mn rechtervoet wel...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja zo innig zijn onze communicatielijnen niet vandaar dat ik met een blanco voorstellingvermogen de vraag stelde. De voeltjes wel weer okay?
belt er iemand de brandweer even voor een ladderwagen zodat ik weer van de kast afgehaald kan worden door een of andere knappe stoere brandweermeneer ??quote:
Wie weet, als je uitlegt wat het isquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... kopen ze wel m'n dual slotted bushido voor 49k, maar m'n holy tamiya vest voor 1,9m laten ze liggen....
Iemand een slotted golden hard launcher (3) kopen?
Een stom online spelletje waarmee ik mijn tijd dood, tot ik straks heerlijk in de weer kan met hoogglans verf enzo.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een stom online spelletje waarmee ik mijn tijd dood, tot ik straks heerlijk in de weer kan met hoogglans verf enzo..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef petre86 het volgende:
iemand enig idee waar ik wat van soulvation kan vinden?
ik mag die muziek wel
SOULVATION* hoor je te kopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef petre86 het volgende:
ik mag die muziek wel
Nee... 'k wou eigenlijk m'n eigen kamers in Utrecht doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:fijn! je gaat mijn kamer verven?
wel netjes doen he!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Ze traden een tijdje geleden op in Amersfoort, op een podiumpje ergens! Geweldig live!.
maar waarquote:
In mijn CD rek..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef petre86 het volgende:
ik mag die muziek wel
ach.. ff doorkachelen naar enschede moet kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee... 'k wou eigenlijk m'n eigen kamers in Utrecht doen..
Pfffquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
om nù nog naar jou heen te fietsen gaat me te ver hoor
Neezeg, daar heb ik 30 jaar gewoond.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
ach.. ff doorkachelen naar enschede moet kunnen
Ben jij al zo oud?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neezeg, daar heb ik 30 jaar gewoond.
Waar ergens kom je te wonen?
Ze durven het gewoon niet toe te geven, dat is het.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Gezien de reakties op je2e poll valt dat missen geloof ik wel mee G E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |