Dat is zeker leuk, maar dan zal ik er een beperking op leggen als ik jouw was. Door bijvoorbeeld voor een bepaald genre te gaan of alleen voor series die op dit moment nog draaien. Anders krijg je een tournament dat echt verschrikkelijk groot zal worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:05 schreef NRH het volgende:
Is het niet leuk om ook een toernooi over tv-series te doen?
Dan wint Henk Westbroek iig niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:58 schreef At_Fundum het volgende:
Misschien is een tournament over de prettgste radiostem ook wel leuk.
ik ben voor bijna alles inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zit te denken om na '57 een Scandinavië-tournament te houden. Zijn daar liefhebbers voor? Twijfel alleen nog wat ik met al die Engelstalige films van Von Trier moet doen.
Kinky.quote:
doe maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu?
Het kan toch niet dat er maar 2 tournaments lopen.
Ik zie wel iets in 1974.
Bij die jaartallen kun je beginnen in de halve finalequote:Op zondag 4 september 2005 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil volgende week of zo wel een jaar opstarten uit de jaren van t begin van de geluidsfilm.
zat aan 1931 of 32 te denken.
Ja, of misschien wel van City Lights.quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Sokolsky het volgende:
'31 is van M toch?
Jaartallen zijn anno 2005 hip, maar we staan voor alles open.quote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Gillingham het volgende:
Is het misschien niet leuk om ook andere tournaments te houden in plaats van alleen tournaments aan de hand van jaartallen?
die gebeuren ook welquote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Gillingham het volgende:
Is het misschien niet leuk om ook andere tournaments te houden in plaats van alleen tournaments aan de hand van jaartallen?
ik heb geen haast met 1932quote:Op zondag 4 september 2005 20:07 schreef Sokolsky het volgende:
Nou ja, ik kan nog steeds dat Scandinavische ding doen... maar ik vond de respons niet zo overweldigendBovendien lopen er al 4 tournaments.
Ja, ik zou nu wel even wachten om nog iets nieuws te beginnen. Ik denk dat er wel genoeg draait op dit moment (1998, 1966, 1974 en Scandinavië).quote:
Er lopen 3 finales op dit moment, mad_dog. Grijp je kans. Binnenkort.quote:Op zondag 4 september 2005 16:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil volgende week of zo wel een jaar opstarten uit de jaren van t begin van de geluidsfilm.
zat aan 1931 of 32 te denken.
is goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er lopen 3 finales op dit moment, mad_dog. Grijp je kans. Binnenkort..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |