quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK, ik gooi even een slotje op FTR.
Ik ben em nu toch maar eens gestart na al die maandenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:43 schreef laurenzo85 het volgende:
En ik mijn 1960, die start ik dan wel als die van jou is afgelopen ofzo
pss kijk je nog anime? je oldscool ava hangt er nog in de OPquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hmmm, misschien dat ik binnenkort maar weer eens eentje begin. Al ga ik binnenkort wel 2 weken op vakantie. Maar dan kan iemand anders het misschien over nemen of blijft de ronde gewoon heel lang open staan.
Eerst maar eens weer een leuk jaartal bedenken.
Ik kan altijd wel wat overnemen. Ik weet op dit moment toch geen leuk tournament.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hmmm, misschien dat ik binnenkort maar weer eens eentje begin. Al ga ik binnenkort wel 2 weken op vakantie. Maar dan kan iemand anders het misschien over nemen of blijft de ronde gewoon heel lang open staan.
Eerst maar eens weer een leuk jaartal bedenken.
Ik keek eigenlijk vooral Naruto en Bleach, maar die fillersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
pss kijk je nog anime? je oldscool ava hangt er nog in de OP
Dat lijkt me wel wat om te starten (dit weekend ofzo), er lopen nu toch nauwelijks tournaments. Of een Chaplin-tournament, maar da's misschien wel wat erg oldschool?quote:Op maandag 8 mei 2006 02:08 schreef Sai het volgende:
- Woody Allen tournament
Ah, zo goed heb ik het dus gevolgd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
1960 is zo ongeveer afgelopen. Le Trou staat in de finale met een nulletje of 8 voor.
Ik ben ook wel voor Zuid-Korea.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:14 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vindt men van Zuid-Korea? Ik wilde al meer films uit die richting gaan kijken, en zo'n tournament starten is dan een leuke aanleiding.
Laat ik eens de behulpzame mod spelen en [Tournament] Zuid-Korea zeggen.quote:
Mja, een tournament waarin daadwerkelijk mensen stemmen zou inderdaad wel aardig zijn...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:14 schreef Sokolsky het volgende:
1993 is ook een optie, dan gaan er ook nog mensen stemmen
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef mitt het volgende:
Is Beste Serie al eens geweest?
ja allangquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef mitt het volgende:
Is Beste Serie al eens geweest?
Ah, jaren en jaren geleden dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja allang
dat had zelfs jij kunnen weten.
mamamiep heeft dat georganiseerd, samen met blaatschaap.
in de tijd dat jij en ik beiden nog vaak op #FTR kwamen
FTR Tournamentsquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
16.42.01 [ziggyziggygamey] hm, hoeveel tournaments lopen er op dit moment eigenlijk?
16.43.29 [ziggyziggygamey] volgens mij maar twee
16.45.11 * ziggyziggygamey is now known as ziggyziggyziggy
16.47.20 [ziggyziggyziggy] volgens mij is er namelijk nog nooit een tournament geweest van de slechtste film ooit
En die wil ik wel starten.
Maar Bergman, Lynch of Fellini wint deze keer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop stilletjes, tegen beter weten in, dat Kubrick niet opnieuw zou winnen.
Sokolsky laat Lynch bij Bergman staanquote:
De enige die vorige keer echt in de buurt kwam was Kurosawa met een 21-17 verlies in de halve finale, nadat hij zelfs even 16-17 voor stond.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Maar Bergman, Lynch of Fellini wint deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |