quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja.. maar kneedownen motorrijden is ook verslavend
Boeie, bandjes zijn toch bijna opquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef bwt het volgende:
ja, maar dan moet je wel een keer aan de andere kant doen.
Anders gaan je banden on-evenredig slijten
quote:
Zwaaitopic is hier >>quote:
Helemaal niksquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef bwt het volgende:
HAHHAHA, lang leve de Gendarmery
Hicham, wat heb jij op franse websites te zoeken?
Oh ja, goed dat je het even zegt. Die van Fulcrum klopt ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef bwt het volgende:Suzuki GSX600F '91 - (stinkie) nu wel goed?
en ook nog zelf gedaan ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ziet er wel liev uitNog een verhaal erachter?
![]()
Fulcrum is geen mietje![]()
Heb jij dat gedaan? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gewijzigdquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef vetprob het volgende:
[..]![]()
Waarom staat Lars boven de ZX-6 en 7 R'en?
eigenlijk moet mijn VFR er ook uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gewijzigd![]()
Tevens Lars een stukkie omlaag gezet, klopte inderdaad niet
Wie heeft dat gezegd danquote:
It's your callquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk moet mijn VFR er ook uit![]()
officieel is ie niet meer van mij
![]()
maar je mag er ook mee wachten tot ik een andere motor heb hoor![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd danVind dat je toch aardig wat lef moet hebben om met de slijptol aan de gang te gaan, weet je hoeveel toeren die dingen maken
![]()
[..]
It's your call
Laten we het doen voor de nostalgie![]()
![]()
Ja man, en ik heb 2 linkerhanden dus dat is levensgevaarlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd danVind dat je toch aardig wat lef moet hebben om met de slijptol aan de gang te gaan, weet je hoeveel toeren die dingen maken
![]()
Ik heb het over mietjes in FokMC verband, niet maandverbandquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef hicham het volgende:
![]()
Pff mietje, kappen met poetsen en raggen met dat dingquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik heb het over mietjes in FokMC verband, niet maandverband![]()
Heb meteen even mijn OPpic gewijzigd![]()
Wat issie toch mooi als ie netjes schoon is
Dan nog begrijp ik niet waarom je het aanhaalt, wat deed jouw die zin posten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik heb het over mietjes in FokMC verband, niet maandverband![]()
Wat een grote middenbokquote:Heb meteen even mijn OPpic gewijzigd![]()
Wat issie toch mooi als ie netjes schoon is
Slechts eenmaal gewassen, das alweer een tijdje geleden. Nu staat ie weer een week stil, had beter een hoes erover kunnen gooien. Heeft nu behoorlijk veel roest kansen gekregen in die hoosbuienquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pff mietje, kappen met poetsen en raggen met dat ding![]()
Waarschijnlijk per ongeluk verwijderd.quote:
Hihiquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Wat een grote middenbokAls je hem inklapt dan zit ie toch tegen je achterband aan
Hij is nog geen enkele keer ingegaan op meetaspectenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Dan nog begrijp ik niet waarom je het aanhaalt, wat deed jouw die zin posten?
Ik mis alleen dat red bull blikje op de fotoquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk per ongeluk verwijderd.Dus hier nog een keer, kan die weer in de OP.
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hihiklopt, maar ik ga ook niet zo plat howr
Ja ik probeerde nog te rellenquote:
misschien bang voor dubbele combi ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef vetprob het volgende:
[..]
Hij is nog geen enkele keer ingegaan op meetaspecten![]()
Alweer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar knap gedaan hoor Fulcrum.Ik ben trots op je. Maar wel voorzichtig aan doen he!
![]()
Goed opgeletquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik mis alleen dat red bull blikje op de foto
Ik zet hem ff op groothoofdje
[..]
Misschien weet ie nog niet met welke korrel schuurpapier hij die schaamranden wegkrijgtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien bang voor dubbele combi ?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar knap gedaan hoor Fulcrum.Ik ben trots op je.
Dan geloven we het nog niet hequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef vetprob het volgende:
[..]
Misschien weet ie nog niet met welke korrel schuurpapier hij die schaamranden wegkrijgt
500 gaat het bestequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef vetprob het volgende:
[..]
Misschien weet ie nog niet met welke korrel schuurpapier hij die schaamranden wegkrijgt
Nou heb ik duidelijk bewijs gezien.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja ik probeerde nog te rellen![]()
![]()
Maar knap gedaan hoor Fulcrum.Maar wel voorzichtig aan doen he!
![]()
en dan ga jij Wheely les gevenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die gast is echt the man![]()
Keertje kneedown meet houden fulcrum, kunnen we leren kneedownen
jaaaaahquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha, ik heb de zitpositie ook wel eens geprobeerd, maar dat durfde ik toen ook niet aan. Het is dat een ervaren iemand met me meeging en me de zitpositie liet zien etc., anders zou ik het ook lang niet kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou heb ik duidelijk bewijs gezien.
En ik heb al weer gefaald.![]()
Ik slijm dus gewoon om tips.
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij zou de 2e in Fok-MC zijn die het kan laten zienquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zal eens vragenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Haha, ik heb de zitpositie ook wel eens geprobeerd, maar dat durfde ik toen ook niet aan. Het is dat een ervaren iemand met me meeging en me de zitpositie liet zien etc., anders zou ik het ook lang niet kunnen![]()
Geen bekenden die het wel kunnen?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Misschien ook de 2e in de Fok! MC die op zn bek gaat in het gezelschap van de rest van de Josti! MCquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij zou de 2e in Fok-MC zijn die het kan laten zien![]()
![]()
Ik voel een meet aankomen, maar Fulcrum blijft krampachtig mijn posts ontwijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Ik ben wel langzaam aan begonnen met verzitten, maar ik voel dat ik niet ver genoeg ga verzitten. Misschien eens een keer een filmpje van laten maken, dan kan ik zien wat ik verkeerd doe.
Jaaaa filmpje maken, ben ik gek opquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Ik ben wel langzaam aan begonnen met verzitten, maar ik voel dat ik niet ver genoeg ga verzitten. Misschien eens een keer een filmpje van laten maken, dan kan ik zien wat ik verkeerd doe.
Wie was de 1e dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschien ook de 2e in de Fok! MC die op zn bek gaat in het gezelschap van de rest van de Josti! MC![]()
![]()
Ze heeft een echte motor, dan hoeft dat niet zo extreemquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaaa filmpje maken, ben ik gek op![]()
Je moet trouwens inderdaad heel erg verzitten
Hijzelfquote:Wie was de 1e dan?![]()
is gewoon een kwestie van oefenen en met een goed gevoel op je motor zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Okee, komen jullie maar naar Friesland dan, hebben hier een aantal hele fijne rotondesquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik voel een meet aankomen, maar Fulcrum blijft krampachtig mijn posts ontwijken
![]()
![]()
Vetprobquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jaaaa filmpje maken, ben ik gek op![]()
Je moet trouwens inderdaad heel erg verzitten
[..]
Wie was de 1e dan?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Okee, komen jullie maar naar Friesland dan, hebben hier een aantal hele fijne rotondes![]()
kan nog best snel zijn die meetquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Okee, komen jullie maar naar Friesland dan, hebben hier een aantal hele fijne rotondes![]()
Al geopperd, maar weinig reacties nog gezien. Zie momenteel ook maar weinig die echt staan te springen om te meeten en zonder naritje is er weinig aan de megameet. Wel leuk hoor, eventjes deel uitmakten van die lange stoet.quote:
Ik verbaas me over de volgorde van het leerproces hier. Ik heb altijd geleerd om eerst de basisdingen te leren zoals met de motor naast je te lopen, normaal kunnen optrekken, fantsoenlijk kunnen remmen, de motor onder controle kunnen houden en een normaal bochtje kunnen pakken. Maar hier beginnen ze blijkbaar allemaal andersom, kan wel leerzaam zijn! Ben eigenlijk best wel benieuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen![]()
Kneedownen is helemaal niet moeilijk hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik verbaas me over de volgorde van het leerproces hier. Ik heb altijd geleerd om eerst de basisdingen te leren zoals met de motor naast je te lopen, normaal kunnen optrekken, fantsoenlijk kunnen remmen, de motor onder controle kunnen houden en een normaal bochtje kunnen pakken. Maar hier beginnen ze blijkbaar allemaal andersom, kan wel leerzaam zijn! Ben eigenlijk best wel benieuwd
Wie weet gaan de rijscholen het helemaal anders doen over een paar jaar: in de eerste paar lessen leren driften door de bochten, daarna kneedownen in een bocht, daarna de stepjes aan de grond proberen te rijden, daarna de schaamrandjes weg proberen te rijden, daarna de kijktechniek oefenen, daarna de voertuigbeheersing en daarna de basisdingen zoals optrekken, remmen, schakelen en de controle over het gas.
proest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, ik ga wel heenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef vetprob het volgende:
[..]
Al geopperd, maar weinig reacties nog gezien. Zie momenteel ook maar weinig die echt staan te springen om te meeten en zonder naritje is er weinig aan de megameet. Wel leuk hoor, eventjes deel uitmakten van die lange stoet.Maar leuker om naar te kijken
Fulcrum, heb je mail/msnquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kneedownen is helemaal niet moeilijk hoor![]()
Bovendien bevordert het de voertuigbeheersing wel![]()
blubquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef vetprob het volgende:
[..]
Fulcrum, heb je mail/msn![]()
Ga zo weg, maar moet nog daten
Ow, gemist waarschijnlijk. Ik denk er nog even over na.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef vetprob het volgende:
[..]
Al geopperd, maar weinig reacties nog gezien. Zie momenteel ook maar weinig die echt staan te springen om te meeten en zonder naritje is er weinig aan de megameet. Wel leuk hoor, eventjes deel uitmakten van die lange stoet.Maar leuker om naar te kijken
Nickquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je nog vrijgezelle chickies over dan?![]()
maarre nick@hotmail, waarvan nick niet nick is, maar mijn nick![]()
wat was er mis mee dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het even zegt. Die van Fulcrum klopt ook niet
Even editten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |