Die pics heb ik hier wel 2 keer gepost.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
-edit
KickeH motorhttp://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101847/1
Maar zag dat pepijn het topic al had gevondenen voor zichzelf heeft gehouden
![]()
Dit moet wel een letterlijke c/p zijn.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:41 schreef hicham het volgende:
Amai, zenne mooie filmpke hiero >> http://www.cbr900.de/sc57(...)alien_01_aktion.mpeg
Heb je voorlopig nog niet genoeg te klussen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ergens zoek ik nog steeds een spotgoedkope oldtimer. Past mooi in de nieuwe tuin. Alle ruimte om te knutselen
Sow heej, jij wordt zeker werknemer van de maandquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:52 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ben al meer dan 10 minuten op mijn werk, de computer is net pas klaar met opstarten.
![]()
Pastelkleurtjesquote:ben nu met een strakke en stoere zwarte Clio met pastel groene kleurtjes in het interieur.![]()
Oh, toen was ik nog klein zekerquote:Die pics heb ik hier wel 2 keer gepost.![]()
8:00quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:58 schreef hicham het volgende:
Sow heej, jij wordt zeker werknemer van de maand
Je moet toch pas 8.30 beginnen?![]()
Hmpr, misschien dat iemand anders nog weet wat ik post.quote:Oh, toen was ik nog klein zeker![]()
quote:Zat even achter youssef's PC en heb 1 van die pics als achtergrond ingesteld
quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit moet wel een letterlijke c/p zijn.....
Da bent gij zeker aan't crossen nu?quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen c/p [afbeelding] ik probeer je vast te laten wennen aan het Vlaams taalgebruik
Overgehouden van je eigen jawa 640 oid?quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens ook nog onderdelen voor liggen, tot enkele jaren geleden hadden deze nog hetzelfde motorblok.![]()
2 takt is niet belangrijk, uiterlijk en specs maken het helemaal goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat moet je met een 2 takt motor.![]()
De gendarmerie mag u zo van uwen crosser afrijden als'ge niet luistert.quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
Da bent gij zeker aan't crossen nu?![]()
Ik had het over spijbelen.........quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De gendarmerie mag u zo van uwen crosser afrijden als'ge niet luistert.![]()
Euuh...quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Da bent gij zeker aan't crossen nu?![]()
Oow, op die fiets. Begreep het al nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had het over spijbelen.........![]()
Leuk taaltje toch?
Geen vlaams maar wel grappig....quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuh...![]()
![]()
Hoe dan ook, ik heb hier wel een tip om nog meer te wennen aan de Vlamen: pak een willekeurig motor-forum topic url en zet erachter "?ikwilke". Zonder de aanhalingstekens uiteraard. Dan krijg je dus zoiets: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101605/1?ikwilke
Veel leesplezier![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:05 schreef hicham het volgende:
Overgehouden van je eigen jawa 640 oid?
Vetprob post hier amper, moet wel erg veel terugbladeren.quote:Leuk die motorhistorie van je, had je die website in vetprob's sig al gechecked?![]()
quote:Lieve site![]()
Wij kennen ook wel synoniemen, maar het verband was even niet aanwezig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik had het over spijbelen.........![]()
Leuk taaltje toch?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vetprob post hier amper, moet wel erg veel terugbladeren.![]()
quote:Danny (Administrator) - maandag 15 augustus 2005 @ 00:59
youssef weg tot ergens in 2007 na doorposten met kloon
Site ziet er wel grappig uit, het amateurisme straalt er vanaf wat de bezoeker de indruk geeft dat je meer om motoren geeft dan om webdesignquote:Check:![]()
![]()
![]()
[..]
Moest perse met templates werken, WS_FTP kon niet.
Dat had wel "iets" in het design gescheeld .. maar niet al teveel.![]()
![]()
Vatte het niet zo letterlijk op dat de kloontjes ook geband waren.quote:
Ja euh, geef er maar een positieve draai aan.quote:Site ziet er wel grappig uit, het amateurisme straalt er vanaf wat de bezoeker de indruk geeft dat je meer om motoren geeft dan om webdesign![]()
Daar kon die dan niet op wachten.quote:Had ie trouwens al een tijdje in z'n sig, wachtende op een reactie van jou![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:09 schreef hicham het volgende:
Hoe dan ook, ik heb hier wel een tip om nog meer te wennen aan de Vlamen: pak een willekeurig motor-forum topic url en zet erachter "?ikwilke". Zonder de aanhalingstekens uiteraard. Dan krijg je dus zoiets: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101605/1?ikwilke
Was het in eerste instantie ook niet, de vorige melding in het banmeldtopic ging namelijk tot 2006. Daarna opeens een nieuwe melding tot 2007, danny was kennelijk niet echt gecharmeerd van vetprobquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vatte het niet zo letterlijk op dat de kloontjes ook geband waren.
Gatquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een gat in de forumprogrammatuur.
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:56 schreef hicham het volgende:
Ik ben wakker gebleven om aan de motor te knutselen eigenlijk, maar kan de energie niet vinden om uit m'n stoel te komen en om te kleden![]()
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:56 schreef hicham het volgende:
It's not a bug, it's a feature
Kende jij toch al?
Ben nog steeds niet opgestaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar .. niets menselijk is u vreemd.
![]()
quote:
Volgens mij moet je er wel zelf achter aan, anders krijg je een boete dat je verkeerd verzekerd was. Die boetes zijn niet mis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet opgestaan
Maar heb wel andere dingen geregeld die vanuit mijn stoel konden
Weet niet of ik nog wel naar buiten ga, heb wel weer genoeg gedaan eigenlijk![]()
[..]
Iemand trouwens enig idee hoe dat gaat van particulier naar ziekenfonds? Ik ben nu particulier verzekerd bij Agis en ivm stage moet ik nu het ziekenfonds in. Gaat dat vanzelf ofzo?Heb al wel een formuliertje op de website ingevuld dat ze mij moeten bellen tussen 11:00 en 12:00 (scheelt weer beltegoed [afbeelding]) maar een eerdere informatieve post is altijd welkom...
Maar volgens mij maak ik weinig kans, de arbeiders zijn weer aan het arbeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |