met een nulletje of 8 voor.
Ik ben ook wel voor Zuid-Korea.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:14 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vindt men van Zuid-Korea? Ik wilde al meer films uit die richting gaan kijken, en zo'n tournament starten is dan een leuke aanleiding.
Laat ik eens de behulpzame mod spelen en [Tournament] Zuid-Korea zeggen.quote:
Mja, een tournament waarin daadwerkelijk mensen stemmen zou inderdaad wel aardig zijn...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:14 schreef Sokolsky het volgende:
1993 is ook een optie, dan gaan er ook nog mensen stemmen
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef mitt het volgende:
Is Beste Serie al eens geweest?
ja allangquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef mitt het volgende:
Is Beste Serie al eens geweest?
Ah, jaren en jaren geleden dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja allang
dat had zelfs jij kunnen weten.
mamamiep heeft dat georganiseerd, samen met blaatschaap.
in de tijd dat jij en ik beiden nog vaak op #FTR kwamen
FTR Tournamentsquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
16.42.01 [ziggyziggygamey] hm, hoeveel tournaments lopen er op dit moment eigenlijk?
16.43.29 [ziggyziggygamey] volgens mij maar twee
16.45.11 * ziggyziggygamey is now known as ziggyziggyziggy
16.47.20 [ziggyziggyziggy] volgens mij is er namelijk nog nooit een tournament geweest van de slechtste film ooit
En die wil ik wel starten.
Maar Bergman, Lynch of Fellini wint deze keer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop stilletjes, tegen beter weten in, dat Kubrick niet opnieuw zou winnen.
Sokolsky laat Lynch bij Bergman staanquote:
De enige die vorige keer echt in de buurt kwam was Kurosawa met een 21-17 verlies in de halve finale, nadat hij zelfs even 16-17 voor stond.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Maar Bergman, Lynch of Fellini wint deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |