Nope. Ik zal het ware woord blijven verspreidenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je kan het toch niet laten he?
En dat blijft 't ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:42 schreef DutchGooner het volgende:
1-2 voor Man City intussen
quote:
Het antal Nederlanders was niet erg maar er zten te veel niet presterende spelers tussen. Bij Arsenal hebben ze niks te klagen over de Fransen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:58 schreef jojomen4 het volgende:
Doc jij als man van Liverpool.. Wat vind je van Xabi? (In mijn ogen een van de beste Spaanse voetballers op dit moment).
En wat vind je ervan dat Benitez enkele Spanjaarden mee heeft gebracht? Zie je dat als een slecht iets (zoals bij Barca ooit teveel Nederlanders waren, bij Arsenal teveel Fransen en bij Real op t moment een heleboel Brazilianen)?
Als het 1 of 2 seizoenen minder gaat komen die klachten vanzelf wel. Dat is dan altijd het eerste punt waarover geklaagd wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het antal Nederlanders was niet erg maar er zten te veel niet presterende spelers tussen. Bij Arsenal hebben ze niks te klagen over de Fransen.
Probeer de BBC eens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 05:16 schreef jojomen4 het volgende:
Er zal toch wel 1 ander zijn die het via radio wil volgen
Bij mijn weten heeft de BBC niet de rechten om de PL wedstrijden via in Radion 5 live op het internet te zetten ...quote:
Goed uitgespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 Everton door Bent,hoppa,punten voor mijn Fantasy League
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 Everton door Bent,hoppa,punten voor mijn Fantasy League
want?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hmm, Robben wel in de basis, Bergkamp en Persie beide op de bank. Lame, totally lame Wenger.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand een nieuwe werkende link voor de wedstrijd?
Pires achter de spits een prutser is, een aanval Henry, Lungberg en Pires is te ego. En die Hleb is te groen.quote:
Zit bij Alavés. En Sissoko valt niet tegen he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Doc het volgende:
Pellegrino had een contract van een half jaar met een optie voor een extra jaar, maar hij voldeed niet echt en was dus na dat half jaar weg. Ik weet niet precies waar-ie nu zit ...
je bedoelt, Freddy is geblesseerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wenger geeft me gelijk, en brengt vroeg Robin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |