quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan neem jij dus aan dat ik verschillende methodes voor verschillende plekken hanteer?
quote:
Je ventje houdt van glad?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:25 schreef creno het volgende:
ik heb een tijdje geleden het haar op mijn borst en buik laten harsen, ik had echt helse pijnen verwacht, maar dat viel mee, en de haartjes kwamen ook niet zo snel terug als met scheren
ik ben mijn opleiding afgekickt vanwege de 4 punten die ik miste voor sttistiekquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"checkt fotobook van Petre86"
er staat toch echt niet bij dat hij statistische fetish heeft hoor
slechte ervaringen mee?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef AnGabhar het volgende:
Ook voor andere plekken gebruik ik trouwens geen scheerschuim...
sounds familiar to mequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben mijn opleiding afgekickt vanwege de 4 punten die ik miste voor sttistiek
( nouja, heb me de opleiding af ląten kicken.. hoefde het werkstuk alleen nog maar in te leveren)
Nathan natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Stuart.Alan.Jones & ...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je ventje houdt van glad?
SPSS en statistiek 2quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sounds familiar to me
heb heel ver weg achterin mijn hoofd ook nog een onverwerkt SPSS trauma zitten uit
en dat zit daar heel goed, en speelt ook maar zelden op.
En als dat al eens het geval is, dan zoek ik een rustig hoekje op en ga wachten tot het vanzelf weer overgaat
Heb jij een deadwish?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nathan natuurlijk
of loopt/liep d'r hier ook nog een Vince rond dan?
Dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
als ik dat hier allemaal moet gaan posten...
moet ik naar de wcquote:
En wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef Chip90 het volgende:
ik heb me hopelijk goed ingelezen, en als het goed is staat er nu een plaatje bij mijn naam
quote:
goed gedaan hoor newbie...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef Chip90 het volgende:
ik heb me hopelijk goed ingelezen, en als het goed is staat er nu een plaatje bij mijn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |