Beste oorlogsfilms lijkt mij in ieder geval gaaf.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bijna alle tounaments van de afgelopen tijd zijn nu afgelopen (of lopen tegen het einde aan). Alleen Sokolsky's Scandinavie- en Dolle Hond's '31tournooi lopen nog. Als ik het goed heb.En dat is erg weinig. En bovendien is met alle respect zeker Dolle Honds tournooi niet echt een stormlopende toestand. Dus wordt het tijd dat de komende dagen maar weer een nieuw tournament van de grond wordt getild. Want tournooitjes zijn leuk.![]()
Maar omdat ik het te veel van het goede vind als er straks weer 5 jaartal tournooitjes tegelijk worden gehouden. Dacht ik laat ik hier eens de stemming bekijken. Als er niemand is die een jaartal tournooi op het oog heeft, wil ik wel een jaartalletje prikken. Anders wou ik misschien een Beste oorlogsfilm ofzo tournooi doen.
het lijkt er iig op dat 31 met kwartfinale gaat beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bijna alle tounaments van de afgelopen tijd zijn nu afgelopen (of lopen tegen het einde aan). Alleen Sokolsky's Scandinavie- en Dolle Hond's '31tournooi lopen nog. Als ik het goed heb.En dat is erg weinig. En bovendien is met alle respect zeker Dolle Honds tournooi niet echt een stormlopende toestand. Dus wordt het tijd dat de komende dagen maar weer een nieuw tournament van de grond wordt getild. Want tournooitjes zijn leuk.![]()
Maar omdat ik het te veel van het goede vind als er straks weer 5 jaartal tournooitjes tegelijk worden gehouden. Dacht ik laat ik hier eens de stemming bekijken. Als er niemand is die een jaartal tournooi op het oog heeft, wil ik wel een jaartalletje prikken. Anders wou ik misschien een Beste oorlogsfilm ofzo tournooi doen.
waar stel je de grens dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Horrortournament! Maar dan zonder Psycho, The Shining, The Sixth Sense en andere thrillers.
Dat weet ik niet meteen. Daarom ben ik er nog nooit aan begonnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waar stel je de grens dan?
op imdb geen thriller als genre?
Naja, ik wil eerst wel 1997 doen.. Op zich ook wel een leuk jaar en dan kijk ik in de tussentijd nog wel wat films uit 1980, opdat ik die daarna kan organiserenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef Sokolsky het volgende:
Er is nog geen '80-jaar geweest, dus dat lijkt me wel een aardig idee. Zelf kies ik misschien een '40-jaar na afloop van Scandinavië. Of weer heel iets anders, een Kurosawatournament ofzo. Of een De Nirotournament.
Ik wil wel proberen om het te snappenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:17 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb wel een Excelsheet, maar Hare snapte daar "de ballen van"
Regels zijn simpel. Je hebt x-aantal paren,(let op dat je op het eind op 2 uit moet komen) iedereen stemt op de paren die hij kent. En degene met de meeste stemmen wint en gaat door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef 0 het volgende:
ik denk dat ik misschien toch wel een mindfuck-tournament wil houden.
Weet echter niks van de regels binnen een tournament(met ondersteuningen en dergelijke, een standaard-excelsheet voor tournamenten zou handig zijn). En ook ben ik er niet helemaal uit welke criteria ik zou moeten hanteren voor deze categorie. (de aanwezigheid van een of meerdere plottwists, maar een whodunnit (bijv. politiefilm) is naar mijn mening niet direct een mindfuck)
Dat zou leuk kunnen zijn, al heb ik niet zoveel Spaanse films gezien. Vooral weinig Almodovar en dat zal waarschijnlijk zo blijven, aangezien ik 'm niet zo bijzonder vind. Maar er zijn natuurlijk nog anderen.quote:
ik tel ff snel 7 stuks bij mijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef Sokolsky het volgende:
Ik moet wel even denken of ik überhaupt Duitse films in mijn top-100 heb staan. Volgens mij niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |