ho hu stop,quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef creno het volgende:
[..]dat deed ik ! en toen werd ik beschuldigt van wantrouwen
Sommige blijven dat hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
dan zijn ze toch nog bi op die leeftijd?
De meeste zijn toch in de 20 voor ze echt uit de kast komen... 15 is wel erg jong... maar alles kan natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
dan zijn ze toch nog bi op die leeftijd?
stroekie is toch geen jonkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ho hu stop,
ik heb je niet beschuldigd, edoch gewoon gevraagd
dus pleaz don't be to hard on me
En dat laat jij zomaar toe?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef creno het volgende:
hij mist me
maar hij speelt spelletjes met jonge jongens![]()
wederom dequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ho hu stop,
ik heb je niet beschuldigd, edoch gewoon gevraagd
dus pleaz don't be to hard on me
ik weet niet in welk bos ie nu zit, dus ik kan er niet naartoe om mee te spelenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat laat jij zomaar toe?
Leuk leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ga er meteen een berichtje plaatsen!
![]()
bi zijn is nepquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sommige blijven dat hoor.
Terug van vakantie?
hou hem maar in de gaten alstie hier weer terug is.. we hebben hier nu ook jonge jongens..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef creno het volgende:
hij mist me
maar hij speelt spelletjes met jonge jongens![]()
Kam heel Nederland dan uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:55 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet niet in welk bos ie nu zit, dus ik kan er niet naartoe om mee te spelen
quote:
Gelukkig heb ik nog ff vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
Stappen op een zondagavond? Da's lang geleden....
*wekker op 7am zet*
niet zo zeuren jijquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
Stappen op een zondagavond? Da's lang geleden....
*wekker op 7am zet*
geen tijd, ik ga stappenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kam heel Nederland dan uit.
ik mag om 8 uur beginnen !quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet zo zeuren jij
d'r zijn mensen die er morgen nòg vroeger uit moeten
wekker op 5:15 heeft staan![]()
Ja zo innig zijn onze communicatielijnen niet vandaar dat ik met een blanco voorstellingvermogen de vraag stelde. De voeltjes wel weer okay?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
bi zijn is nep
zaterdag vroeg in de ochtend al... maar heb gisteren gewoon weer moeten werken...
vandaar ik me nu pas weer meld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |