Uhhhh... waxxer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die er vorige zaterdag ook niet bij was.. die vanuit zijn school moet internetten omdat ie KPN niet lief vindt..
uhm waxxer? maar hij is toch geen roddeltantequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die er vorige zaterdag ook niet bij was.. die vanuit zijn school moet internetten omdat ie KPN niet lief vindt..
Ik heb er nog niet zo heel veel verstand van... ik weet ook nog niet hoe ik een nieuw toppic moet aanmaken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef Chip90 het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post of het fokforum. Ik lees al wel een tijdje mee.
Omdat ik nieuwsgierig ben naar andere jongens heb ik besloten me te registreren...
Iemand die me een spoetcursus op het fokforum geven?
Groetjes Chip
Nuecken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef Camoth het volgende:
En wederom blijf ik ongekoppeld en eenzaam achter![]()
zoek bovenaan de knop FAQ & policy op.. daar staat alvast een spoedcursusquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef Chip90 het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post of het fokforum. Ik lees al wel een tijdje mee.
Omdat ik nieuwsgierig ben naar andere jongens heb ik besloten me te registreren...
Iemand die me een spoetcursus op het fokforum geven?
Groetjes Chip
naja geen roddeltante dan.. besef ik me dan.. hij is alleen goed geïnformeerd?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhm waxxer? maar hij is toch geen roddeltante? Of heb ik je post soms verkeerd begrepen
quote:
fotoboek.fok.nl/doffyquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij met Doffy? (wie is dat eigenlijk?)
Ben ik de enige die zonder scheerschuim scheert?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjeee, het slaat wel aan, dat met die wie-bij-wie lijstjes....
Wat gaan we hierna doen?.
# Favorite Nachtkledij
# Scheergewoontes
# Huppelnichten vs. Semi-heteros
# Stalkers
# Opbloeiende liefdes
# Zelfmoord of pogingen daartoe
# Pikante Fotos
# Lijstjes wie-bij-wie zou kunnen passen
stalkers?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
# Favorite Nachtkledij
# Scheergewoontes
# Stalkers
# Opbloeiende liefdes
# Pikante Fotos
Zonder? Geez, ik hou geen huid meer over dan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zonder scheerschuim scheert?
of doen we eerst minimeet aan de hand van de genoemde lijstquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
# Favorite Nachtkledij
# Scheergewoontes
# Stalkers
# Opbloeiende liefdes
# Pikante Fotos
nope, ik met mesjes, zonder schuim, mèt scheeroliequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Electrisch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
dat moet ik dus echt niet proberen hoor met gillettequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |