Gewoon ook even tussendoor: Wat denk je zelf?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef Brilaap het volgende:
Gewoon eens ff een vraagje tussendoor; komen hier nu allemaal homo's samen om te FOK!en?
Ja, die kans zit er inderdaad dik in inderdaad, met al die huwelijksaanzoeken over en weer hier altijdquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
XMN8R & Vlarp..
Beaverhausen & Timmah..
Maar nou zeg ik niks meer, want je trapt gemakkelijk op iemands tenen.. Zeg je hier "die en die, hahaha" en blijkt de een net een huwelijksaanzoek te hebben gedaan op MSN wat door de ander is afgewezen, terwijl we daar niets van wisten (ze vertellen ons ook nooit wat
) en komt zo'n lijstje opeens heel verkeerd aan.
.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp en wizarddragon
zelfde lengte
Jij bent al gekoppeld met Dark-Killahquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
He, ik trouwens ook.
Maar ik ga mezelf niet koppelen.
Is Muus bang voor aids??quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:45 schreef Camoth het volgende:
MUUS en Kugari-Ken![]()
edit: Onee, dies veelste bang voor aids![]()
En waarom sta ik er niet bij? He?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Kom maar op..
Ajuu
Andyvie
Ang3l
anne1982
Beaverhausen
Blubberzwijn
Camoth
Cazman
CrazyDutchPunk
Creno
Cybart
Dark_Killah
DennisMoore
Doffy
Error
Excess_All
Feesie
Freek_mst?
Fulco
Great_Expecations
ikbengeweldig
Jerruh
keizerpinguin
Kugari-Ken
LeBeau
LuQas
Markie-Mark
MUUS
Nuvole
Parleur
petre86
Prego
Remix
Ryan_R
Semisane
SlimShady
Stuart.Alan.Jones
Sunjammer
Tech
TehRockstar
Timmah
Vlarp
Waxxer
Weemz
wizarddragon
wonderer
Xman
XMN8R
Yoppie
En die heb jij zojuist bedacht?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
De spelregel is dat iemand maar één keer gekoppeld kan worden..
Omdat je kennelijk niet in de H staat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En waarom sta ik er niet bij? He?![]()
dat zegt niets, ik sta ook nog niet in de H, dus ook niet in de genoemde lijst, maar wel wel mooi als eerste door Rocky gekoppeld aan Ajuuquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk niet in de H staat..
Nou, het had erger gekund.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
En die heb jij zojuist bedacht?Zeker omdat je zo blij was met de persoon waar jij mee gekoppeld werd
![]()
hehe zoiets had ik dus ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ah, dit is leuk.
tech en DennisMoore
weemz?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Kugari wil iemand die hij niét zo doormidden breekt.
Waarom niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanwege leeftijd en enkele uiterlijke overeenkomsten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |