Waarom gaan de Fonda's het niet redden?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef lot3 het volgende:
Aaron Eckhart in Erin Brockovich
Henry en Peter Fonda
Charles Bronson; ze gaan het niet redden, maar mogen ze wel genoemd worden?
ik heb zo het vage vermoeden dat die eruit gestemd worden; Henry zou het iets langer vol kunnen houden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Waarom gaan de Fonda's het niet redden?
Ik heb me goed vermaakt met Starsky and Hutch en met de Royal Tenenbaums.quote:
Ik heb bijna m'n TV het raam uit geflikkerd, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik heb me goed vermaakt met Starsky and Hutch en met de Royal Tenenbaums.
What's the big deal? Dan stem je ze toch weg?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb bijna m'n TV het raam uit geflikkerd, maar dat terzijde.
Je hebt je dus goed vermaakt, ok, maar vind je dan ook dat ze meteen in een beste acteurtournament thuishoren?
Sinds Tripel X 2 lijkt het me niet echt gepast om dit soort acteurs mee te nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef Frollo het volgende:
Hebben we Ice Cube al? Deed 't toch heel aardig in Three Kings.
Klopt Het is idd Jan Decleirquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Frollo het volgende:
Jan Decleir moet het zijn, Chielus, maar voor de rest prima lijstje
quote:
Heb nog geen slechte rol van 'm gezien. Vond 'm goed in Pulp Fiction, Reservoir Dogs en From Dusk Till.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:50 schreef Gorro het volgende:
Nu al de tweede die hem noemt. Hij kan goede films maken, maar hij zou echt nooit voor de camera moeten verschijnen
Ik vind hem schitterend. Alleen die kop al.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
Heb nog geen slechte rol van 'm gezien. Vond 'm goed in Pulp Fiction, Reservoir Dogs en From Dusk Till.
quote:Op zondag 8 mei 2005 11:09 schreef lot3 het volgende:
-Luis Guzmán
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |