quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja.. maar kneedownen motorrijden is ook verslavend
Boeie, bandjes zijn toch bijna opquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef bwt het volgende:
ja, maar dan moet je wel een keer aan de andere kant doen.
Anders gaan je banden on-evenredig slijten
quote:
Zwaaitopic is hier >>quote:
Helemaal niksquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef bwt het volgende:
HAHHAHA, lang leve de Gendarmery
Hicham, wat heb jij op franse websites te zoeken?
Oh ja, goed dat je het even zegt. Die van Fulcrum klopt ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef bwt het volgende:Suzuki GSX600F '91 - (stinkie) nu wel goed?
en ook nog zelf gedaan ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ziet er wel liev uitNog een verhaal erachter?
![]()
Fulcrum is geen mietje![]()
Heb jij dat gedaan? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gewijzigdquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Waarom staat Lars boven de ZX-6 en 7 R'en?
eigenlijk moet mijn VFR er ook uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gewijzigd![]()
Tevens Lars een stukkie omlaag gezet, klopte inderdaad niet
Wie heeft dat gezegd danquote:
It's your callquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk moet mijn VFR er ook uit![]()
officieel is ie niet meer van mij
![]()
maar je mag er ook mee wachten tot ik een andere motor heb hoor![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd danVind dat je toch aardig wat lef moet hebben om met de slijptol aan de gang te gaan, weet je hoeveel toeren die dingen maken
![]()
[..]
It's your call
Laten we het doen voor de nostalgie![]()
![]()
Ja man, en ik heb 2 linkerhanden dus dat is levensgevaarlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd danVind dat je toch aardig wat lef moet hebben om met de slijptol aan de gang te gaan, weet je hoeveel toeren die dingen maken
![]()
Ik heb het over mietjes in FokMC verband, niet maandverbandquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
![]()
Pff mietje, kappen met poetsen en raggen met dat dingquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik heb het over mietjes in FokMC verband, niet maandverband![]()
Heb meteen even mijn OPpic gewijzigd![]()
Wat issie toch mooi als ie netjes schoon is
Dan nog begrijp ik niet waarom je het aanhaalt, wat deed jouw die zin posten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik heb het over mietjes in FokMC verband, niet maandverband![]()
Wat een grote middenbokquote:Heb meteen even mijn OPpic gewijzigd![]()
Wat issie toch mooi als ie netjes schoon is
Slechts eenmaal gewassen, das alweer een tijdje geleden. Nu staat ie weer een week stil, had beter een hoes erover kunnen gooien. Heeft nu behoorlijk veel roest kansen gekregen in die hoosbuienquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pff mietje, kappen met poetsen en raggen met dat ding![]()
Waarschijnlijk per ongeluk verwijderd.quote:
Hihiquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Wat een grote middenbokAls je hem inklapt dan zit ie toch tegen je achterband aan
Hij is nog geen enkele keer ingegaan op meetaspectenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Dan nog begrijp ik niet waarom je het aanhaalt, wat deed jouw die zin posten?
Ik mis alleen dat red bull blikje op de fotoquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk per ongeluk verwijderd.Dus hier nog een keer, kan die weer in de OP.
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hihiklopt, maar ik ga ook niet zo plat howr
Ja ik probeerde nog te rellenquote:
misschien bang voor dubbele combi ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hij is nog geen enkele keer ingegaan op meetaspecten![]()
Alweer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar knap gedaan hoor Fulcrum.Ik ben trots op je. Maar wel voorzichtig aan doen he!
![]()
Goed opgeletquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik mis alleen dat red bull blikje op de foto
Ik zet hem ff op groothoofdje
[..]
Misschien weet ie nog niet met welke korrel schuurpapier hij die schaamranden wegkrijgtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien bang voor dubbele combi ?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar knap gedaan hoor Fulcrum.Ik ben trots op je.
Dan geloven we het nog niet hequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef vetprob het volgende:
[..]
Misschien weet ie nog niet met welke korrel schuurpapier hij die schaamranden wegkrijgt
500 gaat het bestequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef vetprob het volgende:
[..]
Misschien weet ie nog niet met welke korrel schuurpapier hij die schaamranden wegkrijgt
Nou heb ik duidelijk bewijs gezien.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik probeerde nog te rellen![]()
![]()
Maar knap gedaan hoor Fulcrum.Maar wel voorzichtig aan doen he!
![]()
en dan ga jij Wheely les gevenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die gast is echt the man![]()
Keertje kneedown meet houden fulcrum, kunnen we leren kneedownen
jaaaaahquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha, ik heb de zitpositie ook wel eens geprobeerd, maar dat durfde ik toen ook niet aan. Het is dat een ervaren iemand met me meeging en me de zitpositie liet zien etc., anders zou ik het ook lang niet kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou heb ik duidelijk bewijs gezien.
En ik heb al weer gefaald.![]()
Ik slijm dus gewoon om tips.
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij zou de 2e in Fok-MC zijn die het kan laten zienquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zal eens vragenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Haha, ik heb de zitpositie ook wel eens geprobeerd, maar dat durfde ik toen ook niet aan. Het is dat een ervaren iemand met me meeging en me de zitpositie liet zien etc., anders zou ik het ook lang niet kunnen![]()
Geen bekenden die het wel kunnen?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Misschien ook de 2e in de Fok! MC die op zn bek gaat in het gezelschap van de rest van de Josti! MCquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij zou de 2e in Fok-MC zijn die het kan laten zien![]()
![]()
Ik voel een meet aankomen, maar Fulcrum blijft krampachtig mijn posts ontwijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Ik ben wel langzaam aan begonnen met verzitten, maar ik voel dat ik niet ver genoeg ga verzitten. Misschien eens een keer een filmpje van laten maken, dan kan ik zien wat ik verkeerd doe.
Jaaaa filmpje maken, ben ik gek opquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Ik ben wel langzaam aan begonnen met verzitten, maar ik voel dat ik niet ver genoeg ga verzitten. Misschien eens een keer een filmpje van laten maken, dan kan ik zien wat ik verkeerd doe.
Wie was de 1e dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien ook de 2e in de Fok! MC die op zn bek gaat in het gezelschap van de rest van de Josti! MC![]()
![]()
Ze heeft een echte motor, dan hoeft dat niet zo extreemquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaaa filmpje maken, ben ik gek op![]()
Je moet trouwens inderdaad heel erg verzitten
Hijzelfquote:Wie was de 1e dan?![]()
is gewoon een kwestie van oefenen en met een goed gevoel op je motor zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Okee, komen jullie maar naar Friesland dan, hebben hier een aantal hele fijne rotondesquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik voel een meet aankomen, maar Fulcrum blijft krampachtig mijn posts ontwijken
![]()
![]()
Vetprobquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaaa filmpje maken, ben ik gek op![]()
Je moet trouwens inderdaad heel erg verzitten
[..]
Wie was de 1e dan?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Okee, komen jullie maar naar Friesland dan, hebben hier een aantal hele fijne rotondes![]()
kan nog best snel zijn die meetquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Okee, komen jullie maar naar Friesland dan, hebben hier een aantal hele fijne rotondes![]()
Al geopperd, maar weinig reacties nog gezien. Zie momenteel ook maar weinig die echt staan te springen om te meeten en zonder naritje is er weinig aan de megameet. Wel leuk hoor, eventjes deel uitmakten van die lange stoet.quote:
Ik verbaas me over de volgorde van het leerproces hier. Ik heb altijd geleerd om eerst de basisdingen te leren zoals met de motor naast je te lopen, normaal kunnen optrekken, fantsoenlijk kunnen remmen, de motor onder controle kunnen houden en een normaal bochtje kunnen pakken. Maar hier beginnen ze blijkbaar allemaal andersom, kan wel leerzaam zijn! Ben eigenlijk best wel benieuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Kneedownen is helemaal niet moeilijk hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik verbaas me over de volgorde van het leerproces hier. Ik heb altijd geleerd om eerst de basisdingen te leren zoals met de motor naast je te lopen, normaal kunnen optrekken, fantsoenlijk kunnen remmen, de motor onder controle kunnen houden en een normaal bochtje kunnen pakken. Maar hier beginnen ze blijkbaar allemaal andersom, kan wel leerzaam zijn! Ben eigenlijk best wel benieuwd
Wie weet gaan de rijscholen het helemaal anders doen over een paar jaar: in de eerste paar lessen leren driften door de bochten, daarna kneedownen in een bocht, daarna de stepjes aan de grond proberen te rijden, daarna de schaamrandjes weg proberen te rijden, daarna de kijktechniek oefenen, daarna de voertuigbeheersing en daarna de basisdingen zoals optrekken, remmen, schakelen en de controle over het gas.
proest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, ik ga wel heenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef vetprob het volgende:
[..]
Al geopperd, maar weinig reacties nog gezien. Zie momenteel ook maar weinig die echt staan te springen om te meeten en zonder naritje is er weinig aan de megameet. Wel leuk hoor, eventjes deel uitmakten van die lange stoet.Maar leuker om naar te kijken
Fulcrum, heb je mail/msnquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kneedownen is helemaal niet moeilijk hoor![]()
Bovendien bevordert het de voertuigbeheersing wel![]()
blubquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef vetprob het volgende:
[..]
Fulcrum, heb je mail/msn![]()
Ga zo weg, maar moet nog daten
Ow, gemist waarschijnlijk. Ik denk er nog even over na.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef vetprob het volgende:
[..]
Al geopperd, maar weinig reacties nog gezien. Zie momenteel ook maar weinig die echt staan te springen om te meeten en zonder naritje is er weinig aan de megameet. Wel leuk hoor, eventjes deel uitmakten van die lange stoet.Maar leuker om naar te kijken
Nickquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je nog vrijgezelle chickies over dan?![]()
maarre nick@hotmail, waarvan nick niet nick is, maar mijn nick![]()
wat was er mis mee dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het even zegt. Die van Fulcrum klopt ook niet
Even editten![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef vetprob het volgende:
Damn, deze week dus mooi weer. Even die banden eronder leggen en kijken of ik het ook nog kan.Gelijk maar stoppies e.d. proberen, schijnt dat dat met siliconenlaag beter gaat.
En voor nu, adios![]()
ikke sta d'r ook niet bij...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het even zegt. Die van Fulcrum klopt ook niet
Even editten![]()
Ural dus!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ergens zoek ik nog steeds een spotgoedkope oldtimer. Past mooi in de nieuwe tuin. Alle ruimte om te knutselen
175CC 2takt 1977quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ergens zoek ik nog steeds een spotgoedkope oldtimer. Past mooi in de nieuwe tuin. Alle ruimte om te knutselen
Maak dan zelf ff een regeltje zoals in de OP zodat hicham alleen hoeft te copy - pastenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ikke sta d'r ook niet bij...
noch met ural,noch met beemert.
die Jawaquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
175CC 2takt 1977
Jawa 3.5 Euroliner
Honda 550
CZ 250 Sport
GS 550
CB 400F
CB 350F
Yamaha XS 750
![]()
Voor het koppeltje misschien wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:06 schreef bwt het volgende:
Zou haast denken dat het weer bed tijd is voor de meesten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ikke sta d'r ook niet bij...
noch met ural,noch met beemert.
quote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
quote:
Vond ik ook de beste van de marktplaats linksquote:
Die pics heb ik hier wel 2 keer gepost.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
-edit
KickeH motorhttp://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101847/1
Maar zag dat pepijn het topic al had gevondenen voor zichzelf heeft gehouden
![]()
Dit moet wel een letterlijke c/p zijn.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:41 schreef hicham het volgende:
Amai, zenne mooie filmpke hiero >> http://www.cbr900.de/sc57(...)alien_01_aktion.mpeg
Heb je voorlopig nog niet genoeg te klussen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Sow heej, jij wordt zeker werknemer van de maandquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:52 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ben al meer dan 10 minuten op mijn werk, de computer is net pas klaar met opstarten.
![]()
Pastelkleurtjesquote:ben nu met een strakke en stoere zwarte Clio met pastel groene kleurtjes in het interieur.![]()
Oh, toen was ik nog klein zekerquote:Die pics heb ik hier wel 2 keer gepost.![]()
8:00quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:58 schreef hicham het volgende:
Sow heej, jij wordt zeker werknemer van de maand
Je moet toch pas 8.30 beginnen?![]()
Hmpr, misschien dat iemand anders nog weet wat ik post.quote:Oh, toen was ik nog klein zeker![]()
quote:Zat even achter youssef's PC en heb 1 van die pics als achtergrond ingesteld
quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit moet wel een letterlijke c/p zijn.....
Da bent gij zeker aan't crossen nu?quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen c/p [afbeelding] ik probeer je vast te laten wennen aan het Vlaams taalgebruik
Overgehouden van je eigen jawa 640 oid?quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens ook nog onderdelen voor liggen, tot enkele jaren geleden hadden deze nog hetzelfde motorblok.![]()
2 takt is niet belangrijk, uiterlijk en specs maken het helemaal goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat moet je met een 2 takt motor.![]()
De gendarmerie mag u zo van uwen crosser afrijden als'ge niet luistert.quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
Da bent gij zeker aan't crossen nu?![]()
Ik had het over spijbelen.........quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De gendarmerie mag u zo van uwen crosser afrijden als'ge niet luistert.![]()
Euuh...quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Da bent gij zeker aan't crossen nu?![]()
Oow, op die fiets. Begreep het al nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had het over spijbelen.........![]()
Leuk taaltje toch?
Geen vlaams maar wel grappig....quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuh...![]()
![]()
Hoe dan ook, ik heb hier wel een tip om nog meer te wennen aan de Vlamen: pak een willekeurig motor-forum topic url en zet erachter "?ikwilke". Zonder de aanhalingstekens uiteraard. Dan krijg je dus zoiets: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101605/1?ikwilke
Veel leesplezier![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:05 schreef hicham het volgende:
Overgehouden van je eigen jawa 640 oid?
Vetprob post hier amper, moet wel erg veel terugbladeren.quote:Leuk die motorhistorie van je, had je die website in vetprob's sig al gechecked?![]()
quote:Lieve site![]()
Wij kennen ook wel synoniemen, maar het verband was even niet aanwezig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik had het over spijbelen.........![]()
Leuk taaltje toch?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vetprob post hier amper, moet wel erg veel terugbladeren.![]()
quote:Danny (Administrator) - maandag 15 augustus 2005 @ 00:59
youssef weg tot ergens in 2007 na doorposten met kloon
Site ziet er wel grappig uit, het amateurisme straalt er vanaf wat de bezoeker de indruk geeft dat je meer om motoren geeft dan om webdesignquote:Check:![]()
![]()
![]()
[..]
Moest perse met templates werken, WS_FTP kon niet.
Dat had wel "iets" in het design gescheeld .. maar niet al teveel.![]()
![]()
Vatte het niet zo letterlijk op dat de kloontjes ook geband waren.quote:
Ja euh, geef er maar een positieve draai aan.quote:Site ziet er wel grappig uit, het amateurisme straalt er vanaf wat de bezoeker de indruk geeft dat je meer om motoren geeft dan om webdesign![]()
Daar kon die dan niet op wachten.quote:Had ie trouwens al een tijdje in z'n sig, wachtende op een reactie van jou![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
Hoe dan ook, ik heb hier wel een tip om nog meer te wennen aan de Vlamen: pak een willekeurig motor-forum topic url en zet erachter "?ikwilke". Zonder de aanhalingstekens uiteraard. Dan krijg je dus zoiets: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101605/1?ikwilke
Was het in eerste instantie ook niet, de vorige melding in het banmeldtopic ging namelijk tot 2006. Daarna opeens een nieuwe melding tot 2007, danny was kennelijk niet echt gecharmeerd van vetprobquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vatte het niet zo letterlijk op dat de kloontjes ook geband waren.
Gatquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een gat in de forumprogrammatuur.
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:56 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker gebleven om aan de motor te knutselen eigenlijk, maar kan de energie niet vinden om uit m'n stoel te komen en om te kleden![]()
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:56 schreef hicham het volgende:
It's not a bug, it's a feature
Kende jij toch al?
Ben nog steeds niet opgestaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar .. niets menselijk is u vreemd.
![]()
quote:
Volgens mij moet je er wel zelf achter aan, anders krijg je een boete dat je verkeerd verzekerd was. Die boetes zijn niet mis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet opgestaan
Maar heb wel andere dingen geregeld die vanuit mijn stoel konden
Weet niet of ik nog wel naar buiten ga, heb wel weer genoeg gedaan eigenlijk![]()
[..]
Iemand trouwens enig idee hoe dat gaat van particulier naar ziekenfonds? Ik ben nu particulier verzekerd bij Agis en ivm stage moet ik nu het ziekenfonds in. Gaat dat vanzelf ofzo?Heb al wel een formuliertje op de website ingevuld dat ze mij moeten bellen tussen 11:00 en 12:00 (scheelt weer beltegoed [afbeelding]) maar een eerdere informatieve post is altijd welkom...
Maar volgens mij maak ik weinig kans, de arbeiders zijn weer aan het arbeid
Is al gebeurt ergens in deeltje 283 ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]!
[..]
[..]
Vond ik ook de beste van de marktplaats linksQua looks dan
pitten
-edit
KickeH motorhttp://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101847/1
Maar zag dat pepijn het topic al had gevondenen voor zichzelf heeft gehouden
![]()
Ik dacht eerst dat de werkgever dat allemaal regelde, maar hoorde toen idd dat je wel zelf erachteraan moet gaan en vervolgens moet doorgeven aan de werkgever waar je bent verzekerd oidquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er wel zelf achter aan, anders krijg je een boete dat je verkeerd verzekerd was. Die boetes zijn niet mis.
Maar volgend jaar verdwijnt het verschil tussen particulier en ziekenfonds. Ga je waarschijnlijk nog meer betalen.![]()
quote:Met ziekenhuis samenhangende zorg
Flaporencorrectie (voor kinderen tot 16 jaar)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
mogguh![]()
Oh nee je avatar doet het niet Hicham [afbeelding]
Doe dat nog eens danquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is al gebeurt ergens in deeltje 283 ofzo...![]()
Staat erin voor de volgende OPquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Fok Motorclub [SC Deel 284] bwt let niet op
(het was deel 284)
dan zit er voor mij niets anders op om maar een Aprillia aan te schaffenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Staat erin voor de volgende OP
De enige BMW op de lijst momenteel
Je hebt wel Raus van de troon gestoten want nu sta jij bovenaan ivm alfabetische volgorde
Dankquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Staat erin voor de volgende OP
De enige BMW op de lijst momenteel
Je hebt wel Raus van de troon gestoten want nu sta jij bovenaan ivm alfabetische volgorde
Hadden we het daar niet gister al op MSN over, aandachttrekkerquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zit er voor niets anders op om maar een Aprillia aan te schaffen![]()
sta ik lekker bovenaan in de OP![]()
heeH, ik herken die motoren, die zijn van Zot, de botte lulquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
"Schuurtje"
Kicken joh, alle ruimte om te werken![]()
Nog een wireless antenne d'rop en je kan ook tussendoor Fok!MC'en![]()
Mijn volgende motor word dan een Aermacchi Sprint 350quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
Hadden we het daar niet gister al op MSN over, aandachttrekker![]()
Neem ik een AJP 400 ragbike erbij, sta ik bovenaan
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mijn volgende motor word dan een Aermacchi Sprint 350![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
whaaa vind ik daar toch even mijn treintjes [afbeelding]
[afbeelding]
Welk topic is dit?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:38 schreef hicham het volgende:
Dat is idd Zot, en je had verteld over die 30km zone
Doet zijn naam volledig eer aan
Overigens moet dat linksonder volgens mij ook voor schuurtje doorgaan
Die heeft geen schuurtje in z'n tuin, maar een tuin bij z'n schuurtje
Oh ja? De TT doet anders vermoedenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:01 schreef bwt het volgende:
Hey, 't is een motor topic hoor geen treinen..........
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/107413/1quote:
Nee joh, ik zat nog in mijn krantenlopers kostuumquote:Ennn zit je nog steeds in je pielemuisjekostuum in bed te internetten?![]()
O ja?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja? De TT doet anders vermoeden
[..]
Ja maar, ja maar...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef bwt het volgende:
[..]
O ja?
wat dan?
ik zie hier toch staan "Fok Motorclub" refererend aan motoren.........................
lmaoquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar wat is dat apparaat rechtsonder?
[afbeelding]
Lijkt wel op een slijptol![]()
is een treintje bij nachtquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
lmao![]()
Treintje doet het wel! Net ff al het rails opgeschuurd.. Filmpje![]()
Edit: whaaaa hij doet het niet [afbeelding]
Live meekijken was leukerquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
zo dan.. filmpje, en dan opslaan gebruiken
Kut NSquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
al die bladeren ook op de rails![]()
als je een beetje rond gaat kijjken kom je er ook achter dat Sabra helemaal neit zo goedkoop isquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Actie bij Sabra:
[afbeelding]
Kan ik zelf alleen geen gebruik van makenlosse velg actie
Biggelaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je een beetje rond gaat kijjken kom je er ook achter dat Sabra helemaal neit zo goedkoop is
heb een adres in Oisterwijk ligt vlakbij Den Boschniu die was ruim 60 euro goedkoper dan Sabra voor achterband![]()
nee die is het nietquote:
Kiek anders hier: http://www.tuningspecialist.com/frameset.htmquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Actie bij Sabra:
[afbeelding]
Wow, goedkoop manquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Actie bij Sabra:
[afbeelding]
quote:Michelin Pilot Power
Pair Price Price Rear Tyre
120/70ZR17 and 180/55ZR17 : 185 Euros.
120/70ZR17 and 190/50ZR17 : 190 Euros.
120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 180 Euros.
110/70ZR17 and 160/60ZR17 : 175 Euros.
120/65ZR17 and 180/55ZR17 : 185 Euros.
we zullen je missen Yoessefquote:
Zou het.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef probbig het volgende:
Toch aardig dat ie meteen even komt kijken in FokMC of ik geen kloontjes maak![]()
dat dacht ik ook meteen toen ik zag dat ie tot 2007 verbannen wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou het.![]()
Ik denk dat ze mail gehad hebben.![]()
http://www.ebay.de ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet iemand hier de URL van de Marktplaats oid in Duitsland ?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:28 schreef hicham het volgende:
Is dat carbon permanent te buigen oidNetzoals ijzer dat je gewoon ff flink er tegenaan drukt en in vorm duwt
![]()
Breken en lijmen lijkt mij. Maar hoe precies weet ik niet.quote:Hoe kan ik zoiets rechtmaken![]()
Had ik net ook gekekenquote:http://www.ebay.de
7,50 per velg bij Sabra incl. balancerenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ riet: erg goede prijzen iddmaarja, moet ik ze zelf erom zien te leggen en balanceren
slijptolquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar wat is dat apparaat rechtsonder?
[afbeelding]
Lijkt wel op een slijptol![]()
Ebay sucksquote:
Viellieght diese? http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Home.aspxquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ebay sucks![]()
ik ben ooit op een andere site geweest waar diverse motoren aangeboden werden
zelf ook al flink aan het googelen geweest maar die site nog niet gevonden![]()
Is het al verhoogd tot 2007?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat dacht ik ook meteen toen ik zag dat ie tot 2007 verbannen was![]()
Sommige mensen zijn en blijven achterbaks![]()
Meeten! Meeten! Meeten!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Is het al verhoogd tot 2007?
Youssef. Ik zal je wel missen, maar ja we kunnen altijd nog meeten.
![]()
Had het al in de gaten ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef Rausdouwer het volgende:
@bwt, het onderwerp wordt al gauw teruggebracht op motoren.![]()
Hoezo dat? Volgens mij is het nog best handigquote:
Ben je nu motoren in het buitenland aan het kijkenquote:ben maar naar Belgique uitgeweken
Jaja, rustig aan. Was aan het etenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
Waar blijft de reply van Hicham nou over dat carbon?![]()
Maar waarom denk je dat ze het veel in de F-1 gebruiken?
Vanwege de enorme stijfheid van dit materiaal.
En het is eenmaal gebruiksklaar niet meer plooibaar.![]()
Breken en lijmen, of nog beter breken en bouten dus.
Ik weet niet hoe dat bij jouw afgebroken is, maar anders moet je er een metalen L profiel op vast maken.
En anders doe je toch ff een nieuwe gewoon.![]()
wil rijden niet sleutelen,quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
Maarrrr Martie, waarom kijk je in het buitenland.![]()
Op de Nederlandse Marktplaats staan ook mooie fietsen.![]()
![]()
![]()
Volgens mij doet een KLX650R niets onder in betrouwbaarheid dan de gemiddelde andere fiets uit Nippon.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
wil rijden niet sleutelen,
quote:en in nederland liggen de prijzen best hoog ten opzichte van DLD of BE![]()
en wil natuurlijk voor 10cent op 1e rang zitten![]()
omdat het gewoon niet handig zoeken is op die sitesquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij is het nog best handig
Heb me daar al geregistreerd ivm een zoektocht naar de juiste koplamp voor m'n Bandit
Je kunt je account gewoon op alle ebay sites gebruiken
[..]
Ben je nu motoren in het buitenland aan het kijken
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef bwt het volgende:
Ik zie mercy niet echt op een SM voorbij gaan.
Geloof dat hij wel iets langere tochten wilt rijden, niet korte ritjes
Hij wilde toch een fun fiets? En voor langere tochten kan hij bij Raus achterop.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef bwt het volgende:
Ik zie mercy niet echt op een SM voorbij gaan.
Geloof dat hij wel iets langere tochten wilt rijden, niet korte ritjes
:^quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Weer een GS500 kopen! Die dingen hebben zo ontiegelijk veel vermogen![]()
En die trekken je knie gewoon richting het asfaltquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Weer een GS500 kopen! Die dingen hebben zo ontiegelijk veel vermogen![]()
hebben dus helemaal geen zijdelingse steun oidquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
En die trekken je knie gewoon richting het asfalt
je bent ziek ga nu je pillen nemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm.. ik zat even te kijken of de KLX nog nieuw bestaat..
Grappig dat de allroad motoren in Nederland onder het kopje dualpurpose vallen, en op de Duitse site onder enduro.![]()
Maar ja who cares@Fok! MC.![]()
Kan wel gelijk kenbaar maken dat als ik verder van het werk ga wonen ik mogelijk alles de deur uit moet doen voor een Suzuki Burgman 400.![]()
Maar dan woon ik wel tussen de snobs in Nieuw Zeeland ofzo.![]()
Ik ben er zaterdag nog geweest. 55 kilometer rijden vanaf hier.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
je bent ziek ga nu je pillen nemen![]()
een vriendin van mij heeft daar een jaar gewoondze was blij weer terug in nederland te zijn
![]()
Beter, inleveren die CRquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm.. ik zat even te kijken of de KLX nog nieuw bestaat..
Grappig dat de allroad motoren in Nederland onder het kopje dualpurpose vallen, en op de Duitse site onder enduro.![]()
Maar ja who cares@Fok! MC.![]()
Kan wel gelijk kenbaar maken dat als ik verder van het werk ga wonen ik mogelijk alles de deur uit moet doen voor een Suzuki Burgman 400.![]()
Maar dan woon ik wel tussen de snobs in Nieuw Zeeland ofzo.![]()
Haha, it djust slippend my mind today while riding on road.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
Beter, inleveren die CR
En wat is een Burgman 400Toch niet zo een poepscooter heh
![]()
niet dat ik weetquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey BE heeft haar eerste les gehad vanochtend![]()
Niemand, we hebben het aan den lijve ondervondenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
Wie heeft er eigenlijk verzonnen dat een SM hebben sleutelen betekend
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef hicham het volgende:
Niemand, we hebben het aan den lijve ondervonden
Fervente meeters die opeens nog maar weinig kunnen meeten![]()
Terwijl ze gwoon bang zijn tanden te moeten rapen, wist je nog onze geplande vechtmeet![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
Avond
Wie heeft er eigenlijk verzonnen dat een SM hebben sleutelen betekend
Ik heb ook een Telegraaf abonnee die dus altijd een motorscooter in z'n tuin heeft staan. Ranzig dingquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha, it djust slippend my mind today while riding on road.![]()
Zo Burgman is wel betaalbaar qua nieuwprijs, en heel zuinig in het verbruik.
Dacht innitieel eigenlijk aan 2 kleine auto'tjes op gas, of diesel.
Meer een aderlating voor ander moois.![]()
Maar ja, dan zal er eerst iemand "om moeten" voor Middelharnis.![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/107443/1quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
niet dat ik weetVolgens mij heeft ze daar in Oslo helemaal geen tijd voor
Ik heb er anders 3 meetings mee gereden van meer dan 100 kilometer elk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
die eer deel jij met Peppotrovski![]()
vanwege het feit dat jullie niet meer dan 100 meter kunnen rijden met die dingen![]()
volgens mij moeten jullie iets meer met elkaar pratenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
niet dat ik weetVolgens mij heeft ze daar in Oslo helemaal geen tijd voor
Middelharnis is een leuke routequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha, it djust slippend my mind today while riding on road.![]()
Zo Burgman is wel betaalbaar qua nieuwprijs, en heel zuinig in het verbruik.
Dacht innitieel eigenlijk aan 2 kleine auto'tjes op gas, of diesel.
Meer een aderlating voor ander moois.![]()
Maar ja, dan zal er eerst iemand "om moeten" voor Middelharnis.![]()
Niks mis met de KLX, heb hem vrijwillig uit elkaar geknalt. Rijden doet ie prima, alleen remmen nog ff nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Niemand, we hebben het aan den lijve ondervonden
Fervente meeters die opeens nog maar weinig kunnen meeten![]()
Terwijl ze gwoon bang zijn tanden te moeten rapen, wist je nog onze geplande vechtmeet![]()
Dat zeg ik, vrijwilligquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
die eer deel jij met Peppotrovski![]()
vanwege het feit dat jullie niet meer dan 100 meter kunnen rijden met die dingen![]()
hoezo? we hebben sms, msn en mail en een klaar liggend ticketquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij moeten jullie iets meer met elkaar praten
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:15 schreef Makster het volgende:
Wacht is ff, het is Mercy![]()
Hoe istie ermee dan
Klinkt goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaat weer een heel stuk beter met me
en kan ook weer typen zoals je al gezien heb
![]()
EN niet onbelangrijk, wellicht staat er een pas opgeknapte GSX600F te koop van de winterquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Nu nog ff sjoppen naar wat moois en je bent weer de man. Maar waarom wacht je niet ff tot de winterScheelt je wel wat $$ denk ik. Vooral particulier
Ondertussen kan je je tijd doden op de CBR van Raus
Banenen liedquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Er zijn van die onverklaarbare dingen hè!
Zo ging ik zomaar 'Ik heb geen bananen' zingen toen ik net onderweg was![]()
Kom ik thuis, wil mijn pak uittrekken.. EN JA HOOR WAT HOOR IK DAAR UIT PA'S RADIO!! [afbeelding]
Juist ja, 'Ik heb geen bananen'!![]()
En dat nummer heb ik al jaren niet gehoord.. vage shit![]()
Oja en ik heb voor het eerst gedrift zonet![]()
Ik weet wat ik moet doen.. altijd 1 rondje op de rotonde voordat ik ga knieën, om te kijken of er rotzooi ligt. Maar ik was net een keertje eigenwijs, want ach ja, het is toch de rotonde in het dorp, en die is altijd schoon![]()
Niet dus.. mijn achterwiel gleed weg. Kon hem nog net houden gelukkig![]()
Weer een wijze les geleerd![]()
Die 480 euro die jouw fiets op moet brengen kan hij ook wel opschrokken zonder te wachten op het verzekeringsgeldquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
EN niet onbelangrijk, wellicht staat er een pas opgeknapte GSX600F te koop van de winter![]()
Nee, van de Boswachtersquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Banenen lied
Ken wel een bananenlied van Neophyte maar die bedoel je vast niet![]()
![]()
niks mis meer mee. 1750 mag ie weg. En weet nog niet zeker of ik 'm weg doe. Maar wil in principe wel een andere voor volgend seizoen. Rij er nu al 2 jaar op. En misschien houd ik 'm er wel gewoon mij, alsnog proberen er een fighter van te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Die 480 euro die jouw fiets op moet brengen kan hij ook wel opschrokken zonder te wachten op het verzekeringsgeld![]()
![]()
Maar waarom verkopen als je er zoveel moeite en energie insteekt
Owja zie je, die hebben Neophyte goed onderhanden genomenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, van de Boswachters![]()
Zo'n skihut nummer, vreselijk.. uit '99 ofzo?
Fighterquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
niks mis meer mee. 1750 mag ie weg. En weet nog niet zeker of ik 'm weg doe. Maar wil in principe wel een andere voor volgend seizoen. Rij er nu al 2 jaar op. En misschien houd ik 'm er wel gewoon mij, alsnog proberen er een fighter van te maken.
ik kwam gister terrecht tussen een gsxr fighterclubje ofzo, 5 van die aangepaste apperatenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:56 schreef Makster het volgende:
Ben me ook steeds meer aan het orienteren op een fighter. Heb wel zin om zo een ding te gaan bouwenHet is opzich teffus moeilijk, maar oefening baart kunst
Klopt inderdaad, hou het vooral simpelquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik kwam gister terrecht tussen een gsxr fighterclubje ofzo, 5 van die aangepaste apperaten
En gewoon simpel beginnen. Kuip eraf. Voorkuipje roven van zo'n SM'r 2 koplampjes boven elkaar Led verlichting, frame verven. Niet meteen al te moeilijk beginnen
zou ik snel even regelen! Ik krijg ze nog wel eens van de vorige eigenaar en die gooi ik dus ook weg na ze gelezen te hebben Kreeg nu een brief dat z'n auto met kenteken xx-xx-00 op de meldingslijst staat enin beslag genomen word zodra ie ergens word gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, moest even een afwasje van vrijdag doen, ruikt apart als je het hele weekend bent weggeweest.
Heb gelijk de hele keuken maar ontsmet.
Tyfusoverheidik moet mijn betalingen toch wat beter uitvoeren, maar eerder al 4 jaar geen problemen en nu achter elkaar.
![]()
Heb nu zelfs een heus dwangbevel te pakken.![]()
[[url=http://img335.imageshack.us/img335/8099/dwangbevelanoniem5vv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kreeg al eerder een aanmaning van deze rekening herinner ik mij vaag, maar had die weggegooid, want die was al lang en breed betaald.![]()
Blijkt nu dat ik ws een tikfoutje gemaakt heb, en het verkeerde bedrag had ingevuld eerder.
Kwam iets van 4 euro tekort.
De eerste aanmaning is 6 euro, en dan nu nog een boete er bovenop van 35 euro.![]()
De overheidsinstantie's weten het allemaal leuk te verzinnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Flinke mzzl met de overheidquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, moest even een afwasje van vrijdag doen, ruikt apart als je het hele weekend bent weggeweest.
Heb gelijk de hele keuken maar ontsmet.
Tyfusoverheidik moet mijn betalingen toch wat beter uitvoeren, maar eerder al 4 jaar geen problemen en nu achter elkaar.
![]()
Heb nu zelfs een heus dwangbevel te pakken.![]()
[[url=http://img335.imageshack.us/img335/8099/dwangbevelanoniem5vv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kreeg al eerder een aanmaning van deze rekening herinner ik mij vaag, maar had die weggegooid, want die was al lang en breed betaald.![]()
Blijkt nu dat ik ws een tikfoutje gemaakt heb, en het verkeerde bedrag had ingevuld eerder.
Kwam iets van 4 euro tekort.
De eerste aanmaning is 6 euro, en dan nu nog een boete er bovenop van 35 euro.![]()
De overheidsinstantie's weten het allemaal leuk te verzinnen.![]()
![]()
![]()
![]()
ff geen zin meer in. Deel van de kuip moet er binnenkort wel even vanaf voor de remvloeistof, maar denk dat ik het weer terugzet. Geen zin om nu geld er in te stoppen. MOet dan wel meteen ander frontkuipje en fighterstuur hebben en denk dat ik geld en tijd datlijk wel in huis kan stoppenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, hou het vooral simpel
Maar waarom niet nu beginnen. Stap 1 die hangbuik eraf en dan gelijk fighteren met die handel![]()
Sorry, moest nog even M-F bijlezen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
Flinke mzzl met de overheid
Voor dit soort dingen heb ik dus godzijdank een vriendin![]()
Ik ben weer schoonquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zou ik snel even regelen! Ik krijg ze nog wel eens van de vorige eigenaar en die gooi ik dus ook weg na ze gelezen te hebben Kreeg nu een brief dat z'n auto met kenteken xx-xx-00 op de meldingslijst staat enin beslag genomen word zodra ie ergens word gezien.
Postbank is ook leuk ja, had ooit girotel, gebruik het al een jaar ofzo niet meer maar er staat nog steeds een automatische betaling in die elke maand eruit gaatquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sorry, moest nog even M-F bijlezen.![]()
FS gaat morgen even haar charmes in de strijd werpen bij de hoge heren.
En die heeft MBA adminstratie by the way, dus die kan wel een potje administreren met het oog op de toekomst.![]()
Studeert ook al jaren voor SPD, maar alleen god weet of dat ooit wat gaat worden.![]()
[..]
Ik ben weer schoonrealtime overboeken met de Postbank.
Alhoewel die eerst nog een leuke melding gaf dat ze een storing hadden met het overboeken van geld naar rekeningen van derden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |