Werkt hier niet. Heb je zeker een ander prograama oid voor nodig?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={57faff62-40c2-4597-ae99-526b909e21e4}&type=udp&chnname=%e8%8b%b1%e8%b6%85%e5%8f%b0%ef%bc%88%e6%9c%89%e7%ba%bf%e4%bd%93%e8%82%b2%e5%8f%b0%ef%bc%89&engname=Football&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;
Ja, dat pplive (check begin url). Dat gebruiken de meeste hier. Wat heb jij dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Werkt hier niet. Heb je zeker een ander prograama oid voor nodig?
Zit niet op me eigen pc. Hier zit alleen Windows Media Player opquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, dat pplive (check begin url). Dat gebruiken de meeste hier. Wat heb jij dan?
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zit niet op me eigen pc. Hier zit alleen Windows Media Player opMaar die link van Sparta-Feyenoord deed het net wel vandaar. PPLive is ook beter beeld ofzo?
Ach,ik hoef het aantal goals van de afgelopen seizoenen er niet bij te halen onder Wenger?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Tactiek van 2 laffe kutcoaches die vooral niet willen verliezen.
Eredivisie en goals.
Ik ben nog mild.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:56 schreef popolon het volgende:
Wat een taal voor een blauwe rakker.
Maar je kan niet ontkennen dat ie 'm vandaag wel knijpt en erg behoudend speelt, ook qua keuzes van spelers.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,ik hoef het aantal goals van de afgelopen seizoenen er niet bij te halen onder Wenger?
De basisspelers verschillen niet veel anders dan anders,Hleb ipv Bergkamp is te billijken na vorige week.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat ie 'm vandaag wel knijpt en erg behoudend speelt, ook qua keuzes van spelers.
Canal +quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:57 schreef popolon het volgende:
Op welke zender is dit in NL eigenllijk?
Beide ploegen trekken zich veel te ver terug bij balverlies, echt zo'n saai betonblok achterin van defensie en middenvelders, Chelsea al helemaal. Robben staat veel te geisoleerd. Dat heeft allemaal te maken met opdrachten van de coaches. Due durven kennelijk niet lekker ver naar voren te verdedigen en druk te zetten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De basisspelers verschillen niet veel anders dan anders,Hleb ipv Bergkamp is te billijken na vorige week.
Het draait niet op het moment,prima,kan gebeuren,wij hoeven niet te winnen vandaag,Chelsea speelt thuis.
Zeker die goal nie gezien vorige weekquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:58 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Crespo is trouwens ook niet vooruit te branden, en past totaal niet in Engeland.
Hij telt wel. Toch weer Drogba, al was het meer geluk dan wijsheid deze keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |