[Groepsronde]Het Grote Animatie Tournamentquote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef 0 het volgende:
Is beste animatiefilm al eens gedaan?
Wie had er gewonnen?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[Groepsronde]Het Grote Animatie Tournament
In FTR Tournaments staan alle tournaments met de winnaars en linkjes naar de topics.quote:
Ik wil na Duitsland wel Italië gaan doen.quote:Op zondag 13 november 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
na t spaanse tournament start ik braziliaans op.
lekker, zulke kleine tournaments
(ik ben benieuwd wie Frans aandurft)
Na 1948 wil ik een 1939 tournament gaan doen.quote:Op zondag 13 november 2005 10:40 schreef Sokolsky het volgende:
1948 komt als het babysitten van Mindfuck is afgelopen. Morgen komt Letter from an Unknown Woman op de BBC, dat helpt een beetje.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Na 1948 wil ik een 1939 tournament gaan doen.
Een Mike-tournament. Ik heb me laten vertellen dat die erg decadent zijnquote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Na 1948 wil ik een 1939 tournament gaan doen.
Grease wint altijd?quote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een Mike-tournament. Ik heb me laten vertellen dat die erg decadent zijn.
In die tijd heette het nog 'Greasch'.quote:
In zwart/wit, met Gershwin op de soundtrack?quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef Mike het volgende:
In die tijd heette het nog 'Greasch'.
nu welquote:Op maandag 28 november 2005 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Voor de duidelijkheid: nomineren voor 1948 is begonnen, zie mijn signature. Ik voel me daar een beetje eenzaam; heb bijvoorbeeld nog geen dolle honden in dat topic kunnen betrappen.
afzonderlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:38 schreef Sokolsky het volgende:
Edi!
(ik hoop dat de 10 Dekalogs dan zonder problemen mee mogen doen)
Hip. Ik heb ook nog een Wajda en deze liggen. En deze, maar daar kan ik geen ondertitels voor vindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:35 schreef dolle_hond het volgende:
misschien dat er na het spetterende brazilie - tournament wel een poolse - film tournament georganiseerd gaat worden
Schitterende organisatie vooral, met die linkjes en zoquote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef Sokolsky het volgende:
1948 is klaar, ik wil wel weer een nieuwe doen. Het leukste tournament tot nu toe vond ik Beste Regisseur; een re-run lijkt me wel wat, alhoewel de vorige slechts iets meer dan een jaar geleden was.
moeilijk maar leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:29 schreef Sokolsky het volgende:
UK apart is wel erg moeilijk.
Ik zat een beetje te denken aan Kurosawa.
dat gaat gorro nou toch doen met 96?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil nog eens iets met uitslagen zoals 21-17 of 24-4. Een iets toegankelijker tournament. Beste actiefilm of beste thriller. Beste Joel Schumacher film. Beste Scorsese. Beste Bruce Willis film. Zoiets.
Films die ondersteund worden, mogen niet meedoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
wat me ook wel leuk lijkt is een tournament waar alleen films met minder dan 100 votes op imdb aan mee mogen doen.
het beste onbekende films - tournament
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
wat me ook wel leuk lijkt is een tournament waar alleen films met minder dan 100 votes op imdb aan mee mogen doen.
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
en bij 0-0 gaat de film met de minste votes op imdb doorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Films die ondersteund worden, mogen niet meedoen.
klinkt goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:34 schreef laurenzo85 het volgende:
1960 lijkt me wel om voor een volgende keer te organiseren...![]()
Ik weet niet in hoeverre ik daarover zeggenschap heb, maar ik heb er iiig geen moeite mee..quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een tournamentje doen. Maar dan wordt het waarschijnlijk 1994 (of 1995.) Omdat ik zelf ook zoveel mogelijk wil stemmen.
Zou ik daar mee wachten tot Gorro klaar is met '96 of maakt het jullie niet zo veel uit als er twee jaren 90 tournoois tegelijkertijd lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |