Is Muus bang voor aids??quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:45 schreef Camoth het volgende:
MUUS en Kugari-Ken![]()
edit: Onee, dies veelste bang voor aids![]()
En waarom sta ik er niet bij? He?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Kom maar op..
Ajuu
Andyvie
Ang3l
anne1982
Beaverhausen
Blubberzwijn
Camoth
Cazman
CrazyDutchPunk
Creno
Cybart
Dark_Killah
DennisMoore
Doffy
Error
Excess_All
Feesie
Freek_mst?
Fulco
Great_Expecations
ikbengeweldig
Jerruh
keizerpinguin
Kugari-Ken
LeBeau
LuQas
Markie-Mark
MUUS
Nuvole
Parleur
petre86
Prego
Remix
Ryan_R
Semisane
SlimShady
Stuart.Alan.Jones
Sunjammer
Tech
TehRockstar
Timmah
Vlarp
Waxxer
Weemz
wizarddragon
wonderer
Xman
XMN8R
Yoppie
En die heb jij zojuist bedacht?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
De spelregel is dat iemand maar één keer gekoppeld kan worden..
Omdat je kennelijk niet in de H staat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En waarom sta ik er niet bij? He?![]()
dat zegt niets, ik sta ook nog niet in de H, dus ook niet in de genoemde lijst, maar wel wel mooi als eerste door Rocky gekoppeld aan Ajuuquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk niet in de H staat..
Nou, het had erger gekund.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
En die heb jij zojuist bedacht?Zeker omdat je zo blij was met de persoon waar jij mee gekoppeld werd
![]()
hehe zoiets had ik dus ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ah, dit is leuk.
tech en DennisMoore
weemz?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Kugari wil iemand die hij niét zo doormidden breekt.
Waarom niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanwege leeftijd en enkele uiterlijke overeenkomsten?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |