en is het gisteren er ook al opgeweestquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef Kremers het volgende:
Wanneer wordt dit eigenlijk uitgezonden op NOS?
Ja het is er gister al op geweest... en wat een geluk van Chelsea zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en is het gisteren er ook al opgeweest
Dat zei ik vorig jaar ook al mja van Basten luisterde nietquote:
da pff wat een gelukquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Bij de beelden word ik helemaal naar. 93ste minuut
Mis je ook 3 wedstrijden in Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Ludacriss het volgende:
Hoppa bevestigd... ik zit vanaf 25 december tot 6 januari ( dag later Ajax - Ado) in Engeland
Ga dus Birmingham, Newcastle thuis zien en ga mee naar Manchester
![]()
Leuke kerstvakantie
Ach je moet wat opofferen he... mja ik heb vertrouwen in Ado die 3 wedstrijden winnen ze wel zonder mijquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mis je ook 3 wedstrijden in NederlandMaar wel cool
Geef mij maar Liverpoolquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:27 schreef Radegast het volgende:
Chelsea is lekker populair hier![]()
Ik vind het ook een schijtclub trouwens...
Ik hou het dan bij de 26e Charlton v Arsenal en de 3e Januari op Arsenal v manyoo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Ludacriss het volgende:
Hoppa bevestigd... ik zit vanaf 25 december tot 6 januari ( dag later Ajax - Ado) in Engeland
Ga dus Birmingham, Newcastle thuis zien en ga mee naar Manchester
![]()
Leuke kerstvakantie
$$$quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:54 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan je uberhaupt 3 topspelers tevreden houden voor één positie?
Ze beginnen op Duitsers te lijkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
In het vorige topic zei ik nog van Chelsea zal wel winnen in de laatste minuut ofzo
Zou CHelsea een Duitse geschiedenis hebben ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ze beginnen op Duitsers te lijken![]()
had ik niet verwacht als je ze bezig zag tegen ADO. Maar goed:quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:45 schreef stevengerrard het volgende:
west ham zeer goed begonnen nu hopen dat ze dit lang kunnen volhouden!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:21 schreef stevengerrard het volgende:
Zo Jenas ontloopt ook een schorsing van 3 weds nu dat Bennett de rode kaart heeft omgezet naar een gele!!
Wat een onzin. CFC hadden in 180 minuten voetbal tegen LFC in de CL ongeveer 1 schot op goal!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Vorig jaar tegen Liverpool hadden ze bijvoorbeeld alle geluk tegen
Triest, dat was zwaar verdiend donkerrood.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:21 schreef stevengerrard het volgende:
Zo Jenas ontloopt ook een schorsing van 3 weds nu dat Bennett de rode kaart heeft omgezet naar een gele!!
quote:Arsenal-aanvoerder Thierry Henry leek zich zelfs te verontschuldigen bij Newcastle-coach Graeme Souness.
quote:Bennett bleek achteraf niet blij met zijn beslissing. Na het zien van de televisiebeelden diende hij bij de FA een verzoek in de rode kaart om te zetten in een gele. Tevens bood hij zijn excuses aan bij Souness, Jenas en de overige spelers van Newcastle United. Jenas ontsnapt hierdoor aan een schorsing voor drie duels.
Kom nou, dat was een vliegende tackel op het staande been, waar je met een beetje pech een jaar mee uit de roulatie bent.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:08 schreef Bennie_K het volgende:
was echt geen roodwas op de bal, hij kwam niet eens met 2 benen in...niet zo overdrijven zeg
[..]
en daarom heeft die scheids zeker zijn excuses aangeboden?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kom nou, dat was een vliegende tackel op het staande been, waar je met een beetje pech een jaar mee uit de roulatie bent.
Belachelijk dat die kaart is omgezet.
ja ik vind het ook maar vreemd..en hij stond toch wel bekend als eenv an de betere uit Engeland. Hij heeft te veel zijn stempel gedrukt op de wedstrijd, echt jammerquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:29 schreef aldostuta het volgende:
En hij biedt geen excuus aan voor die belachelijke penalty?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
had ik niet verwacht als je ze bezig zag tegen ADO. Maar goed:![]()
boring Arsenal neemt de buitenspelval weer in gebruik![]()
[afbeelding]
MM,S'land is net zo'n schijtclub geworden als de Saints dus eruit ermeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
Kan nog best mee gaan vallen, maar een goede start was het al vast niet.
Overigens wonnen ze onlangs nog vrij eenvoudig van AZ.....
Lang leve Squad Rotationquote:Carvalho in rant at boss Mourinho
Chelsea defender Ricardo Carvalho has launched a stinging attack on boss Jose Mourinho for leaving him out of the starting line-up against Wigan.
Mourinho is credited with creating an unrivalled team spirit but now a current senior star has broken ranks.
Carvalho told the Evening Standard newspaper: "I don't understand why I've been told to wait for another chance to play this season.
"I don't believe I will be third choice. It's incomprehensible."
Carvalho was a key component of Chelsea's watertight defence last season, forging a successful partnership in central defence with John Terry.
But William Gallas replaced the Portugal international in the Blues' 1-0 win at the JJB Stadium on Sunday.
And Carvalho added: "I want to know why I didn't play. How can I explain it when I don't understand it?
"Sincerely I gave a lot of thought and time to myself but cannot find a valid explanation.
"I don't understand the reason he put me in a group including Robert Huth, Joe Cole and Tiago."
This is not Carvalho's first run-in with Mourinho - the two did not always see eye-to-eye at Porto - and he is anxious that their relationship should not deteriorate further.
"At FC Porto I didn't have an easy life with Mourinho, especially in the year he arrived," he said.
"But in time I recovered my confidence and finished in a big way. I don't want an identical situation at Chelsea."
Het antwoord van Mourinho.quote:
quote:"Carvalho seems to have problems understanding things, maybe he should have an IQ test."
hahhaha hilarisch die manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het antwoord van Mourinho.
[..]
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
Is trouwens morgen weer live voetbal via de Chinees?
bron: bbcquote:Robben criticises rotation policy
Arjen Robben has risked the wrath of manager Jose Mourinho by criticising Chelsea's rotation policy.
Earlier this week Ricardo Carvalho spoke out about being left on the bench for Chelsea's game at Wigan, although he later issued an apology to Mourinho.
Robben has now said the rotation policy is "bad for a player's confidence".
"If you play two or three matches and one match is bad, you are immediately on the bench and that's not good," Robben was quoted as saying.
"It's bad for a player's self-confidence because you can't get a rhythm.
"The problem now is that if you have a dip in form or play badly then you are immediately replaced.
"I believe we should build the team round a fixed group and if the policy is to be continuous substitution then I don't like it."
Mourinho responded to Carvalho's comments by claiming that the player needed to take an IQ test.
Robben, whose position is under threat after Chelsea's summer purchase of Shaun Wright-Phillips, could now face a similar frosty response.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:51 schreef Ambrosius het volgende:
De Chinees doet het weer.
Manchester United - Aston Villa nu live.
Rechtermuisknop op het pictogram rechtsonder, tweede van boven, bovenste.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:52 schreef dndiek het volgende:
op welke Chinese zender is dat voetballen ?
Ik kan het namelijk niet vinden![]()
Met de complimenten van Mellberg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een mazzel zoals van Nistelkutje die bal voor zijn voeten krijgt
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef DutchGooner het volgende:volgens mij loopt die stream zeker 2 minuten acher
Minuutje denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef DutchGooner het volgende:volgens mij loopt die stream zeker 2 minuten acher
je moet toch ook een foutmelding krijgen als je de taal in Engels verandert of niet??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op het pictogram rechtsonder, tweede van boven, bovenste.
mwah,ik lig vanuit mijn bed te kijken en voordat ik vanuit mijn bed achter de computer ben beland......quote:
Zoveel verschilt het niet met limburgsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik word echt knettergek van dat commentaar.
Kun je doen, maar volgens mij hoeft dat niet per se. Dan moet je de vierde van boven kiezen en dan op 'OK'.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
je moet toch ook een foutmelding krijgen als je de taal in Engels verandert of niet??
Ik krijg deze namelijk niet en die zenders veranderen niet en ik krijg een of ander Chinees voetbal te zien..
Goed voor mijn Fantasyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:37 schreef zjroentje het volgende:
Clean sheet komt er weer aan.
Leuk is dat he, zo'n spel.quote:
Iemand een stream hiervoor?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
Nou de Spurs - Middlesbrough graag![]()
Canal + is achterhaald man. Iemand nog online stream?!quote:
Zo achterhaald dat ik wel de spurs kan kijken....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Canal + is achterhaald man. Iemand nog online stream?!
en streams zijn minuten langzamer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zo achterhaald dat ik wel de spurs kan kijken....![]()
Een stream heb ik helaas niet voor je.
Woon sinds 2,5 week weer in NL, daarvoor had ik SKY. Dat is pas relaxt, met Engels, Spaans, Italiaans en Frans voetbal. (Engels voetbal was digitaal, met menu's, alle CL wedstrijden op 1 kanaal waar je kon schakelen etc.)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zo achterhaald dat ik wel de spurs kan kijken....![]()
Een stream heb ik helaas niet voor je.
DG heeft TVHome?
zo geweldig is SKY nou ook weer niet vind ik,ze zenden niet eens alle wedstrijden uit en wekelijks kiezen ze een wedstrijd uit waarvoor je extra mag gaan betalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Woon sinds 2,5 week weer in NL, daarvoor had ik SKY. Dat is pas relaxt, met Engels, Spaans, Italiaans en Frans voetbal. (Engels voetbal was digitaal, met menu's, alle CL wedstrijden op 1 kanaal waar je kon schakelen etc.)
Ontopic: Ik wil Spurs zienLiverpool is echt dodelijk saai om te kijken zeg...
Op Canal Plus en het Sportkanaal (voorheen voetbal kanaal) komt ook Engels, Spaans Italiaans en Duits voetbal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:55 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Woon sinds 2,5 week weer in NL, daarvoor had ik SKY. Dat is pas relaxt, met Engels, Spaans, Italiaans en Frans voetbal. (Engels voetbal was digitaal, met menu's, alle CL wedstrijden op 1 kanaal waar je kon schakelen etc.)
Ontopic: Ik wil Spurs zienLiverpool is echt dodelijk saai om te kijken zeg...
Sportkanaal is nog steeds 8 kanalen maar TVHome geeft er maar een paar door,bij UPC bijvoorbeeld heb je wel alle 8 de kanalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op Canal Plus en het Sportkanaal (voorheen voetbal kanaal) komt ook Engels, Spaans Italiaans en Duits voetbal.
Hoe het nu met de CL zit weet ik niet precies, maar vorig seizoen kreeg je alle wedstrijden op het voetbalkanaal live op 8 (geloof ik) verschillende kanalen.
Nu is dat overgegaan in Sportkanaal en zijn het nog maar 2 kanalen.
Maar er is iig genoeg voetbal op te zien.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sportkanaal is nog steeds 8 kanalen maar TVHome geeft er maar een paar door,bij UPC bijvoorbeeld heb je wel alle 8 de kanalen
Ja thnx! Net de herhaling v/d goal meegepakt!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De eerste 5 minuten zijn beter dan heel de eerste helft, je bent precies op tijd ingeschakeld PNMY
Je kan het toch niet laten he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Goaltjesdief? Intikker bedoel je...
Nope. Ik zal het ware woord blijven verspreidenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je kan het toch niet laten he?
En dat blijft 't ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:42 schreef DutchGooner het volgende:
1-2 voor Man City intussen
quote:
Het antal Nederlanders was niet erg maar er zten te veel niet presterende spelers tussen. Bij Arsenal hebben ze niks te klagen over de Fransen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:58 schreef jojomen4 het volgende:
Doc jij als man van Liverpool.. Wat vind je van Xabi? (In mijn ogen een van de beste Spaanse voetballers op dit moment).
En wat vind je ervan dat Benitez enkele Spanjaarden mee heeft gebracht? Zie je dat als een slecht iets (zoals bij Barca ooit teveel Nederlanders waren, bij Arsenal teveel Fransen en bij Real op t moment een heleboel Brazilianen)?
Als het 1 of 2 seizoenen minder gaat komen die klachten vanzelf wel. Dat is dan altijd het eerste punt waarover geklaagd wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het antal Nederlanders was niet erg maar er zten te veel niet presterende spelers tussen. Bij Arsenal hebben ze niks te klagen over de Fransen.
Probeer de BBC eens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 05:16 schreef jojomen4 het volgende:
Er zal toch wel 1 ander zijn die het via radio wil volgen
Bij mijn weten heeft de BBC niet de rechten om de PL wedstrijden via in Radion 5 live op het internet te zetten ...quote:
Goed uitgespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 Everton door Bent,hoppa,punten voor mijn Fantasy League
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 Everton door Bent,hoppa,punten voor mijn Fantasy League
want?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hmm, Robben wel in de basis, Bergkamp en Persie beide op de bank. Lame, totally lame Wenger.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand een nieuwe werkende link voor de wedstrijd?
Pires achter de spits een prutser is, een aanval Henry, Lungberg en Pires is te ego. En die Hleb is te groen.quote:
Zit bij Alavés. En Sissoko valt niet tegen he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Doc het volgende:
Pellegrino had een contract van een half jaar met een optie voor een extra jaar, maar hij voldeed niet echt en was dus na dat half jaar weg. Ik weet niet precies waar-ie nu zit ...
je bedoelt, Freddy is geblesseerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wenger geeft me gelijk, en brengt vroeg Robin in.
Werkt hier niet. Heb je zeker een ander prograama oid voor nodig?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={57faff62-40c2-4597-ae99-526b909e21e4}&type=udp&chnname=%e8%8b%b1%e8%b6%85%e5%8f%b0%ef%bc%88%e6%9c%89%e7%ba%bf%e4%bd%93%e8%82%b2%e5%8f%b0%ef%bc%89&engname=Football&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;
Ja, dat pplive (check begin url). Dat gebruiken de meeste hier. Wat heb jij dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Werkt hier niet. Heb je zeker een ander prograama oid voor nodig?
Zit niet op me eigen pc. Hier zit alleen Windows Media Player opquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, dat pplive (check begin url). Dat gebruiken de meeste hier. Wat heb jij dan?
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zit niet op me eigen pc. Hier zit alleen Windows Media Player opMaar die link van Sparta-Feyenoord deed het net wel vandaar. PPLive is ook beter beeld ofzo?
Ach,ik hoef het aantal goals van de afgelopen seizoenen er niet bij te halen onder Wenger?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Tactiek van 2 laffe kutcoaches die vooral niet willen verliezen.
Eredivisie en goals.
Ik ben nog mild.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:56 schreef popolon het volgende:
Wat een taal voor een blauwe rakker.
Maar je kan niet ontkennen dat ie 'm vandaag wel knijpt en erg behoudend speelt, ook qua keuzes van spelers.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,ik hoef het aantal goals van de afgelopen seizoenen er niet bij te halen onder Wenger?
De basisspelers verschillen niet veel anders dan anders,Hleb ipv Bergkamp is te billijken na vorige week.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat ie 'm vandaag wel knijpt en erg behoudend speelt, ook qua keuzes van spelers.
Canal +quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Op welke zender is dit in NL eigenllijk?
Beide ploegen trekken zich veel te ver terug bij balverlies, echt zo'n saai betonblok achterin van defensie en middenvelders, Chelsea al helemaal. Robben staat veel te geisoleerd. Dat heeft allemaal te maken met opdrachten van de coaches. Due durven kennelijk niet lekker ver naar voren te verdedigen en druk te zetten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De basisspelers verschillen niet veel anders dan anders,Hleb ipv Bergkamp is te billijken na vorige week.
Het draait niet op het moment,prima,kan gebeuren,wij hoeven niet te winnen vandaag,Chelsea speelt thuis.
Zeker die goal nie gezien vorige weekquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:58 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Crespo is trouwens ook niet vooruit te branden, en past totaal niet in Engeland.
Hij telt wel. Toch weer Drogba, al was het meer geluk dan wijsheid deze keer.quote:
achja.. beter dan niksquote:
Ik vind het super, zeker in combinatie met een gokje via MrBookmaker.quote:
U weekend is geslaagd ,teminste als alles mee zitquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het super, zeker in combinatie met een gokje via MrBookmaker.![]()
well spokenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
Die goal van Drogba beschrijft gewoon heel deze k*twedstrijd
Klopt,Senderos heeft geen goede seizoensstart maar was wel iemand dankzij wie wij vorig jaar nog 2e zijn geworden in de PL,is zeker wel een topper is spe.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
Arsenal mist echt dik kwaliteit en heeft veel spelers die uit vorm zijn. Die Pires komt geen slak voorbij. Henry doet maar wat. Fabregas was vandaag een spelverdeler van niks. En als je dan toch zo'n team van jonge toptalenten wil opstellen moet je wel ook echt toptalenten kopen en opstellen, en niet zo'n Senderos. Had ie nog beter Vlaar kunnen halen. Nee, zo wordt je niet kampioen.
Hallo,stop eens met vloekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Senderos, wordt dat de tweede Cygan?
Als Kieft op de buis is schakelt mijn tv automatisch over.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kieft maakt zichzelf wel belachelijk. Als Arsenal iemand mist dan is het wel Patrick V.
Zoals gezegd,er moet zeker een ervaren iemand bijkomen voor op het middenveld dit seizoen willen we mee gaan doen voor de titel,daar kan Fabregas zich dan aan optrekken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
Is allemaal heel leuk dat zo'n Fabregas pas 18 is en veel herbergt, maar je merkt het ook, fysiek werd ie overlopen en kwam ie niet eraan te pas. Doen het leuk tegen de kleinere cluppies, maar in zo'n fysieke match met kleine ruimtes vallen ze wel nog door d emand. Zo'n grote club als Arsenal kan zich toch niet permiteren dat ze zo kwetsbaar zijn en zulke spelers de kar moeten trekken. Is er echt niks beters te krijgen voor zo'n rijke club als Senderos en Fabregas ? Dat zijn toch meer jongens voor de toekomst en niet voor nu. En Henry had toch echt wel een offday, hij blijft te veel voor eigen succes gaan. Maar dat was allang bekend. Je mist gewoon de steekballen van Bergkamp, waarom speelt ie nooit met Dennis erachter, en Henry en Robin voorin. Dan heb je veel meer diepte.
beetje raar,volgens mij is toch echt Chelsea de club waar je naar uit moet kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Dos37 het volgende:
Wat een but wedstrijd zeg. Had toch liever een gelijkspel gezien maarja nou heeft Arsenal ook verloren dat is ook wel leuk natuurlijk
So far, so good.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:52 schreef TimoBasso het volgende:
U weekend is geslaagd ,teminste als alles mee zit![]()
Ja dat viel me ook al op hij had iets met 1 van die supporters.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog eens gekeken, triest figuur die Drogba. Na zijn lucky goal gaat hij raar lopen doen tegen supporters die de man van 36 mio euro terecht bekritiseren omdat hij er niks van bakt, maar vervolgens mist hij wel een opgelegde kans. Opzouten met die prutser.
Hij deed raar tegen 'n supporter. Een supporter die groot gelijk heeft overigens. Dat bewees Drogba later nog maar eens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op hij had iets met 1 van die supporters.
Ik vind Man U tot nu toe dramatisch.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van de drie topteams vind ik MU nog het best spelen, maar zelfs daar is het niet echt hoogstaand.
Omdat die niet zo goed kunnen verdedigen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Waarom vind ik Engels behoudend voetbal leuker dan Italiaans
Chelsea doet het anders aardig met die een-nulletjes.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:12 schreef jojomen4 het volgende:
Omdat die niet zo goed kunnen verdedigen...
de enige uitzondering tussen het stelquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Chelsea doet het anders aardig met die een-nulletjes.
Daar valt geld mee te verdienen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
de enige uitzondering tussen het stel
Ze spelen morgen al.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Sunderland moet maar snel eens punten gaan pakken volgende week, want anders kijk je gelijk al tegen een kloof aan.
quote:Oorspronkelijk gepost door xxxx @ 22-08-2005, 23:42 :
v:v 0-w Edgar Davids flies with Easy Jet!
He checked in two balies down from me (what a midget!!). The girls were all calling each other on the balie phones and giggling and stuff :$ :$ :$
At first they weren't sure if it was him, so they were asking each other. I said it's his absolute double if it isn't him, but what on earth is the cheapskate doing - with his salary - flying with an airline that can't even be bothered to give you a seat number, booze, food or anything other than economy class???
We came to the conclusion that he must have had no choice as it was the last flight to London tonight - my God he's short - and he certainly looked as though he had no choice. He was very unhappy to have to wait in the queue with all the economy plebs, and at one point said something to the varken in charge...........I didn't hear what she said, but he still had to wait in line :|) Long live the varkens!!!
Something tells me he won't be flying Easy jet again.
Did I mention he's a dwarf?![]()
Wat een wereldgoal was datquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker doelpunt die tweede van Viduka.
Hoezo omdat ie een paar wedstrijden bagger speelt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Chielus het volgende:
Hasselbank is nu toch echt zwaar op zn retour aaan het raken.
die maakt ie nooit weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker doelpunt die tweede van Viduka.
nou nee, dat vond ik de laatste maanden van vorig jaar al, maar dat wordt nu door getrokken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hoezo omdat ie een paar wedstrijden bagger speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |