Gewoon ook even tussendoor: Wat denk je zelf?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Brilaap het volgende:
Gewoon eens ff een vraagje tussendoor; komen hier nu allemaal homo's samen om te FOK!en?
Ja, die kans zit er inderdaad dik in inderdaad, met al die huwelijksaanzoeken over en weer hier altijdquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
XMN8R & Vlarp..
Beaverhausen & Timmah..
Maar nou zeg ik niks meer, want je trapt gemakkelijk op iemands tenen.. Zeg je hier "die en die, hahaha" en blijkt de een net een huwelijksaanzoek te hebben gedaan op MSN wat door de ander is afgewezen, terwijl we daar niets van wisten (ze vertellen ons ook nooit wat
) en komt zo'n lijstje opeens heel verkeerd aan.
.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp en wizarddragon
zelfde lengte
Jij bent al gekoppeld met Dark-Killahquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
He, ik trouwens ook.
Maar ik ga mezelf niet koppelen.
Is Muus bang voor aids??quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:45 schreef Camoth het volgende:
MUUS en Kugari-Ken![]()
edit: Onee, dies veelste bang voor aids![]()
En waarom sta ik er niet bij? He?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Kom maar op..
Ajuu
Andyvie
Ang3l
anne1982
Beaverhausen
Blubberzwijn
Camoth
Cazman
CrazyDutchPunk
Creno
Cybart
Dark_Killah
DennisMoore
Doffy
Error
Excess_All
Feesie
Freek_mst?
Fulco
Great_Expecations
ikbengeweldig
Jerruh
keizerpinguin
Kugari-Ken
LeBeau
LuQas
Markie-Mark
MUUS
Nuvole
Parleur
petre86
Prego
Remix
Ryan_R
Semisane
SlimShady
Stuart.Alan.Jones
Sunjammer
Tech
TehRockstar
Timmah
Vlarp
Waxxer
Weemz
wizarddragon
wonderer
Xman
XMN8R
Yoppie
En die heb jij zojuist bedacht?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
De spelregel is dat iemand maar één keer gekoppeld kan worden..
Omdat je kennelijk niet in de H staat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En waarom sta ik er niet bij? He?![]()
dat zegt niets, ik sta ook nog niet in de H, dus ook niet in de genoemde lijst, maar wel wel mooi als eerste door Rocky gekoppeld aan Ajuuquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk niet in de H staat..
Nou, het had erger gekund.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
En die heb jij zojuist bedacht?Zeker omdat je zo blij was met de persoon waar jij mee gekoppeld werd
![]()
hehe zoiets had ik dus ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ah, dit is leuk.
tech en DennisMoore
weemz?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Kugari wil iemand die hij niét zo doormidden breekt.
Waarom niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanwege leeftijd en enkele uiterlijke overeenkomsten?.
ik dacht dat dat tech en keizerpinguin waren?quote:
nee.. ik ben nog steeds een "marokkaan".quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik dacht dat wizarddragon een halfbloedje was?
Motivatie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
beaverhausen & Parleur
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
nee.. ik ben nog steeds een "marokkaan".![]()
wizarddragon en Xman dus?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
xman is hier de marokkaan ja!
.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaar verstaan.
Veel plaisirquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:38 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga den deur uit. Ben misschien morgen terug, anders vrijdag. Doei Doei
Ik sluit me bij DennisM aan... onkoppelbaarquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja jongen, jij bent nog niet genoemd he..
nou daar gaan we dan..
sunjammer & ....
semisane
JIj hebt het tenminste nog geprobeerd... Vlarp.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:53 schreef Sunjammer het volgende:
Ik sluit me bij DennisM aan... onkoppelbaar![]()
Dat was voor Fokquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
JIj hebt het tenminste nog geprobeerd... Vlarp..
Verder dan een enkel 'logeer-partijtje' met H-homo's kwam het bij mij niet..
Ik heb schijnbaar m'n leven gebeterdquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
Valt me mee dat niet overal Wiz staat genoemd
Dat dacht ik ook van mij...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:53 schreef anne1982 het volgende:
Gelukkig ben ik niet te koppelen...
Is dat op geografische gronden, of staat er meer in je glazen bolquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
Sunjammer & AnGabhar
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef AnGabhar het volgende:
Is dat op geografische gronden, of staat er meer in je glazen bol?
Neeeeeeeequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
Ryan_r en SlimShady
TwoFlower & Doffyquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht DM met Twof... Samen whisky drinken
Ze krijgen de roddels gewoon niet meequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar m'n leven gebeterd
roddeltante heeft geen internet toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze krijgen de rossels gewoon niet mee
Heel lief van jouquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze krijgen de roddels gewoon niet mee
Uhh.. over wie hebben we het nu?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
roddeltante heeft geen internet toch?
en op zondag is de school dicht..
Uhmmquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is puur omdat ik het vergeet te melden
Nee, sorryquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm..was/ging je niet weg
..
iemand die er vorige zaterdag ook niet bij was.. die vanuit zijn school moet internetten omdat ie KPN niet lief vindt..quote:
Uhhhh... waxxer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die er vorige zaterdag ook niet bij was.. die vanuit zijn school moet internetten omdat ie KPN niet lief vindt..
uhm waxxer? maar hij is toch geen roddeltantequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die er vorige zaterdag ook niet bij was.. die vanuit zijn school moet internetten omdat ie KPN niet lief vindt..
Ik heb er nog niet zo heel veel verstand van... ik weet ook nog niet hoe ik een nieuw toppic moet aanmaken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef Chip90 het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post of het fokforum. Ik lees al wel een tijdje mee.
Omdat ik nieuwsgierig ben naar andere jongens heb ik besloten me te registreren...
Iemand die me een spoetcursus op het fokforum geven?
Groetjes Chip
Nuecken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef Camoth het volgende:
En wederom blijf ik ongekoppeld en eenzaam achter![]()
zoek bovenaan de knop FAQ & policy op.. daar staat alvast een spoedcursusquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef Chip90 het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post of het fokforum. Ik lees al wel een tijdje mee.
Omdat ik nieuwsgierig ben naar andere jongens heb ik besloten me te registreren...
Iemand die me een spoetcursus op het fokforum geven?
Groetjes Chip
naja geen roddeltante dan.. besef ik me dan.. hij is alleen goed geïnformeerd?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhm waxxer? maar hij is toch geen roddeltante? Of heb ik je post soms verkeerd begrepen
quote:
fotoboek.fok.nl/doffyquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij met Doffy? (wie is dat eigenlijk?)
Ben ik de enige die zonder scheerschuim scheert?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjeee, het slaat wel aan, dat met die wie-bij-wie lijstjes....
Wat gaan we hierna doen?.
# Favorite Nachtkledij
# Scheergewoontes
# Huppelnichten vs. Semi-heteros
# Stalkers
# Opbloeiende liefdes
# Zelfmoord of pogingen daartoe
# Pikante Fotos
# Lijstjes wie-bij-wie zou kunnen passen
stalkers?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
# Favorite Nachtkledij
# Scheergewoontes
# Stalkers
# Opbloeiende liefdes
# Pikante Fotos
Zonder? Geez, ik hou geen huid meer over dan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zonder scheerschuim scheert?
of doen we eerst minimeet aan de hand van de genoemde lijstquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
# Favorite Nachtkledij
# Scheergewoontes
# Stalkers
# Opbloeiende liefdes
# Pikante Fotos
nope, ik met mesjes, zonder schuim, mèt scheeroliequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Electrisch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
dat moet ik dus echt niet proberen hoor met gillettequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
een minimeet aan de hand van de gekoppelde personen ! Is goed, maar de eerste koppeling teltquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of doen we eerst minimeet aan de hand van de genoemde lijst
daarna hier verslag en dan pas naar de volgende poll![]()
Nou ja, ook weer niet helemaal droog. Maar na 10 minuten douchen zogezegd. Dan zijn de haartjes inmiddels zo zacht dat ik de toegevoegde waarde van dat glibberige spul niet zo zie...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zonder? Geez, ik hou geen huid meer over dan...![]()
lucky bastardquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Nou ja, ook weer niet helemaal droog. Maar na 10 minuten douchen zogezegd. Dan zijn de haartjes inmiddels zo zacht dat ik de toegevoegde waarde van dat glibberige spul niet zo zie...
Dan ook nog... dan nog snij ik alles aan gortquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Nou ja, ook weer niet helemaal droog. Maar na 10 minuten douchen zogezegd. Dan zijn de haartjes inmiddels zo zacht dat ik de toegevoegde waarde van dat glibberige spul niet zo zie...
scheren ? is wax harsen dan niet makkelijker ? of Veet ontharingscreme ? (waarom zeg ik dit... straks komt beavke weer met een opmerking natuurlijk)quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Camoth het volgende:
Ik scheer ook zonder schuim![]()
Maar dan mijn benen natuurlijk
![]()
maar dus nooit " waxxen" ??quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Camoth het volgende:
Ik scheer ook zonder schuim![]()
Maar dan mijn benen natuurlijk
![]()
Die dingen gebruik ik ja.. Zonder dat cool skin ding..quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r zijn d'r ook hier met scheer-emulsie van phillishave-nivea-dinges ( i remember strange things u know..)
Nee, niet elektrisch, gewoon het ouderwetse handwerk. Ik heb wat tegen elektrische scheerapparaten. En al helemaal van die gel ejaculerende dingen.quote:
osch ja dat hebben ze daar in Eiindhoven ook nog eens uitgevonden dat scheerapparaat dat als bijnaam had het kwakje van Boonstraquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die dingen gebruik ik ja.. Zonder dat cool skin ding..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
scheren ? is wax harsen dan niet makkelijker ? of Veet ontharingscreme ? (waarom zeg ik dit... straks komt beavke weer met een opmerking natuurlijk)
Ik heb dat scheerolie afgelopen woensdag voor het eerst geprobeerd, maar ik vond het niet echt een succes eigenlijk. Ik had het idee dat ik me helemaal open haalde, morgen of zo nog maar eens proberenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
nope, ik met mesjes, zonder schuim, mèt scheerolie
d'r zijn d'r ook hier met scheer-emulsie van phillishave-nivea-dinges ( i remember strange things u know..)
Heheh iddquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
osch ja dat hebben ze daar in Eiindhoven ook nog eens uitgevonden dat scheerapparaat dat als bijnaam had het kwakje van Boonstra
een fokker die nog niet helemaal uit de kast wil komen..quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Het idee is dat als je stemt voor "volgens mij is het een kloon van ..." dat je daar vervolgens wel een toelichting op geeft..
Nee, want met al die andere zooi blijven er altijd nog haartjes zitten, duzzz...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:41 schreef creno het volgende:
[..]
scheren ? is wax harsen dan niet makkelijker ? of Veet ontharingscreme ? (waarom zeg ik dit... straks komt beavke weer met een opmerking natuurlijk)
nee klint nog niet overtuigend genoeg om mij over te halenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh idd.. Maar er is ook zo'n blauwe gel zonder alcohol variant, die tintelt een beetje. Lijkt wel verdoving.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
een fokker die nog niet helemaal uit de kast wil komen..
kijk zijn postgedrag aan.. aantal postjes per dag.. kijk naar de dagscore's van een tijdje geleden.. en vergelijk.. en kijk wie er straks ineens uit de dagscore's is verwenen.. ( hij's op vakantie..)
Ik gebruik Mach3 en die cool fresh emulsie nu 1 keer in de week, terwijl ik best wel een stevige baardgroei heb.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee klint nog niet overtuigend genoeg om mij over te halen
vind combo met Mach 3 turbo mesjes en Biotherm Cleaning Gel nog steeds een genot in de ochtend.
en ja dat oerwoud van mij heeft dagelijks onderhoud nodig
ik heb altijd wel een paar kleine wondjes, maar dat komt omdat mijn huid niet helemaal glad is.. maakt niet uit hoe ik me scheer, ik heb altijd een paar kleine vlekjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb dat scheerolie afgelopen woensdag voor het eerst geprobeerd, maar ik vond het niet echt een succes eigenlijk. Ik had het idee dat ik me helemaal open haalde, morgen of zo nog maar eens proberen
Hij is beter dan Agent Wessel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Tsjeee, wat slim! Ik denk dat er twee fok!-ers zijn die je graag aan hun Private Investigation Team toe zouden willen voegen.
En die dagscores, waar zijn die ergens te vinden?
in GC, arcee of Dolle hond maakt die dingen geloof ik..quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Tsjeee, wat slim! Ik denk dat er twee fok!-ers zijn die je graag aan hun Private Investigation Team toe zouden willen voegen.
En die dagscores, waar zijn die ergens te vinden?
Check je die dingen echt na?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
een fokker die nog niet helemaal uit de kast wil komen..
kijk zijn postgedrag aan.. aantal postjes per dag.. kijk naar de dagscore's van een tijdje geleden.. en vergelijk.. en kijk wie er straks ineens uit de dagscore's is verwenen.. ( hij's op vakantie..)
deze baardaap heeft ook al van alles geprobeerd maar mij bevalt voor een dagelijkse scheerbeurt toch het beste inderdaad eerst goed en lang voorweken onder de warme douche, en dan die Cleaning gel erop, dat hecht voor mijn gevoel toch beter en dan met Mach 3 mesjes in de weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een paar kleine wondjes, maar dat komt omdat mijn huid niet helemaal glad is.. maakt niet uit hoe ik me scheer, ik heb altijd een paar kleine vlekjes
scheersuim.. het meeste kan ik niet goed tegen.. nog maar eens proberen later.. alhoewel.. olie is wel goed als je wil zien wat en waar je scheerdt(?).
gewoon eerst ff wat water oip je gezicht, dan 3 of 4 druppels op je hand, dat "inmasseren" dan voel je wel zo'n 'fris gevoel'. staan de haren recht overeind en kun je scheren..
niet gedaan, geen behoefte aan, maar als ik zou willen weten wie het is wel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Check je die dingen echt na?...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Creno, creno, creno, je hebt toch echt een heel verkeerd beeld van mij..
.
DP heeft 2 klonenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef Stroekie het volgende:
Oei social control in optima forma
en dan ga ik morgen ook nog op vakantie, en kwam dus ook op dezelfde dag binnen als Rocky
ben nu natuurlijk super suspect # 1
Whahaha, zo'n fris gevoel? Mijn ogen kon ik niet openhouden van die mentholquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb altijd wel een paar kleine wondjes, maar dat komt omdat mijn huid niet helemaal glad is.. maakt niet uit hoe ik me scheer, ik heb altijd een paar kleine vlekjes
scheersuim.. het meeste kan ik niet goed tegen.. nog maar eens proberen later.. alhoewel.. olie is wel goed als je wil zien wat en waar je scheerdt(?).
gewoon eerst ff wat water oip je gezicht, dan 3 of 4 druppels op je hand, dat "inmasseren" dan voel je wel zo'n 'fris gevoel'. staan de haren recht overeind en kun je scheren..
Jij checkt die dingen welquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet gedaan, geen behoefte aan, maar als ik zou willen weten wie het is wel hoor
"checkt fotobook van Petre86"quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij checkt die dingen wel..
Je geeft het gewoon niet toe..
Ken je onderhand wel
Er zijn maar weinig momenten dat ik het niet erg vind om vrouw te zijn, maar dit is er eentje vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze baardaap heeft ook al van alles geprobeerd maar mij bevalt voor een dagelijkse scheerbeurt toch het beste inderdaad eerst goed en lang voorweken onder de warme douche, en dan die Cleaning gel erop, dat hecht voor mijn gevoel toch beter en dan met Mach 3 mesjes in de weer
dan goed afspoelen en als finishing touch die creme van Biotherm uit groen glazen flesje d'r op
Dus je gaat alleen uit van een fotoboek en bijgeleverde tekst?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"checkt fotobook van Petre86"
er staat toch echt niet bij dat hij statistische fetish heeft hoor
hoef je niet te doen, ik heb je fotoboek en homepage bekeken, you are real !quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hey Creno
hoe moet ik prooven dat ik real ben en zowel DP als Rocky niet ben?
dan neem jij dus aan dat ik verschillende methodes voor verschillende plekken hanteer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is wel opvallend dat jullie het over scheergewoontes van baardgroei hebben..
Volgens mij ging het de vorige keren namelijk over heel iets anders..
ooooow... zeg dat dan ! ik houd het kort, maar niet kaal...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is wel opvallend dat jullie het over scheergewoontes van baardgroei hebben..
Volgens mij ging het de vorige keren namelijk over heel iets anders..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan neem jij dus aan dat ik verschillende methodes voor verschillende plekken hanteer?
quote:
Je ventje houdt van glad?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:25 schreef creno het volgende:
ik heb een tijdje geleden het haar op mijn borst en buik laten harsen, ik had echt helse pijnen verwacht, maar dat viel mee, en de haartjes kwamen ook niet zo snel terug als met scheren
ik ben mijn opleiding afgekickt vanwege de 4 punten die ik miste voor sttistiekquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"checkt fotobook van Petre86"
er staat toch echt niet bij dat hij statistische fetish heeft hoor
slechte ervaringen mee?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
Ook voor andere plekken gebruik ik trouwens geen scheerschuim...
sounds familiar to mequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben mijn opleiding afgekickt vanwege de 4 punten die ik miste voor sttistiek
( nouja, heb me de opleiding af làten kicken.. hoefde het werkstuk alleen nog maar in te leveren)
Nathan natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Stuart.Alan.Jones & ...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je ventje houdt van glad?
SPSS en statistiek 2quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sounds familiar to me
heb heel ver weg achterin mijn hoofd ook nog een onverwerkt SPSS trauma zitten uit
en dat zit daar heel goed, en speelt ook maar zelden op.
En als dat al eens het geval is, dan zoek ik een rustig hoekje op en ga wachten tot het vanzelf weer overgaat
Heb jij een deadwish?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nathan natuurlijk
of loopt/liep d'r hier ook nog een Vince rond dan?
Dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
als ik dat hier allemaal moet gaan posten...
moet ik naar de wcquote:
En wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef Chip90 het volgende:
ik heb me hopelijk goed ingelezen, en als het goed is staat er nu een plaatje bij mijn naam
quote:
goed gedaan hoor newbie...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef Chip90 het volgende:
ik heb me hopelijk goed ingelezen, en als het goed is staat er nu een plaatje bij mijn naam
en dit verwijst natuurlijk naar eerdere postings hier vanmiddag over u?quote:
Vul je even de aanmeldgegevens in?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:39 schreef Chip90 het volgende:
{quote}En wie ben jij nou weer?
{/quote}
ik ben chip, en ik heb hier al wel eens zitten lezen, en toen ik die nieuwe mensen zag dacht ik ik ga ook meedoen
zou dit dan een dp kloon zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:38 schreef Stroekie het volgende:
Charles is okay.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal?
Stuart.Alan.Jones & DennisMoore.
yes, goede knop gevonden voor de qutoquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vul je even de aanmeldgegevens in?
(voor) naam, leeftijd, burgelijke staat en foto.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:44 schreef Chip90 het volgende:
[..]
yes, goede knop gevonden voor de quto
maar op pagina een staat wel iets van ben je nieuw hier maar dan krijg ik een tripodpagina die niet bestaat
nog een jonkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:48 schreef Chip90 het volgende:
Chip (echte naam zeg ik liever niet)
15
vrijgezel
maar ik ga slapen, morgenvroeg weer krantenwijk... :S
Mensen, vraagt niemand zich hier nou af of dit nou niet een kloon is? Wel erg toevallig; al die vijftien/veertienjarigen die ineens ons domein in komen stormen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:48 schreef Chip90 het volgende:
Chip (echte naam zeg ik liever niet)
15
vrijgezel
maar ik ga slapen, morgenvroeg weer krantenwijk... :S
ben je er klaar voor ?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mensen, vraagt niemand zich hier nou af of dit nou niet een kloon is? Wel erg toevallig; al die vijftien/veertienjarigen die ineens ons domein in komen stormen...
En das even alles wat ik erover ga zeggenDenk ik
![]()
hmmmm... ja hoor....quote:
ho hu stop,quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef creno het volgende:
[..]dat deed ik ! en toen werd ik beschuldigt van wantrouwen
Sommige blijven dat hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
dan zijn ze toch nog bi op die leeftijd?
De meeste zijn toch in de 20 voor ze echt uit de kast komen... 15 is wel erg jong... maar alles kan natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
dan zijn ze toch nog bi op die leeftijd?
stroekie is toch geen jonkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ho hu stop,
ik heb je niet beschuldigd, edoch gewoon gevraagd
dus pleaz don't be to hard on me
En dat laat jij zomaar toe?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef creno het volgende:
hij mist me
maar hij speelt spelletjes met jonge jongens![]()
wederom dequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ho hu stop,
ik heb je niet beschuldigd, edoch gewoon gevraagd
dus pleaz don't be to hard on me
ik weet niet in welk bos ie nu zit, dus ik kan er niet naartoe om mee te spelenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat laat jij zomaar toe?
Leuk leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ga er meteen een berichtje plaatsen!
![]()
bi zijn is nepquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sommige blijven dat hoor.
Terug van vakantie?
hou hem maar in de gaten alstie hier weer terug is.. we hebben hier nu ook jonge jongens..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef creno het volgende:
hij mist me
maar hij speelt spelletjes met jonge jongens![]()
Kam heel Nederland dan uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet niet in welk bos ie nu zit, dus ik kan er niet naartoe om mee te spelen
quote:
Gelukkig heb ik nog ff vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
Stappen op een zondagavond? Da's lang geleden....
*wekker op 7am zet*
niet zo zeuren jijquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
Stappen op een zondagavond? Da's lang geleden....
*wekker op 7am zet*
geen tijd, ik ga stappenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kam heel Nederland dan uit.
ik mag om 8 uur beginnen !quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet zo zeuren jij
d'r zijn mensen die er morgen nòg vroeger uit moeten
wekker op 5:15 heeft staan![]()
Ja zo innig zijn onze communicatielijnen niet vandaar dat ik met een blanco voorstellingvermogen de vraag stelde. De voeltjes wel weer okay?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
bi zijn is nep
zaterdag vroeg in de ochtend al... maar heb gisteren gewoon weer moeten werken...
vandaar ik me nu pas weer meld...
mn rechtervoet wel...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja zo innig zijn onze communicatielijnen niet vandaar dat ik met een blanco voorstellingvermogen de vraag stelde. De voeltjes wel weer okay?
belt er iemand de brandweer even voor een ladderwagen zodat ik weer van de kast afgehaald kan worden door een of andere knappe stoere brandweermeneer ??quote:
Wie weet, als je uitlegt wat het isquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... kopen ze wel m'n dual slotted bushido voor 49k, maar m'n holy tamiya vest voor 1,9m laten ze liggen....
Iemand een slotted golden hard launcher (3) kopen?
Een stom online spelletje waarmee ik mijn tijd dood, tot ik straks heerlijk in de weer kan met hoogglans verf enzo.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een stom online spelletje waarmee ik mijn tijd dood, tot ik straks heerlijk in de weer kan met hoogglans verf enzo..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef petre86 het volgende:
iemand enig idee waar ik wat van soulvation kan vinden?
ik mag die muziek wel
SOULVATION* hoor je te kopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef petre86 het volgende:
ik mag die muziek wel
Nee... 'k wou eigenlijk m'n eigen kamers in Utrecht doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:fijn! je gaat mijn kamer verven?
wel netjes doen he!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Ze traden een tijdje geleden op in Amersfoort, op een podiumpje ergens! Geweldig live!.
maar waarquote:
In mijn CD rek..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef petre86 het volgende:
ik mag die muziek wel
ach.. ff doorkachelen naar enschede moet kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee... 'k wou eigenlijk m'n eigen kamers in Utrecht doen..
Pfffquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
om nù nog naar jou heen te fietsen gaat me te ver hoor
Neezeg, daar heb ik 30 jaar gewoond.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
ach.. ff doorkachelen naar enschede moet kunnen
Ben jij al zo oud?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neezeg, daar heb ik 30 jaar gewoond.
Waar ergens kom je te wonen?
Ze durven het gewoon niet toe te geven, dat is het.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Gezien de reakties op je2e poll valt dat missen geloof ik wel mee G E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |