Rechtermuisknop op het pictogram rechtsonder, tweede van boven, bovenste.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:52 schreef dndiek het volgende:
op welke Chinese zender is dat voetballen ?
Ik kan het namelijk niet vinden![]()
Met de complimenten van Mellberg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:13 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een mazzel zoals van Nistelkutje die bal voor zijn voeten krijgt
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef DutchGooner het volgende:volgens mij loopt die stream zeker 2 minuten acher
Minuutje denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef DutchGooner het volgende:volgens mij loopt die stream zeker 2 minuten acher
je moet toch ook een foutmelding krijgen als je de taal in Engels verandert of niet??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op het pictogram rechtsonder, tweede van boven, bovenste.
mwah,ik lig vanuit mijn bed te kijken en voordat ik vanuit mijn bed achter de computer ben beland......quote:
Zoveel verschilt het niet met limburgsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik word echt knettergek van dat commentaar.
Kun je doen, maar volgens mij hoeft dat niet per se. Dan moet je de vierde van boven kiezen en dan op 'OK'.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
je moet toch ook een foutmelding krijgen als je de taal in Engels verandert of niet??
Ik krijg deze namelijk niet en die zenders veranderen niet en ik krijg een of ander Chinees voetbal te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |