en dit verwijst natuurlijk naar eerdere postings hier vanmiddag over u?quote:
Vul je even de aanmeldgegevens in?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:39 schreef Chip90 het volgende:
{quote}En wie ben jij nou weer?
{/quote}
ik ben chip, en ik heb hier al wel eens zitten lezen, en toen ik die nieuwe mensen zag dacht ik ik ga ook meedoen
zou dit dan een dp kloon zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:38 schreef Stroekie het volgende:
Charles is okay.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal?
Stuart.Alan.Jones & DennisMoore.
yes, goede knop gevonden voor de qutoquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vul je even de aanmeldgegevens in?
(voor) naam, leeftijd, burgelijke staat en foto.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:44 schreef Chip90 het volgende:
[..]
yes, goede knop gevonden voor de quto
maar op pagina een staat wel iets van ben je nieuw hier maar dan krijg ik een tripodpagina die niet bestaat
nog een jonkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:48 schreef Chip90 het volgende:
Chip (echte naam zeg ik liever niet)
15
vrijgezel
maar ik ga slapen, morgenvroeg weer krantenwijk... :S
Mensen, vraagt niemand zich hier nou af of dit nou niet een kloon is? Wel erg toevallig; al die vijftien/veertienjarigen die ineens ons domein in komen stormen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:48 schreef Chip90 het volgende:
Chip (echte naam zeg ik liever niet)
15
vrijgezel
maar ik ga slapen, morgenvroeg weer krantenwijk... :S
ben je er klaar voor ?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mensen, vraagt niemand zich hier nou af of dit nou niet een kloon is? Wel erg toevallig; al die vijftien/veertienjarigen die ineens ons domein in komen stormen...
En das even alles wat ik erover ga zeggenDenk ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |