Hij telt wel. Toch weer Drogba, al was het meer geluk dan wijsheid deze keer.quote:
achja.. beter dan niksquote:
Ik vind het super, zeker in combinatie met een gokje via MrBookmaker.quote:
U weekend is geslaagd ,teminste als alles mee zitquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het super, zeker in combinatie met een gokje via MrBookmaker.![]()
well spokenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
Die goal van Drogba beschrijft gewoon heel deze k*twedstrijd
Klopt,Senderos heeft geen goede seizoensstart maar was wel iemand dankzij wie wij vorig jaar nog 2e zijn geworden in de PL,is zeker wel een topper is spe.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
Arsenal mist echt dik kwaliteit en heeft veel spelers die uit vorm zijn. Die Pires komt geen slak voorbij. Henry doet maar wat. Fabregas was vandaag een spelverdeler van niks. En als je dan toch zo'n team van jonge toptalenten wil opstellen moet je wel ook echt toptalenten kopen en opstellen, en niet zo'n Senderos. Had ie nog beter Vlaar kunnen halen. Nee, zo wordt je niet kampioen.
Hallo,stop eens met vloekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Senderos, wordt dat de tweede Cygan?
Als Kieft op de buis is schakelt mijn tv automatisch over.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kieft maakt zichzelf wel belachelijk. Als Arsenal iemand mist dan is het wel Patrick V.
Zoals gezegd,er moet zeker een ervaren iemand bijkomen voor op het middenveld dit seizoen willen we mee gaan doen voor de titel,daar kan Fabregas zich dan aan optrekken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
Is allemaal heel leuk dat zo'n Fabregas pas 18 is en veel herbergt, maar je merkt het ook, fysiek werd ie overlopen en kwam ie niet eraan te pas. Doen het leuk tegen de kleinere cluppies, maar in zo'n fysieke match met kleine ruimtes vallen ze wel nog door d emand. Zo'n grote club als Arsenal kan zich toch niet permiteren dat ze zo kwetsbaar zijn en zulke spelers de kar moeten trekken. Is er echt niks beters te krijgen voor zo'n rijke club als Senderos en Fabregas ? Dat zijn toch meer jongens voor de toekomst en niet voor nu. En Henry had toch echt wel een offday, hij blijft te veel voor eigen succes gaan. Maar dat was allang bekend. Je mist gewoon de steekballen van Bergkamp, waarom speelt ie nooit met Dennis erachter, en Henry en Robin voorin. Dan heb je veel meer diepte.
beetje raar,volgens mij is toch echt Chelsea de club waar je naar uit moet kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Dos37 het volgende:
Wat een but wedstrijd zeg. Had toch liever een gelijkspel gezien maarja nou heeft Arsenal ook verloren dat is ook wel leuk natuurlijk
So far, so good.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:52 schreef TimoBasso het volgende:
U weekend is geslaagd ,teminste als alles mee zit![]()
Ja dat viel me ook al op hij had iets met 1 van die supporters.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog eens gekeken, triest figuur die Drogba. Na zijn lucky goal gaat hij raar lopen doen tegen supporters die de man van 36 mio euro terecht bekritiseren omdat hij er niks van bakt, maar vervolgens mist hij wel een opgelegde kans. Opzouten met die prutser.
Hij deed raar tegen 'n supporter. Een supporter die groot gelijk heeft overigens. Dat bewees Drogba later nog maar eens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op hij had iets met 1 van die supporters.
Ik vind Man U tot nu toe dramatisch.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van de drie topteams vind ik MU nog het best spelen, maar zelfs daar is het niet echt hoogstaand.
Omdat die niet zo goed kunnen verdedigen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Waarom vind ik Engels behoudend voetbal leuker dan Italiaans
Chelsea doet het anders aardig met die een-nulletjes.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:12 schreef jojomen4 het volgende:
Omdat die niet zo goed kunnen verdedigen...
de enige uitzondering tussen het stelquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Chelsea doet het anders aardig met die een-nulletjes.
Daar valt geld mee te verdienen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
de enige uitzondering tussen het stel
Ze spelen morgen al.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Sunderland moet maar snel eens punten gaan pakken volgende week, want anders kijk je gelijk al tegen een kloof aan.
quote:Oorspronkelijk gepost door xxxx @ 22-08-2005, 23:42 :
v:v 0-w Edgar Davids flies with Easy Jet!
He checked in two balies down from me (what a midget!!). The girls were all calling each other on the balie phones and giggling and stuff :$ :$ :$
At first they weren't sure if it was him, so they were asking each other. I said it's his absolute double if it isn't him, but what on earth is the cheapskate doing - with his salary - flying with an airline that can't even be bothered to give you a seat number, booze, food or anything other than economy class???
We came to the conclusion that he must have had no choice as it was the last flight to London tonight - my God he's short - and he certainly looked as though he had no choice. He was very unhappy to have to wait in the queue with all the economy plebs, and at one point said something to the varken in charge...........I didn't hear what she said, but he still had to wait in line :|) Long live the varkens!!!
Something tells me he won't be flying Easy jet again.
Did I mention he's a dwarf?![]()
Wat een wereldgoal was datquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker doelpunt die tweede van Viduka.
Hoezo omdat ie een paar wedstrijden bagger speelt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Chielus het volgende:
Hasselbank is nu toch echt zwaar op zn retour aaan het raken.
die maakt ie nooit weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker doelpunt die tweede van Viduka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |