Nee, van de Boswachtersquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Banenen lied
Ken wel een bananenlied van Neophyte maar die bedoel je vast niet![]()
![]()
niks mis meer mee. 1750 mag ie weg. En weet nog niet zeker of ik 'm weg doe. Maar wil in principe wel een andere voor volgend seizoen. Rij er nu al 2 jaar op. En misschien houd ik 'm er wel gewoon mij, alsnog proberen er een fighter van te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Die 480 euro die jouw fiets op moet brengen kan hij ook wel opschrokken zonder te wachten op het verzekeringsgeld![]()
![]()
Maar waarom verkopen als je er zoveel moeite en energie insteekt
Owja zie je, die hebben Neophyte goed onderhanden genomenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, van de Boswachters![]()
Zo'n skihut nummer, vreselijk.. uit '99 ofzo?
Fighterquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
niks mis meer mee. 1750 mag ie weg. En weet nog niet zeker of ik 'm weg doe. Maar wil in principe wel een andere voor volgend seizoen. Rij er nu al 2 jaar op. En misschien houd ik 'm er wel gewoon mij, alsnog proberen er een fighter van te maken.
ik kwam gister terrecht tussen een gsxr fighterclubje ofzo, 5 van die aangepaste apperatenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:56 schreef Makster het volgende:
Ben me ook steeds meer aan het orienteren op een fighter. Heb wel zin om zo een ding te gaan bouwenHet is opzich teffus moeilijk, maar oefening baart kunst
Klopt inderdaad, hou het vooral simpelquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik kwam gister terrecht tussen een gsxr fighterclubje ofzo, 5 van die aangepaste apperaten
En gewoon simpel beginnen. Kuip eraf. Voorkuipje roven van zo'n SM'r 2 koplampjes boven elkaar Led verlichting, frame verven. Niet meteen al te moeilijk beginnen
zou ik snel even regelen! Ik krijg ze nog wel eens van de vorige eigenaar en die gooi ik dus ook weg na ze gelezen te hebben Kreeg nu een brief dat z'n auto met kenteken xx-xx-00 op de meldingslijst staat enin beslag genomen word zodra ie ergens word gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, moest even een afwasje van vrijdag doen, ruikt apart als je het hele weekend bent weggeweest.
Heb gelijk de hele keuken maar ontsmet.
Tyfusoverheidik moet mijn betalingen toch wat beter uitvoeren, maar eerder al 4 jaar geen problemen en nu achter elkaar.
![]()
Heb nu zelfs een heus dwangbevel te pakken.![]()
[[url=http://img335.imageshack.us/img335/8099/dwangbevelanoniem5vv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kreeg al eerder een aanmaning van deze rekening herinner ik mij vaag, maar had die weggegooid, want die was al lang en breed betaald.![]()
Blijkt nu dat ik ws een tikfoutje gemaakt heb, en het verkeerde bedrag had ingevuld eerder.
Kwam iets van 4 euro tekort.
De eerste aanmaning is 6 euro, en dan nu nog een boete er bovenop van 35 euro.![]()
De overheidsinstantie's weten het allemaal leuk te verzinnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Flinke mzzl met de overheidquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, moest even een afwasje van vrijdag doen, ruikt apart als je het hele weekend bent weggeweest.
Heb gelijk de hele keuken maar ontsmet.
Tyfusoverheidik moet mijn betalingen toch wat beter uitvoeren, maar eerder al 4 jaar geen problemen en nu achter elkaar.
![]()
Heb nu zelfs een heus dwangbevel te pakken.![]()
[[url=http://img335.imageshack.us/img335/8099/dwangbevelanoniem5vv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kreeg al eerder een aanmaning van deze rekening herinner ik mij vaag, maar had die weggegooid, want die was al lang en breed betaald.![]()
Blijkt nu dat ik ws een tikfoutje gemaakt heb, en het verkeerde bedrag had ingevuld eerder.
Kwam iets van 4 euro tekort.
De eerste aanmaning is 6 euro, en dan nu nog een boete er bovenop van 35 euro.![]()
De overheidsinstantie's weten het allemaal leuk te verzinnen.![]()
![]()
![]()
![]()
ff geen zin meer in. Deel van de kuip moet er binnenkort wel even vanaf voor de remvloeistof, maar denk dat ik het weer terugzet. Geen zin om nu geld er in te stoppen. MOet dan wel meteen ander frontkuipje en fighterstuur hebben en denk dat ik geld en tijd datlijk wel in huis kan stoppenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, hou het vooral simpel
Maar waarom niet nu beginnen. Stap 1 die hangbuik eraf en dan gelijk fighteren met die handel![]()
Sorry, moest nog even M-F bijlezen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
Flinke mzzl met de overheid
Voor dit soort dingen heb ik dus godzijdank een vriendin![]()
Ik ben weer schoonquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zou ik snel even regelen! Ik krijg ze nog wel eens van de vorige eigenaar en die gooi ik dus ook weg na ze gelezen te hebben Kreeg nu een brief dat z'n auto met kenteken xx-xx-00 op de meldingslijst staat enin beslag genomen word zodra ie ergens word gezien.
Postbank is ook leuk ja, had ooit girotel, gebruik het al een jaar ofzo niet meer maar er staat nog steeds een automatische betaling in die elke maand eruit gaatquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sorry, moest nog even M-F bijlezen.![]()
FS gaat morgen even haar charmes in de strijd werpen bij de hoge heren.
En die heeft MBA adminstratie by the way, dus die kan wel een potje administreren met het oog op de toekomst.![]()
Studeert ook al jaren voor SPD, maar alleen god weet of dat ooit wat gaat worden.![]()
[..]
Ik ben weer schoonrealtime overboeken met de Postbank.
Alhoewel die eerst nog een leuke melding gaf dat ze een storing hadden met het overboeken van geld naar rekeningen van derden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |