ik heb op zich de opzet klaar, maar aangezien er net door sokolsky iets is opgestart, stel ik de start een weekje uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
op 31 maart ga ik misschien iets heel nieuws introduceren.
maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat, dus we moeten nog ff afwachten.
het gaat wel wat op een tournament lijken trouwens, maar toch weer niet helemaal.......
beste 8 of 4 is niet reeel, omdat in een tournament niet zeker is dat de verliezend finalist ook de 2e is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:00 schreef laurenzo85 het volgende:
Het tournament van 1960 begint binnenkort ook...
Tevens had ik het idee dat als alle jaartal tournaments achter de rug zijn om een beste film ooit toernooi te beginnen waarin de beste 8 van elk jaar meedoen om die titel. Van voor de jaren '50 wellicht de beste 4 om de toegangelijkheid wat te vergroten. Nog wat jaren '20 films erbij en wat van Griffith en je hebt best een leuk toernooi lijkt me![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb op zich de opzet klaar, maar aangezien er net door sokolsky iets is opgestart, stel ik de start een weekje uit
hoiquote:
Ik vind het tof. Denk ik.quote:
De dertien films van 60+ minuten doen mee. Geen nominatie, kleine voorronde om op 8 films in de kwartfinale te komen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
Doen die dingen die ik niet gezien heb van Kubrick dan ook mee?
Face your fears. Ik moet ook Lolita kijken, plus Barry Lyndon en Spartacus.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou deze gelegenheid kunnen aangrijpen om eindelijk eens naar Lolita en Killer's Kiss te kijken. Maar ik vrees ervoor, ik heb een Kubrick-aversie waarvoor ik zelf de redenen niet ken.
Het wordt mijn eerste tournamentje en ik heb één praktisch vraagje: wat is de beste en eerlijkste manier om vijf films in de voorronde te laten afvallen? Iedereen acht films uit de dertien laten nomineren en dan nominaties tellen? Op imdb-rating direct vijf films wegstrepen?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De dertien films van 60+ minuten doen mee. Geen nominatie, kleine voorronde om op 8 films in de kwartfinale te komen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zou de drie hoogstgenoteerde op IMDB direct plaatsen en de rest in de eerste ronde gooien.
Doen we dat. Thanks.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zou de drie hoogstgenoteerde op IMDB direct plaatsen en de rest in de eerste ronde gooien.
En hij staat: [Tournament] Beste film van Stanley Kubrick. Mijn eerste tournament... snif.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Doen we dat. Thanks.
edit: Het is zo goed als weekend, dus hij komt er zo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |